Grzegorzo Ociepka

Grzegorzo Ociepka

Specjalista Logistyk, Lidl Sklepy Spożywcze
Będzin, śląskie

Umiejętności

Obsługa urządzeń biurowych Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie zasobami ludzkimi Kontrola jakości word, excel praw jazdy kat. B logistyka magazynowa dyspozycyjność, kreatywność, innowacyjność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Lidl Polska
Kierownik ds. dyspozycji towaru
Zarządzanie personelem - kierowanie i motywowanie podległych pracowników. Organizacja i planowanie pracy podległych pracowników - kontrola zadań. Koordynacja i kontrola zamawiania towarów asortymentowych i akcyjnych przy jednoczesnej minimalizacji kosztów. Zapewnienie dostępności towaru w sklepach. Optymalizacja zapasu magazynowego. Unikanie braków magazynowych jak również zbyt wysokich stanów. Przygotowywanie przydziałów. Koordynowanie promocji artykułów spożywczych i przemysłowych. Zarządzanie zwrotami i dostawami do nowootwieranych sklepów. Zapewnienie jakości i daty przydatności do spożycia całego asortymentu zgodnie z określonymi terminami przydatności dla magazynu i sklepu. Kontrola terminowości i kompletności realizowanych dostaw. Koordynacja poprawności przyjęcia towaru. Kontrola stanów magazynowych. Bieżące raportowanie do przełożonego. archiwizowanie dokumentów. Tworzenie informacji potrzebnych sklepom. Kontakt z dostawcami i i spedycjami
Lidl Polska
Kierownik sklepu
Zarządzanie sklepem poprzez dbałość o ekspozycję towarów, stany magazynowe, nadzorowanie pracowników, organizowanie czasu pracy własnej oraz podwładnych. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych. Zamawianie towaru pod bieżącą sprzedaż. Dbałość o czystość w sklepie jak również wokół sklepu. Minimalizacja stanów magazynowych.
Lidl Polska
Zastępca kierownika sklepu
Zarządzanie sklepem pod nieobecność kierownika.
Lidl Polska
pracownik sklepu
Praca na kasie. Wykładanie towaru w sklepie. Kontrola świeżości.
McDonald's Polska
swing manager
Prowadzenie zmiany rannej, popołudniowej lub nocnej w restauracji McDonald's. Organizowanie czasu własnej pracy jak i podległych pracowników, osiąganie celów sprzedażowych, dbałość o czystość restauracji. Przeprowadzanie inwentaryzacji dziennej, tygodniowej i miesięcznej.
McDonald's Polska
Pracownik restauracji
Obsługa gości, przygotowywanie potraw, utrzymywanie czystości w restauracji.

Szkolenia i kursy

03/2017
"Komunikacja w pracy menedżera" Organizator: house of skills
02/2017
Excel - kurs dla średniozaawansowanych
11/2016
"Skuteczny Menedżer" Organizator: house of skills
10/2016
"Pewnie przez zmianę" Organizator: house of skills

Edukacja

Logo
Rachunkowość i Finanse, średnie
Liceum Ekonomiczne

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie

Zainteresowania

Polska motoryzacja z okresu PRL - udział w różnego rodzaju zlotach właścicieli pojazdów z tamtego okresu. Piłka nożna - gra na pozycji bramkarza. Uczestnictwo w turnieju piłkarskim "Lidl Cup" w 2016 - 2 miejsce oraz w 2017 - 2 miejsce