Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sekretarka, asystentka biura/ Specjalistka ds. systemów interaktywnych
SYNAPIA Sp. z o.o.
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- łączenie rozmów telefonicznych,
- recepcyjna obsługa interesantów
- administracyjne wsparcie współpracowników,
- obsługa korespondencji, rejestrowanie i wysyłanie poczty, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów,
- obsługa urządzeń biurowych
- dbanie o porządek w dokumentach i ład w Sekretariacie
- obsługa szkoleń, spotkań,
- zarządzanie salą konferencyjną firmy
- zarządzanie terminowym obiegiem informacji i dokumentów
- zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły żywnościowe i biurowe
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami placówki edukacyjne
- utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy (placówki edukacyjne)
- bieżące analizowanie potrzeb wybranych klientów oraz obsługa obecnych klientów (placówki edukacyjne)
- aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów w ramach realizacji strategii sprzedaży
- stałe monitorowanie rynku edukacyjnego
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych oraz przygotowywanie szczegółowych ofert handlowych
- analizowanie rynku pod kątem nowych okazji sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji
- obieg dokumentów w firmie
- nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą
- łączenie rozmów telefonicznych,
- recepcyjna obsługa interesantów
- administracyjne wsparcie współpracowników,
- obsługa korespondencji, rejestrowanie i wysyłanie poczty, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów,
- obsługa urządzeń biurowych
- dbanie o porządek w dokumentach i ład w Sekretariacie
- obsługa szkoleń, spotkań,
- zarządzanie salą konferencyjną firmy
- zarządzanie terminowym obiegiem informacji i dokumentów
- zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły żywnościowe i biurowe
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami placówki edukacyjne
- utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy (placówki edukacyjne)
- bieżące analizowanie potrzeb wybranych klientów oraz obsługa obecnych klientów (placówki edukacyjne)
- aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów w ramach realizacji strategii sprzedaży
- stałe monitorowanie rynku edukacyjnego
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych oraz przygotowywanie szczegółowych ofert handlowych
- analizowanie rynku pod kątem nowych okazji sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji
- obieg dokumentów w firmie
- nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą
Doradca handlowy systemów CAD Specjalista ds. architektury, budownictwa
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami
- utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy
- bieżące analizowanie potrzeb wybranych klientów oraz obsługa obecnych klientów
- aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów w ramach realizacji strategii sprzedaży
- stałe monitorowanie rynku
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych oraz przygotowywanie szczegółowych ofert handlowych
- analizowanie rynku pod kątem nowych okazji sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji
- utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami firmy
- bieżące analizowanie potrzeb wybranych klientów oraz obsługa obecnych klientów
- aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów w ramach realizacji strategii sprzedaży
- stałe monitorowanie rynku
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
- prowadzenie prezentacji i negocjacji handlowych oraz przygotowywanie szczegółowych ofert handlowych
- analizowanie rynku pod kątem nowych okazji sprzedażowych oraz monitorowanie działań konkurencji
Asystent kierownika restauracji
Organizacja pracy w McDonald’s w tym:
- prowadzenie restauracji i zmiany
- odpowiedzialność majątkowa
- kontakt z ludźmi
- zarządzanie i kierowanie zespołem ludzi
- zamawianie i przyjmowanie dostaw
- organizacja czasu pracy pracownikom
- zatrudnianie nowych pracowników
- szkolenia dla nowych i stałych pracowników
- prowadzenie restauracji i zmiany
- odpowiedzialność majątkowa
