Hubert Kacprzak

...
Płock, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Techniczny
SPEC-KOP
Logo
Właściciel
Przystanek Lawenda
Logo
Właściciel
KOGGI
Basell Orlen Polyolefins Sp z o.o.
Starszy Menedżer ds. Informatyki
Zarządzanie Działem Informatyki,
Planowanie i kontrola budżetu IT,
Kierownik ważniejszych projektów IT

Najważniejsze projekty:

od IX 2008 kierownik projektu; wdrożenie SAP Business Intelligence

od VI 2007 wdrażanie metodyki ITIL

IV-VII 2007 kierownik projektu; wdrożenie SAP Netweaver Portal

IV-VII 2007 kierownik projektu; wdrożenie w SAP elektronicznego obiegu dokumentów faktur zakupowych wraz z workflow i systemem archiwizacji

III 2006-I 2007 kierownik projektu; migracja SAP BOPa z centralnego systemu do wdrożonej w 2005 instalacji SAP w BOPS (moduły: SD, MM, FI, FI-AA, TR, CO, CO-PA, PS)

I-X 2005 kierownik projektu; wdrożenie w BOPS systemu SAP posiadającego wiele interfejsów on-line z systemem SAP Basell’a w Belgii (moduły: SD, MM, FI, TR, CO, CO-PA)

VIII 2004-X 2005 kierownik projektu; integracja dwóch systemów SAP w BOP: jeden używany lokalnie i drugi wykorzystywany przez logistykę na całym świecie w międzynarodowym koncernie

2004 dalszy rozwój zasobów IT w celu usprawnienia procesów biznesowych zachodzących w firmie

2003 stworzenie Działu Informatyki w powstającej spółce BOP, nadzór nad budową infrastruktury IT i pierwszych systemów
Logo
Programista
TIE Product Development B.V., Holandia, Amsterdam
Rozwój technologii ebXML.

Udział w międzynarodowym projekcie „eBES Vendor Forum Pilot Project”.

Implementacja modułu komunikacyjnego oprogramowania TIE z Hermes Server.

Szkolenia i kursy

ITIL Service Manager (2008, Business Excellence Institute)

SAP SCM650 – Cross Functional Customizing in SD (2008, SAP Polska)

ITIL Foundation (2007, Business Excellence Institute)

SAP – Warsztaty Księga Materiałowa (2007, BCC)

SAP LO620 – Ustalanie cen w SD (2006, SAP Polska)

SAP – Warsztaty ABAP (2006, BCC)

SAP – System zarządzania transportami (2005, BCC)

SAP LO150 – Procesy w sprzedaży i dystrybucji (2004, SAP Polska)

SAP LO050 – Planowanie i sterowanie produkcją dyskretną i seryjną (2004, SAP Polska)

SAP ADM110 – Installations SAP R/3 Enterprise (2004, SAP Polska)

SAP ADM100 – SAP Web AS Administration I (2004, SAP Polska)

SAP BC407 – Raportowanie z wykorzystaniem InfoSet Query i QuickViewer’a (2003, SAP Polska)

SAP Usprawnienie procesu zakupu poprzez rozwiązanie EBP (2001, SAP Polska)

SAP Logistic Information System, (2001, PKN ORLEN S.A.)

Advanced Veritas NetBackup for Microsoft Windows NT and Windows 2000 (2004, Altkom)

Veritas NetBackup for Microsoft Windows NT and Windows 2000 (2004, Altkom)

Veritas NetBackup for Microsoft Exchange Server and MS SQL Server (2004, Altkom)

MS 2072 – Administering a Microsoft SQL Serwer 2000 Database (2004, Altkom)

MS 2152 – Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server

MS 2151 – Microsoft Windows 2000 Network And Operating System Essentials

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Inne

Certyfikat ITIL Service Manager (2008)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Certified ITIL Service Managers
Certified ITIL Service Managers
Grupa dla osób posiadających certyfikat ITIL Service Manager (ITIL Managers Certificate in IT Service Management)
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Garaż IT
Garaż IT
Masz pomysł na biznes. Szukasz kapitału i ludzi żeby go zrealizować? Dobrze trafiłeś, zacznij go robić z innymi!
ISO 20000
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT Projects
IT Projects
Grupa służy wymianie kontaktów biznesowych w ramach realizowanych projektów IT.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL
ITIL
Wszystko o zbiorze kompleksowych rekomendacji branży informatycznej, Information Technology Infrastructure Library i jeszcze więcej.
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
Płock
Płock
grupa dla płocczan i płocczanek mieszkających i pracujących w naszym mieście
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL