Wypowiedzi
-
Zainteresowany jest nową pracą w obszarze E/M Marketing, PM, Pozyskiwanie Nowych Żródeł Przychodu w sektorze FMCG
Moje doświadczenie to implementacja złożonych projektów z obszaru "Nowe Media (MVNO/MVNE, SMS-IVR, WWW)" oraz komunikacja mobilna, ATL, BTL, marketing bezpośredni.
W przypadku pytań jestem do dyspozycji
IK -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Zapraszam wszystkich do zgłaszania propozycji w temacie budowani brandu dla SGGW
Poniżej krótka lista:
** Ośrodek akadmiecki w obszarze nauk przyrodniczych, ekonomicznych i przyrodniczych,
** Pozycjonowanie flagowe wybranych wydziałów (tematów) - Weterynraia, Leśnictwo, Ekonometria i Informatyka
** Pozycjonowanie uzupłeniające dla obszaru Nowych Techologii i nowych dziedzien (z obszaru rozowju nowego biznesu) - z nacieskiem na admistrację publiczną oraz małe przedsiębiorstwa (do zastanowienia się)
** Zaplecze - infrastruktura (nie dostępne w innych ośrodkach akadmiekich).
I
pzdr. -
Kończyłem SGGW - Gospodarkę Przetrzenną i mile wspominam SGGW.
Zauważyłem, że wiele się zmianiło - raczej na dobre! Dziś pracuje w zupełnie innym zawodzie (marketing mobilny). To cicha o dobra uczelnia która nie kształci szczurów korporacjnych - tylko specjalistów w danej dziedzinie. Przynajmniej tak było kiedyś?
A wy co sądziecie? Dajcie znać! I pzdr.