- kontakt z ludźmi
- zarządzanie i kierowanie zespołem ludzi
- zamawianie i przyjmowanie dostaw
- organizacja czasu pracy pracownikom
- zatrudnianie nowych pracowników
- szkolenia dla nowych i stałych pracowników
Szkolenia i kursy
* ECDL AM3: Advanced Word Processing ( certyfikat )
* Szkolenie z zakresu innowacji i społeczeństwa informacyjnego (certyfikat)
* Kurs zarządzanie w przedsiębiorstwie:
- Rola menadżera w rozwoju organizacji
- Zarządzanie projektami w organizacji
- Zarządzanie stresem i konfliktami w organizacji
(certyfikat brytyjskiego Institute of Leadership Management ILM)
* Kurs na prawo jazdy kategoria B
* Szkolenie "Sprzedaż bez oporu" (certyfikat)
* Szkolenie "Warsztaty Innowacyjnej sprzedaży wg metodologii Sandler Training" (certyfikat)
* Szkolenie "Coaching w Zarządzaniu" w ramach Akademii Kompetencji prowadzone przez trenerów Coaching center (certyfikat)
* Szkolenie „Focus - Najpierw Rzeczy Najważniejsze”w ramach Akademii Kompetencji, prowadzone przez trenera Franklin Covey CEE (certyfikat)
* Szkolenie "7 Nawyków Skutecznego Działania" w ramach Akademii Kompetencji, prowadzone przez trenera Franklin Covey CEE (certyfikat)
* Szkolenie "Komunikacja i negocjacje" w ramach Akademii Kompetencji, prowadzone przez trenerów GSI Group (certyfikat)
* Szkolenie: Prezentacje perswazyjne (certyfikat)
* Szkolenie "Efektywne metody sprzedaży przez telefon" dla konsultantów handlowych (certyfikat)
* Certyfikat z języka angielskiego Course of English - intermediate level - at the University of Lodz (certfikat)
* Szkolenie Shift Management Course (McDonald,s Polska Sp. z o.o., certyfikat)
* Kurs z Pierwszej Pomocy(Omnibus, certyfikat)
* Kurs maszynopisania/komputeropisania
* Szkolenie z zakresu innowacji i społeczeństwa informacyjnego (certyfikat)
* Kurs zarządzanie w przedsiębiorstwie:
- Rola menadżera w rozwoju organizacji
- Zarządzanie projektami w organizacji
- Zarządzanie stresem i konfliktami w organizacji
(certyfikat brytyjskiego Institute of Leadership Management ILM)
* Kurs na prawo jazdy kategoria B
* Szkolenie "Sprzedaż bez oporu" (certyfikat)
* Szkolenie "Warsztaty Innowacyjnej sprzedaży wg metodologii Sandler Training" (certyfikat)
* Szkolenie "Coaching w Zarządzaniu" w ramach Akademii Kompetencji prowadzone przez trenerów Coaching center (certyfikat)
* Szkolenie „Focus - Najpierw Rzeczy Najważniejsze”w ramach Akademii Kompetencji, prowadzone przez trenera Franklin Covey CEE (certyfikat)
* Szkolenie "7 Nawyków Skutecznego Działania" w ramach Akademii Kompetencji, prowadzone przez trenera Franklin Covey CEE (certyfikat)
* Szkolenie "Komunikacja i negocjacje" w ramach Akademii Kompetencji, prowadzone przez trenerów GSI Group (certyfikat)
* Szkolenie: Prezentacje perswazyjne (certyfikat)
* Szkolenie "Efektywne metody sprzedaży przez telefon" dla konsultantów handlowych (certyfikat)
* Certyfikat z języka angielskiego Course of English - intermediate level - at the University of Lodz (certfikat)
* Szkolenie Shift Management Course (McDonald,s Polska Sp. z o.o., certyfikat)
* Kurs z Pierwszej Pomocy(Omnibus, certyfikat)
* Kurs maszynopisania/komputeropisania
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Filozofia
Psychologia-Parapsychologia
Sport
Psychologia-Parapsychologia
Sport
Inne
MOCNE STRONY:
*Znajomość taktyk negocjacyjnych
*Inicjatywa
*Konsekwencja w osiąganiu celów
*Łatwość nawiązywania kontaktów
*Umiejętność organizacji czasu
*Obowiązkowość
*Doskonała zdolność komunikacji
*Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
*Znajomość taktyk negocjacyjnych
*Inicjatywa
*Konsekwencja w osiąganiu celów
*Łatwość nawiązywania kontaktów
*Umiejętność organizacji czasu
*Obowiązkowość
*Doskonała zdolność komunikacji
*Zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
aCADemia3D
Grupa "aCADemia3D" została utworzona przez firmę CADExpert dla osób związanych ze środowiskiem CAD...
Bonsai
Bonsai - sztuka miniaturyzacji drzew i krzewów wywodząca się z Chin i Japonii, której korzenie sięgają XIV wieku. Słowo bonsai oznacza roślinę na tacy.
spaniele psy myśliwskie i nie tylko
Zapraszam wszystkich miłośników tej rasy, zarówno polujących, jak i "pacyfistycznie" nastawionych do zwierzyny.