Wypowiedzi
-
Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:
Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
20 września 2016 r. | Warszawa
Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Partner Srebrny: FIMA Polska
Partner Konferencji: COMEX S.A.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016
Podczas konferencji głos zabiorą m. in:
*Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
„Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”
*Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
„Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”
*Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
„Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne”
*Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego
Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Co, gdzie i jak?
- warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
- finansowanie inwestycji
- aspekty prawne
2. Wyposażenie
- rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
- klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
3. Bezpieczeństwo
- monitoring pracy serwerowni/data center
- systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne
Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
- składowanie i przetwarzanie firmowych danych
- pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
- wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierownicy projektów
- szefowie działów technicznych
- szefowie działów IT, bezpieczeństwa
Ilość miejsc ograniczona!
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:
Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
20 września 2016 r. | Warszawa
Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Partner Srebrny: FIMA Polska
Partner Konferencji: COMEX S.A.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016
Podczas konferencji głos zabiorą m. in:
*Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
„Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”
*Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
„Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”
*Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
"Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne"
*Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego
Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Co, gdzie i jak?
- warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
- finansowanie inwestycji
- aspekty prawne
2. Wyposażenie
- rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
- klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
3. Bezpieczeństwo
- monitoring pracy serwerowni/data center
- systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne
Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
- składowanie i przetwarzanie firmowych danych
- pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
- wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierownicy projektów
- szefowie działów technicznych
- szefowie działów IT, bezpieczeństwa
Ilość miejsc ograniczona!
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:
Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
20 września 2016 r. | Warszawa
Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Partner Srebrny: FIMA Polska
Partner Konferencji: COMEX S.A.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016
Podczas konferencji głos zabiorą m. in:
*Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
„Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”
*Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
„Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”
*Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
"Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne"
*Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego
Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Co, gdzie i jak?
- warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
- finansowanie inwestycji
- aspekty prawne
2. Wyposażenie
- rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
- klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
3. Bezpieczeństwo
- monitoring pracy serwerowni/data center
- systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne
Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
- składowanie i przetwarzanie firmowych danych
- pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
- wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierownicy projektów
- szefowie działów technicznych
- szefowie działów IT, bezpieczeństwa
Ilość miejsc ograniczona!
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Stale rosnąca ilość danych stawia przed menedżerami konieczność odpowiedzi na wiele pytań, m.in. o bezpieczeństwo firmowych danych, możliwości ich przetwarzania i przechowywania oraz o to co jest korzystniejsze: budowa serwerowni czy outsourcing?
Te pytania będą towarzyszyły wyjątkowemu wydarzeniu, które kierujemy do kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Firma SuccessPoint zaprasza na konferencję:
Bilans zysków i strat - Data Center czy serwerownia?
20 września 2016 r. | Warszawa
Patronat Honorowy: Krajowe Stowarzyszenie Ochrony Informacji Niejawnych, Warszawska Izba Przedsiębiorców.
Partner Srebrny: FIMA Polska
Partner Konferencji: COMEX S.A.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/datacenter-2016
Podczas konferencji głos zabiorą m. in:
*Damian Klimas - Partner Kancelarii Prawnej Szostek_Bar i Partnerzy
„Wymogi prawne dotyczące infrastruktury data center i serwerowni”
*Krzysztof Szczygieł - Członek Rady Nadzorczej, Skyline Investment S. A.
„Data Center zgodne z normą – co to znaczy?”
*Paweł Mrozowski - Centrum Projektów Europejskich
"Nowa Perspektywa Finansowa 2014-2020 - Projekty informatyczne"
*Jarosław Szumer - Główny Analityk, Dział Jakości i Bezpieczeństwa Informacji, Agencja Rynku Rolnego
Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. Co, gdzie i jak?
- warunki jakie musi spełniać profesjonalna serwerownia
- finansowanie inwestycji
- aspekty prawne
2. Wyposażenie
- rozwiązania storagowe, serwery, firewalle, routery, switche, UPS-y, agregaty prądotwórcze,
- klimatyzacja, elementy chłodzące, urządzenia backupowe, szafy dystrybucyjne, okablowanie
strukturalne, podłogi techniczne i sufity podwieszane
3. Bezpieczeństwo
- monitoring pracy serwerowni/data center
- systemy przeciwpożarowe, bezpieczeństwo fizyczne
Do udziału zapraszamy osoby odpowiedzialne za:
- składowanie i przetwarzanie firmowych danych
- pozyskiwanie i utrzymanie infrastruktury technicznej firmy
- zarządzanie centrami danych w firmie w tym:
- wybór, zakup, utrzymanie firmowej infrastruktury
- kierownicy projektów
- szefowie działów technicznych
- szefowie działów IT, bezpieczeństwa
Ilość miejsc ograniczona!
