Wojciech Łempicki

Business Development Manager - Menedżer ds. Rozwoju Sprzedaży w Prudential Polska
Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Prudential Polska
Business Development Manager
- Wsparcie zarządzania procesami rekrutacji i selekcji (ilościowy i jakościowy rozwój sieci sprzedaży)
- Wsparcie zarządzania procesami utrzymania oraz promocji Przedstawicieli i Menedżerów w sieci sprzedaży.
- Analiza i zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi w oparciu o raporty i obserwacje
- Wsparcie w planowaniu oraz wdrażaniu programów motywacyjnych w zarządzanych strukturach
- Zarządzanie innymi przedsięwzięciami związanymi ze wzrostem efektywności sieci sprzedaży (kampanie, wydarzenia, zarządzanie leadami itp.)
- Nadzorowanie standardów biznesowych i etycznych
- Bieżąca współpraca z Biurem Centralnym w zakresie działań formalnych i proceduralnych związanych z bieżącym nadzorowaniem jakości.
Logo
Dyrektor ds. Eksportu
C&G Food Sp. z o.o. S.K.
Pośrednictwo między zagranicznymi nabywcami a krajowymi producentami
Znajdowanie nabywców na rynkach międzynarodowych dla krajowych producentów produktów spożywczych.
Negocjowanie warunków na każdym etapie procesu dotyczących produkcji, transportu oraz rozliczeń
Planowanie i koordynacja międzynarodowej wysyłki towarów. Kontakt na każdym etapie ze sprzedawcami, agentami oraz spedytorami
Odpowiedzialność za zarządzanie personelem: rekrutacja, szkolenie i nadzór
Zarządzanie procesem eksportowym
Zapewnienie zgodności przesyłanych produktów z obowiązującymi przepisami i wymogami
Śledzenie faktur, przygotowywanie raportów dotyczących przepływów pieniężnych oraz zysków i strat
Utrzymywanie aktualnej wiedzy o międzynarodowym handlu i wymaganiach rynku
Bank BNP Paribas
Dyrektor Oddziału (p.o. Dyrektor Centrum Bankowości Detalicznej)
- planowanie, organizowanie i nadzór nad realizacją zadań Oddziałów,
- tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową,
- realizacja założonych budżetów Oddziałów, w tym odpowiedzialność za dochodowość Oddziałów,
- nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników, nadzór nad pracą zespołów, bieżący coaching, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego,
- organizowanie i prowadzenie akcji cross-sellowych i marketingowych,
- odpowiedzialność za jakość obsługi Klientów,
- zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta z obsługi,
- zapewnienie sprawności operacyjnej Oddziałów,
- przygotowywanie i opiniowanie rozwiązań organizacyjnych dotyczących Oddziałów, nadzorowanie administracyjne.
Alior Bank S.A.
Menedżer Klienta Indywidualnego i Małych Przedsiębiorstw
Nadzór nad pracą zespołu doradców
Aktywna sprzedaż produktów bankowych
Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta - Private Banking
Deutsche Bank Polska S.A
Starszy Opiekun Klienta
Citibank International plc
Specjalista do spraw operacji
Team Leader zespołu. Obsługa zleceń klientów korporacyjnych

Szkolenia i kursy

Talent Management Program - Deutsche Bank
Efektywna Komunikacja
Zarządzanie Projektami
Sztuka Prezentacji w Kontaktach Biznesowych
Praktyczne Umiejętności Kierownicze
Efektywność Osobista w Zarządzaniu
Analiza Rynków Finansowych i Doradctwo Inwestycyjne
Prawo w Działalności Bankowej
Negocjacje

Edukacja

Logo
Finance i Rachunkowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Politologia - Gospodarcze i polityczne stosunki międzunarodowe, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie