Umiejętności
Event Management
Event Marketing Strategy
Hotel Design
Marketing
Opening Hotels
Project Management
Representatives
Visual Management
Visual Merchandising
Buyer (fashion)
Wedding planner
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Reklama
Zarządzanie
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
Marketing Zintegrowany
kreowanie wizerunku marki
Events Organisation
Reklama Interaktywna
Kontrakty zagraniczne
Lider grupy
Kreowanie Marki / Produktu
Kierowanie grupą sprzedażową
reprezentowanie firmy na targach międzynarodowych i krajowych
Kreowanie wizerunku firmy
kreowanie wizerunku publicznego i medialnego
lider projektu
organizacja wesel
hotel marketing
Kontraktowanie
Manager Projektu
Event Organisation
Director
Negocjacje międzynarodowe
Marketing B2B
Marketing Międzynarodowy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
p.o. Dyrektor
The Bonerowski Palace*****
- Zarządzanie kompleksowe całym hotelem
- Planowanie i opracowanie strategii rozwoju
- Nadzór i realizacja celów sprzedaży oraz koordynacja pracy wszystkich działów hotelu
- Wyznaczanie zadań
- Zatwierdzanie i podpisywanie wszelkich postanowień, zarządzeń, poleceń
- Kierowanie polityką kadrową hotelu
- Reprezentowanie Hotelu
- Planowanie i opracowanie strategii rozwoju
- Nadzór i realizacja celów sprzedaży oraz koordynacja pracy wszystkich działów hotelu
- Wyznaczanie zadań
- Zatwierdzanie i podpisywanie wszelkich postanowień, zarządzeń, poleceń
- Kierowanie polityką kadrową hotelu
- Reprezentowanie Hotelu
Sales Marketing & PR Manager
The Bonerowski Palace*****
- Marketing
- Sprzedaż Eventów
- Sprzedaż i koordynacja wesel
- Planowanie wesel Pozyskiwanie klienta MICE
- Pozyskiwanie klienta idywidualnego
- Techniki sprzedaży
- Raporty i monitoringi
- Planowanie i budżety
- Przez okres pięciu miesięcy kierownik działu Hauskeeping (grafiki, zamówienia, inwentaryzacje, koordynacja pracy personelu, codzienna kontrola pokoi przyjazdowych, usterki, braki)
- Sprzedaż Eventów
- Sprzedaż i koordynacja wesel
- Planowanie wesel Pozyskiwanie klienta MICE
- Pozyskiwanie klienta idywidualnego
- Techniki sprzedaży
- Raporty i monitoringi
- Planowanie i budżety
- Przez okres pięciu miesięcy kierownik działu Hauskeeping (grafiki, zamówienia, inwentaryzacje, koordynacja pracy personelu, codzienna kontrola pokoi przyjazdowych, usterki, braki)
Marketing & PR Manager
Hotel Bristol Tradition & Luxury*****
- Zarządzanie personelem
- Tworzenie i zarządzanie marką
- PR Manager
- Techniki sprzedaży
- Marketing Produktu
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
- Tworzenie i zarządzanie marką
- PR Manager
- Techniki sprzedaży
- Marketing Produktu
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
Marketing & PR Manager
- Zarządzanie personelem
- Tworzenie i zarządzanie marką
- PR Manager
- Techniki sprzedaży
- Marketing Produktu
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
- Tworzenie i zarządzanie marką
- PR Manager
- Techniki sprzedaży
- Marketing Produktu
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
Dyrektor Marketingu
Best Fashion Agency
- Zarządzanie personelem
- Tworzenie i zarządzanie marką
- Techniki sprzedaży
- Visual Merchandising
- Opening Manager
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Rekrutacje i szkolenia personelu
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
- Wdrożenie brandu na rynek Polski
- Tworzenie i zarządzanie marką
- Techniki sprzedaży
- Visual Merchandising
- Opening Manager
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Rekrutacje i szkolenia personelu
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
- Wdrożenie brandu na rynek Polski
Dyrektor Salonów
Eva Minge Milano
- Zarządzanie personelem
- Tworzenie i zarządzanie marką
- Techniki sprzedaży
- Visual Merchandising