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy CSO
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Teoria Bezpieczeństwa
-
Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.
Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:
Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych
30 sierpnia w Warszawie
Centrum Konferencyjne Atrium
Głos zabierze:
*Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik Administrator, portal Administrator24.info
"Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów eksploatacji nieruchomości"
*Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski Komitet Normalizacyjny
"Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
*Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
"Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
*Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate & Construction
Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”
Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility
Zagadnienia tematyczne konferencji:
Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu)
zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych)
zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi )
zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu
zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
zarządzanie najmem
planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
Grupa docelowa:
osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach.
Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku
właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych
architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
konsultanci ds. nieruchomości
osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia
takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy
zarządzania.
Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:
Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni
użytkowych
30 sierpnia w Warszawie
Centrum Konferencyjne Atrium
Głos zabierze:
*Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik
Administrator, portal Administrator24.info
"Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów
eksploatacji nieruchomości"
*Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski
Komitet Normalizacyjny
"Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
*Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie
Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
"Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
*Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate
& Construction
Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami
i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie
Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”
Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility
Zagadnienia tematyczne konferencji:
Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe
przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania
zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i
zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie
zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania
ruchu)
zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania
wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu,
konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz,
budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań
operacyjnych)
zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i
planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe,
zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami
ludzkimi )
zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm,
prowadzeniu parkingu
zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
zarządzanie najmem
planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz
zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
Grupa docelowa:
osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami,
chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania
udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie
remontów instalacji technicznych w budynkach.
Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy
zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje,
urządzenia automatyki w budynku
właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy
administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office
managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości
komercyjnych
architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym:
zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy
majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z
zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
konsultanci ds. nieruchomości
osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości
biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne,
szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia
takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy
zarządzania.
Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:
Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych
30 sierpnia w Warszawie
Centrum Konferencyjne Atrium
Głos zabierze:
*Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik
Administrator, portal Administrator24.info
"Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów
eksploatacji nieruchomości"
*Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski
Komitet Normalizacyjny
"Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
*Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie
Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
"Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
*Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate
& Construction
Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami
i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie
Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”
Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility
Zagadnienia tematyczne konferencji:
Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe
przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania
zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i
zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie
zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania
ruchu)
zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania
wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu,
konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz,
budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań
operacyjnych)
zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i
planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe,
zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami
ludzkimi )
zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm,
prowadzeniu parkingu
zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
zarządzanie najmem
planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz
zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
Grupa docelowa:
osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami,
chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania
udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie
remontów instalacji technicznych w budynkach.
Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy
zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje,
urządzenia automatyki w budynku
właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy
administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office
managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości
komercyjnych
architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym:
zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy
majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z
zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
konsultanci ds. nieruchomości
osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości
biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne,
szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.
Firma SuccessPoint zaprasza do udziału w konferencji:
Zarządzanie nieruchomościami i planowanie przestrzeni użytkowych
30 sierpnia w Warszawie
Centrum Konferencyjne Atrium
Głos zabierze:
*Sabina Augustynowicz - Redaktor Naczelny, Miesięcznik Administrator, portal Administrator24.info
"Podwyższanie standardów zarządzania i obniżanie kosztów eksploatacji nieruchomości"
*Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik - Polski Komitet Normalizacyjny
"Zarządzanie bezpieczeństwem technicznym budynku"
*Mgr inż. Ryszard Niedźwiecki - Prezes, Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomości „SPECJAL”
"Propozycje zmian w ustawie o własności lokali"
*Joanna Kozarzewska - Business Unit Manager, HRK Real Estate & Construction
Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”
Więcej informacji: http://successpoint.pl/facility
Zagadnienia tematyczne konferencji:
Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu)
zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych)
zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami)
zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi )
zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu
zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi
zarządzanie najmem
planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień
systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe
zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku
outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
Grupa docelowa:
osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania
osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach.
Dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku
właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych
architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy
przedstawiciele funduszy inwestycyjnych
przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi
konsultanci ds. nieruchomości
osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne,
przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
Rejestracja: http://successpoint.pl/facility#zarejestruj-si%C4%99
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 05.08.16 o godzinie 14:55 -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
W programie m.in.:
*Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.
*Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
*BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert
*Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners
*Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
*Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
Głos zabiorą również:
*dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:
- członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
-osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
-kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
-kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
-osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
-dyrektorzy/kierownicy działów IT,
-administratorzy systemów informatycznych,
-administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
*Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
*Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
*Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
*Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.
*Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
*Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert
*Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners
oraz
Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
5 lipca 2016r. w Warszawie
Centrum Konferencyjnym Atrium
Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
*Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
*Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
*Temat w przygotowaniu
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
W programie m.in.:
*Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.
*Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
*BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert
*Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners
*Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
*Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
Głos zabiorą również:
*dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:
- członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
-osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
-kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
-kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
-osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
-dyrektorzy/kierownicy działów IT,
-administratorzy systemów informatycznych,
-administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
W programie m.in.:
*Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.
*Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
*BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert
*Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners
*Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
*Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
Głos zabiorą również:
*dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:
- członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
-osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
-kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
-kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
-osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
-dyrektorzy/kierownicy działów IT,
-administratorzy systemów informatycznych,
-administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje Kongres:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
W programie m.in.:
*Otwieranie danych czyli udostępnianie api systemów miejskich i sposób korzystania z tych danych przez ludzi
Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Projekt Elektroniczny Punkt Kontaktowy i strona biznes.gov.pl oraz jej funkcjonalność
Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
Grzegorz Pędzisz - Dyrektor, Departament Planowania i Wdrożeń Informatycznych, Euro Bank S.A.
*Jakie zagrożenia niesie poczta elektroniczna?
Grzegorz Cenkier - Poczta Polska S.A.
*BPM, ERP i kontroling finansowy jako narzędzia do budowania przewagi konkurencyjnej i kreowania wartości firmy
Andrzej Kraszewski – Senior finance executive FMCG, Niezależy ekspert
*Zła wielozadaniowość - największy wróg zarządzania strategicznego i operacyjnego
Marek Kowalczyk, Prezes Zarządu Mandarine Project Partners
*Technologie a przedsiębiorczość. Przedstawienie problemu z perspektywy Austriackiej Szkoły Ekonomii
Łukasz Jasiński, Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
*Cyberzagrożenia w biznesie: odpowiedzialność firm i działania antykryzysowe
Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
Głos zabiorą również:
*dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddziału Mazowieckiego PTI
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna:
Kadra kierownicza przedsiębiorstw i instytucji:
- członkowie zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
-osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
-kadra odpowiedzialna za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
-kadra zarządzająca działów: HR, logistyki, finansowych
-osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
-dyrektorzy/kierownicy działów IT,
-administratorzy systemów informatycznych,
-administratorzy sieci, administratorzy bezpieczeństwa
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
*Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
*Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
*Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
oraz
Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
5 lipca 2016r. w Warszawie
Centrum Konferencyjnym Atrium
Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
*Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
*Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
*Temat w przygotowaniu
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Informatyka w administracji
-
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
*Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
*Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
*Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
oraz
Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
5 lipca 2016r. w Warszawie
Centrum Konferencyjnym Atrium
Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
*Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
*Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
*Temat w przygotowaniu
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
*Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
*Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
*Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
oraz
Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
5 lipca 2016r. w Warszawie
Centrum Konferencyjnym Atrium
Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
*Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
*Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
*Temat w przygotowaniu
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl -
W okresie wakacyjnym firma SuccessPoint organizuje dwie interesujące konferencje:
Biznes i Technologie 2016
19 - 20 lipca 2016r.
Hotel Novotel Warszawa Airport
Więcej informacji: http://successpoint.pl/bit_2016
Podczas dwudniowego Kongresu głos zabiorą m.in:
*Dr hab. Maria Ganzha - Profesor Nadzwyczajny PAN, IBS PAN
*Dr hab. Marcin Paprzycki - Profesor Nadzwyczajny PAN, Prezes Oddzialu Mazowieckiego PTI
*Tadeusz Osowski - Zastępca dyrektora, Biuro Informatyki i Przetwarzania Informacji URZĄD M.ST. WARSZAWY
*Przemysław Ruchlicki - Ekspert prawny, Krajowej Izby Gospodarczej
*Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
*Maciej Kubiak - Adwokat, LSW Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy sp. k.
oraz
Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie
5 lipca 2016r. w Warszawie
Centrum Konferencyjnym Atrium
Podczas konferencji głos zabiorą m.in:
*Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
Tomasz Izydorczyk - Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Kompania Piwowarska S.A., wykładowca - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
*Prawne aspekty ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa
Kinga Koczara - Prawnik - Kancelaria Radcy Prawnego, Jakub Cebula i Współpracownic
*Temat w przygotowaniu
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.
Więcej informacji: http://successpoint.pl/security-2016
Dla osób z grupy docelowej konferencja jest bezpłatna.
Zapraszamy do zapoznania się z tematyką i do szybkiej rejestracji.
Do zobaczenia na konferencji!
Kontakt:
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl