Iwona Ciecierska

Specjalista ds.promocji, SuccessPoint Sp.z o.o.

Wypowiedzi

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie IT Katowice w temacie Seminaria, Konferencje, Imprezy
    19.08.2016, 09:44

    Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
    Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:

    Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
    20 września 2016 r. | Warszawa


    Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
    Partner Srebrny: FIMA Polska

    Partner Konferencji: COMEX S.A.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016

    Podczas konferencji głos zabiorą m. in:

    *Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
    „Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”

    *Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
    „Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”

    *Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
    „Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne”

    *Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    1. Co, gdzie i jak?
    - warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
    - finansowanie inwestycji
    - aspekty prawne
    2. Wyposażenie
    - rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
    - klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
    strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
    3. Bezpieczeństwo
    - monitoring pracy serwerowni/data center
    - systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne

    Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
    - składowanie i przetwarzanie firmowych danych
    - pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
    - zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
    - wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
    - kierownicy projektów
    - szefowie działów technicznych
    - szefowie działów IT, bezpieczeństwa

    Ilość miejsc ograniczona!

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    Specjalista ds. promocji
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Lean Six Sigma w temacie LEAN SIX SIGMA - Szkolenia + Warsztaty + Konferencje
    19.08.2016, 09:41

    Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
    Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:

    Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
    20 września 2016 r. | Warszawa


    Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
    Partner Srebrny: FIMA Polska

    Partner Konferencji: COMEX S.A.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016

    Podczas konferencji głos zabiorą m. in:

    *Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
    „Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”

    *Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
    „Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”

    *Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
    "Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne"

    *Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    1. Co, gdzie i jak?
    - warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
    - finansowanie inwestycji
    - aspekty prawne
    2. Wyposażenie
    - rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
    - klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
    strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
    3. Bezpieczeństwo
    - monitoring pracy serwerowni/data center
    - systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne

    Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
    - składowanie i przetwarzanie firmowych danych
    - pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
    - zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
    - wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
    - kierownicy projektów
    - szefowie działów technicznych
    - szefowie działów IT, bezpieczeństwa

    Ilość miejsc ograniczona!

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    Specjalista ds. promocji
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie SZKOLENIA IT w temacie Szkolenia otwarte i zamknięte
    19.08.2016, 09:39

    Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
    Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:

    Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
    20 września 2016 r. | Warszawa


    Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
    Partner Srebrny: FIMA Polska

    Partner Konferencji: COMEX S.A.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016

    Podczas konferencji głos zabiorą m. in:

    *Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
    „Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”

    *Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
    „Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”

    *Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
    "Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne"

    *Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    1. Co, gdzie i jak?
    - warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
    - finansowanie inwestycji
    - aspekty prawne
    2. Wyposażenie
    - rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
    - klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
    strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
    3. Bezpieczeństwo
    - monitoring pracy serwerowni/data center
    - systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne

    Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
    - składowanie i przetwarzanie firmowych danych
    - pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
    - zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
    - wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
    - kierownicy projektów
    - szefowie działów technicznych
    - szefowie działów IT, bezpieczeństwa

    Ilość miejsc ograniczona!

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    Specjalista ds. promocji
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl w temacie Konferencje
    18.08.2016, 12:01

    Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
    Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:

    Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
    20 września 2016 r. | Warszawa


    Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
    Partner Srebrny: FIMA Polska

    Partner Konferencji: COMEX S.A.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016

    Podczas konferencji głos zabiorą m. in:

    *Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
    „Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”

    *Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
    „Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”

    *Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
    "Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne"

    *Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    1. Co, gdzie i jak?
    - warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
    - finansowanie inwestycji
    - aspekty prawne
    2. Wyposażenie
    - rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
    - klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
    strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
    3. Bezpieczeństwo
    - monitoring pracy serwerowni/data center
    - systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne

    Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
    - składowanie i przetwarzanie firmowych danych
    - pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
    - zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
    - wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
    - kierownicy projektów
    - szefowie działów technicznych
    - szefowie działów IT, bezpieczeństwa

    Ilość miejsc ograniczona!

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    Specjalista ds. promocji
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie CSO w temacie Szkolenia, konferencje, warszaty, spotkania... - ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CSO

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Teoria Bezpieczeństwa w temacie Szkolenia/Warsztaty/Konferencje

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Teoria Bezpieczeństwa

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Dyrektorzy w temacie Zarządzanie nieruchomościami - bezpłatna konferencja,...
    5.08.2016, 15:27

    Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.

    Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:

    Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych
    30 sierpnia w Warszawie

    Centrum Konferencyjne Atrium

    Głos zabierze:
    *Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik Administrator, portal Administrator24.info
    "Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów eksploatacji nieruchomości"
    *Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski Komitet Normalizacyjny
    "Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
    *Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
    "Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
    *Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate & Construction

    Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
    zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu)
    zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych)
    zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
    zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi )
    zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu
    zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
    zarządzanie najmem
    planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
    systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
    zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
    outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
    green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów

    Grupa docelowa:
    osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
    osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach.
    Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku
    właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych
    architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
    przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
    przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
    konsultanci ds. nieruchomości
    osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
    przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych

    Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

    Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Doradca nieruchomości w temacie Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni...
    5.08.2016, 15:26

    Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia
    takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy
    zarządzania.

    Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:

    Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni
    użytkowych
    30 sierpnia w Warszawie

    Centrum Konferencyjne Atrium

    Głos zabierze:
    *Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik
    Administrator, portal Administrator24.info
    "Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów
    eksploatacji nieruchomości"
    *Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski
    Komitet Normalizacyjny
    "Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
    *Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie
    Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
    "Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
    *Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate
    & Construction

    Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami
    i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie
    Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe
    przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
    zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania
    zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i
    zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie
    zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania
    ruchu)
    zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania
    wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu,
    konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz,
    budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań
    operacyjnych)
    zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i
    planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe,
    zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
    zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami
    ludzkimi )
    zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm,
    prowadzeniu parkingu
    zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
    zarządzanie najmem
    planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz
    zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
    systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
    zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
    outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
    green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów

    Grupa docelowa:
    osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami,
    chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania
    udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
    osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie
    remontów instalacji technicznych w budynkach.
    Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy
    zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje,
    urządzenia automatyki w budynku
    właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy
    administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office
    managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości
    komercyjnych
    architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym:
    zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy
    majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z
    zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
    przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
    przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
    konsultanci ds. nieruchomości
    osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości
    biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne,
    szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
    przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych

    Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

    Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Architekci 3D w temacie Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni...
    5.08.2016, 15:25

    Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia
    takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy
    zarządzania.

    Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:

    Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych
    30 sierpnia w Warszawie

    Centrum Konferencyjne Atrium

    Głos zabierze:
    *Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik
    Administrator, portal Administrator24.info
    "Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów
    eksploatacji nieruchomości"
    *Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski
    Komitet Normalizacyjny
    "Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
    *Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie
    Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
    "Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
    *Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate
    & Construction

    Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami
    i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie
    Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe
    przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
    zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania
    zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i
    zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie
    zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania
    ruchu)
    zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania
    wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu,
    konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz,
    budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań
    operacyjnych)
    zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i
    planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe,
    zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
    zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami
    ludzkimi )
    zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm,
    prowadzeniu parkingu
    zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
    zarządzanie najmem
    planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz
    zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
    systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
    zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
    outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
    green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów

    Grupa docelowa:
    osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami,
    chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania
    udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
    osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie
    remontów instalacji technicznych w budynkach.
    Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy
    zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje,
    urządzenia automatyki w budynku
    właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy
    administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office
    managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości
    komercyjnych
    architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym:
    zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy
    majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z
    zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
    przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
    przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
    konsultanci ds. nieruchomości
    osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości
    biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne,
    szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
    przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych

    Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

    Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Architekci w temacie Oferty szkoleń, prasa branżowa, inne ogłoszenia.
    5.08.2016, 14:52

    Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.

    Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:

    Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych
    30 sierpnia w Warszawie

    Centrum Konferencyjne Atrium

    Głos zabierze:
    *Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik Administrator, portal Administrator24.info
    "Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów eksploatacji nieruchomości"
    *Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski Komitet Normalizacyjny
    "Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
    *Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
    "Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
    *Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate & Construction

    Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility

    Zagadnienia tematyczne konferencji:
    Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
    zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu)
    zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych)
    zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
    zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi )
    zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu
    zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
    zarządzanie najmem
    planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
    systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
    zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
    outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
    green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów

    Grupa docelowa:
    osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
    osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach.
    Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku
    właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych
    architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
    przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
    przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
    konsultanci ds. nieruchomości
    osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
    przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych

    Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

    Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99

    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 05.08.16 o godzinie 14:55

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie SOFTWARE w temacie Biznes i Technologie - dwudniowy Kongres
    8.07.2016, 13:20

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    W programie m.in.:

    *Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
    Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY

    *Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
    Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej

    *Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
    Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.

    *Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
    Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.

    *BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
    Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert

    *Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
    Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners

    *Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
    Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

    *Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
    Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    Głos zabiorą również:

    *dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
    Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:

    - członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
    -osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
    - osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
    -kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
    -kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
    -osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
    -dyrektorzy/kierownicy działów IT,
    -administratorzy systemów informatycznych,
    -administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa

    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Social Media Marketing w temacie Ogłoszenia/komunikaty komercyjne
    4.07.2016, 09:32

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
    *Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
    *Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
    *Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
    *Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
    *Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
    *Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.
    *Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
    *Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert
    *Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners

    oraz

    Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
    5 lipca 2016r. w Warszawie
    Centrum Konferencyjnym Atrium

    Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
    *Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
    Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
    *Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
    Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
    *Temat w przygotowaniu
    Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie osCommerce w temacie Biznes i Technologie - dwudniowy Kongres
    1.07.2016, 12:48

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    W programie m.in.:

    *Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
    Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY

    *Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
    Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej

    *Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
    Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.

    *Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
    Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.

    *BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
    Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert

    *Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
    Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners

    *Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
    Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

    *Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
    Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    Głos zabiorą również:

    *dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
    Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:

    - członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
    -osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
    - osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
    -kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
    -kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
    -osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
    -dyrektorzy/kierownicy działów IT,
    -administratorzy systemów informatycznych,
    -administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa

    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Mobile work w temacie Biznes i Technologie - dwudniowy Kongres
    1.07.2016, 12:47

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    W programie m.in.:

    *Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
    Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY

    *Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
    Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej

    *Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
    Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.

    *Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
    Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.

    *BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
    Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert

    *Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
    Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners

    *Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
    Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

    *Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
    Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    Głos zabiorą również:

    *dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
    Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:

    - członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
    -osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
    - osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
    -kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
    -kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
    -osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
    -dyrektorzy/kierownicy działów IT,
    -administratorzy systemów informatycznych,
    -administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa

    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie SZKOLENIA
    1.07.2016, 12:46

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    W programie m.in.:

    *Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
    Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY

    *Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
    Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej

    *Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
    Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.

    *Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
    Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.

    *BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
    Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert

    *Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
    Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners

    *Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
    Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

    *Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
    Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    Głos zabiorą również:

    *dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
    Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:

    - członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
    -osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
    - osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
    -kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
    -kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
    -osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
    -dyrektorzy/kierownicy działów IT,
    -administratorzy systemów informatycznych,
    -administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa

    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Instytucje Państwowe w temacie Ogłoszenia (Ogłoszenia zamieszczamy tu i tylko tu!)
    21.06.2016, 09:50

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
    *Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
    *Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
    *Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
    *Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
    *Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    oraz

    Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
    5 lipca 2016r. w Warszawie
    Centrum Konferencyjnym Atrium

    Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
    *Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
    Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
    *Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
    Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
    *Temat w przygotowaniu
    Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Informatyka w administracji w temacie Szkolenia, konferencje, wydarzenia…

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Informatyka w administracji

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Ogłoszenia
    17.06.2016, 12:48

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
    *Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
    *Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
    *Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
    *Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
    *Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    oraz

    Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
    5 lipca 2016r. w Warszawie
    Centrum Konferencyjnym Atrium

    Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
    *Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
    Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
    *Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
    Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
    *Temat w przygotowaniu
    Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie Brokerzy Ubezpieczeniowi w temacie OGŁOSZENIA
    17.06.2016, 12:45

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
    *Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
    *Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
    *Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
    *Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
    *Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    oraz

    Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
    5 lipca 2016r. w Warszawie
    Centrum Konferencyjnym Atrium

    Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
    *Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
    Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
    *Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
    Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
    *Temat w przygotowaniu
    Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

  • Iwona Ciecierska
    Wpis na grupie ABC BANKOWOŚCI I FINANSÓW w temacie Konferencja i Kongres - zarejestruj się bezpłatnie i...
    16.06.2016, 14:08

    W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:

    Biznes i Technologie 2016
    19 - 20 lipca 2016r.
    Hotel Novotel Warszawa Airport

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016

    Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
    *Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
    *Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
    *Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
    *Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
    *Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
    *Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.

    oraz

    Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
    5 lipca 2016r. w Warszawie
    Centrum Konferencyjnym Atrium

    Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
    *Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
    Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
    *Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
    Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
    *Temat w przygotowaniu
    Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

    Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016

    Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
    Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
    Do zobaczenia na konferencji!

    Kontakt:
    Iwona Ciecierska
    720-911-822
    iwona.ciecierska@successpoint.pl

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do