- Opening Manager
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim
- Rekrutacje i szkolenia personelu
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
- Tworzenie i zarządzanie marką
- Techniki sprzedaży
- Visual Merchandising
- Opening Manager
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim
- Rekrutacje i szkolenia personelu
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
Dyrektor Salonu z obowiązkami dyr Regionalnego
- Zarządzanie personelem
- Tworzenie i zarządzanie marką
- Techniki sprzedaży
- Visual Merchandising
- Opening Manager (otwarcia nowych salonów w Polsce, oraz lokalizacje zagraniczne (Łotwa) –
pełne działania związane z przygotowaniem, oraz koordynacją otwarć nowych salonów
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Rekrutacje i szkolenia personelu
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
- Tworzenie i zarządzanie marką
- Techniki sprzedaży
- Visual Merchandising
- Opening Manager (otwarcia nowych salonów w Polsce, oraz lokalizacje zagraniczne (Łotwa) –
pełne działania związane z przygotowaniem, oraz koordynacją otwarć nowych salonów
- Organizacja, koordynacja i obsługa imprez promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim i europejskim
- Rekrutacje i szkolenia personelu
- Raporty, oraz monitoringi
- Znajomość problematyki, oraz działania marketingowe – eventy pro-sprzedażowe, pokazy, sesje, marketing eksperymentalny
- Planowanie i budżety
Projekty
Polish Fashion Anatomy
Grupa producencka realizująca polskie i europejskie projekty modowe. Twórcy i pomysłodawcy projektu Polish Designers Fashion Awards. Doświadczeni reżyserzy pokazów i eventów fashion. Producenci takich imprez jak Folk Design Night, Ceremonii Otwarcia Mistrzostw Swiata i Mistrzostw Europy. Współpracujący z najlepszymi w Polsce i Europie agencjami modelek, wizażystami i kreatorami fryzur. Doskonale znającymi pojęcie marketingu modowego.
Zakres obowiązków
Pomysłodawca, organizator, reżyser. Projekt w przygotowaniu.
Folk Design Night
Pierwsza edycja cyklicznego wydarzenia, mającego na celu promocję Twórców i ich pracy, która w sposób bezpośredni nawiązuje do tradycji Polskiego Folkloru. Wśród wystawców znaleźli się także przedstawiciele nurtu Etno. Poprzez organizacje podobnych spotkań staramy się zachować to, co najcenniejsze - Polską Tradycję i ewidentną jej oryginalność. Event umiejscowiony został w przestrzeni hotelowej. Wśród Partnerów wydarzenia znaleźli się Telewizja Polska, Volvo, Gazeta Krakowska, Tatra Premium Magazyn. Wydarzenie zakończono Galą Finałową, która odbyła się również w przestrzeni hotelowej, co dało ogromny ładunek marketingowy dla obiektu. Wśród zaproszonych Gości znaleźli się politycy, dziennikarze, aktorzy, celebryci i przedstawiciele biznesu
Zakres obowiązków
Pomysłodawca, organizator i reżyser przedsięwzięcia.
Szkolenia i kursy
- Zarządzanie personelem w hotelarstwie 2017
- Aktywna sprzedaż 2016
- Marketing eksperymentalny 2015
- Aktywna sprzedaż 2016
- Marketing eksperymentalny 2015
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Inne
- Znajomość obsługi komputera, oraz programów MS Office - w szczególności: MS Excel, MS
Word, MS Power Point
- Odporność na stres, umiejętność pracy w trudnych warunkach i pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Dyspozycyjność
- Zdobywca „Podkarpackiej Nagrody Mody 2013” kategoria „Osobowość”
- Nominacja w Plebiscycie Złoty Lew Podkarpacki kategoria „KULTURA”
Word, MS Power Point
- Odporność na stres, umiejętność pracy w trudnych warunkach i pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Dyspozycyjność
- Zdobywca „Podkarpackiej Nagrody Mody 2013” kategoria „Osobowość”
- Nominacja w Plebiscycie Złoty Lew Podkarpacki kategoria „KULTURA”
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?