Grzegorz Smardzewski
Starszy specjalista ds Strategii, TP
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds Strategii
Kierowanie projektami dotyczącymi metod i procesów klienckich.
Planowanie ścieżek kariery i rozwoju pracowników Call Center
Nadzór nad zakresem zadań struktur Call Center.
Budowa i nadzór nad systemem motywacyjnym struktur Call Center.
Zarządzanie rotacją w strukturach Call Center.
Planowanie ścieżek kariery i rozwoju pracowników Call Center
Nadzór nad zakresem zadań struktur Call Center.
Budowa i nadzór nad systemem motywacyjnym struktur Call Center.
Zarządzanie rotacją w strukturach Call Center.
Specjalista ds Strategii
Kierowanie projektami dotyczącymi metod i procesów klienckich.
Planowanie ścieżek kariery i rozwoju pracowników Call Center
Nadzór nad zakresem zadań struktur Call Center.
Budowa i nadzór nad systemem motywacyjnym struktur Call Center.
Zarządzanie rotacją w strukturach Call Center.
Planowanie ścieżek kariery i rozwoju pracowników Call Center
Nadzór nad zakresem zadań struktur Call Center.
Budowa i nadzór nad systemem motywacyjnym struktur Call Center.
Zarządzanie rotacją w strukturach Call Center.
Kierownik Sekcji
Zarządzanie zespołem Doradców Klienta w Wydziale Utrzymania Klientów (Kampanie wychodzące).
Wprowadzanie i koordynowanie akcji wychodzących.
Współtworzenie procesów i procedur akcji wychodzących.
Bieżące organizowanie pracy zespołu i ocena Doradców.
Nadzór nad telefoniczną obsługą Klientów.
Operacyjne zarządzanie czasem pracy Doradców.
Prowadzenie monitoringu rozmów.
Rozwój kompetencji Doradców
Raportowanie.
Wprowadzanie i koordynowanie akcji wychodzących.
Współtworzenie procesów i procedur akcji wychodzących.
Bieżące organizowanie pracy zespołu i ocena Doradców.
Nadzór nad telefoniczną obsługą Klientów.
Operacyjne zarządzanie czasem pracy Doradców.
Prowadzenie monitoringu rozmów.
Rozwój kompetencji Doradców
Raportowanie.
Szkolenia i kursy
Dobra znajomość komputera.
Środowisko Windows, pakiet MS Office, potwierdzone certyfikatem House of Skiles
Szkolenie „skuteczny menager”
People Soft, Serat, Provisio i inne aplikacje CRM.
Środowisko Windows, pakiet MS Office, potwierdzone certyfikatem House of Skiles
Szkolenie „skuteczny menager”
People Soft, Serat, Provisio i inne aplikacje CRM.
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
Sport, kulturystyka,MMA , komputery, motoryzacja, ogrodnictwo.
Inne
Umiejętność szybkiego maszynopisania oraz obsługi urządzeń biurowych.
Prawo jazdy kat. B.
Od 16,04,06 udział w akcji TP jako wolontariusz w projekcie "Telefon do Mamy".
Prawo jazdy kat. B.
Od 16,04,06 udział w akcji TP jako wolontariusz w projekcie "Telefon do Mamy".
Grupy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.