Izabela Ożadowicz
Team Leader, Infosys
Łódź,
łódzkie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Team Leader
Transition Coordination
Recourse planning (including recruitment) and optimization
Performance planning and People management
SLA and process compliance
Customer interactions (update calls with client, review meetings to ensure strong customer relationship, NPS and feedback collection, complain handling)
Reporting on the process efficiencies realized through improvements, process transformation
Billing, Budgeting and forecast
Recourse planning (including recruitment) and optimization
Performance planning and People management
SLA and process compliance
Customer interactions (update calls with client, review meetings to ensure strong customer relationship, NPS and feedback collection, complain handling)
Reporting on the process efficiencies realized through improvements, process transformation
Billing, Budgeting and forecast
Szkolenia i kursy
2012 CIMA operational level
2008 Kurs dla kandydatów na księgowych bilansistów w Stowarzyszeniu Księgowych
2006 Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000
2007 Szkolenie z Hedgingu i Deal Station
Kursy z zakresu obsługi klientów, pracy grupowej, zarządzania czasem i zarządzania projektami (MEDIC)
2008 Kurs dla kandydatów na księgowych bilansistów w Stowarzyszeniu Księgowych
2006 Certyfikat Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000
2007 Szkolenie z Hedgingu i Deal Station
Kursy z zakresu obsługi klientów, pracy grupowej, zarządzania czasem i zarządzania projektami (MEDIC)
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.