Umiejętności
Campaign Building
Campaign Managment
Campaign Monitor
Komunikacja
Email Campaigning
Marketing
Automatyzacja marketingu
Project Management
Telekomunikacja
customer relations
Customer Service Orientation
Telesales
Sales Managment
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny Specjalista ds. Kanałów Kontaktów
Rozwój kanałów Self Service, realizacja kampanii do Klientów (marketing automation) konwertowanie Klienta z kanałów CallCenter i POS do SelfService (kanał www oraz aplikacje mobilne)
Realizacja Kampanii promocyjnych do Klientów zewnętrznych i wewnętrznych (konkursy loterie, programy motywacyjne)
Współpraca z agencjami zewnętrznymi. Realizacja umów z dostawcami. Budżet (planowanie, realizacja)
Realizacja Kampanii promocyjnych do Klientów zewnętrznych i wewnętrznych (konkursy loterie, programy motywacyjne)
Współpraca z agencjami zewnętrznymi. Realizacja umów z dostawcami. Budżet (planowanie, realizacja)
Kierownik Działu Zarządzania Modelem i Efektywnością Up-sell i Cross-sell
- Wdrożenie i zarządzanie procesem sprzedaży inbound
- Sprzedaż Cross produktowa
- Zarządzanie efektywnością sprzedaży w kanale inbound.
- Sprzedaż Cross produktowa
- Zarządzanie efektywnością sprzedaży w kanale inbound.
Kierownik Sekcji
Prowadzenie/Zarządzanie grupą doradców Błękitnej lini 9393. Pomoc w osiąganiu wyznaczonych celów. Prowadzenie coachingów i monitoringu pracy sekcji. Zarządzanie ruchem przychodzącym w regionie centralnym.Aktywne uczestnictwo w pracach nad projektami „Karta Klienta”, Funkcjonalność systemów operacyjnych.
Funkcjonalności CTI i IVR – Architektura Call Center.
Praca nad rozwojem środowiska CRM. Dobra znajomość środowiska Genesys. Od 3Q 2006 Lokalny administrator systemu SI Pandora, tworzenie skryptów akcji wychodzących oraz ich wdrażanie. Dodatkowo od 4Q 2006 wsparcie Działu Analiz. Sporządzanie raportów operacyjnych.
Funkcjonalności CTI i IVR – Architektura Call Center.
Praca nad rozwojem środowiska CRM. Dobra znajomość środowiska Genesys. Od 3Q 2006 Lokalny administrator systemu SI Pandora, tworzenie skryptów akcji wychodzących oraz ich wdrażanie. Dodatkowo od 4Q 2006 wsparcie Działu Analiz. Sporządzanie raportów operacyjnych.
Doradca klienta, Ekspert
Aktywna obsługa klienta 9393, doradztwo i pomoc pracownikom telecentrum, przejmowanie trudnego klienta i prowadzenie
„Jego” spraw, do ich zakończenia
(INTERWENCJA). Obsługa klientó VIP Pomoc kierownikom sekcji, prowadzenie i przygotowanie szkoleń dla doradców 9393.
Expert do spraw związanych z PeopleSoft, Serat, Provisio.
„Jego” spraw, do ich zakończenia
(INTERWENCJA). Obsługa klientó VIP Pomoc kierownikom sekcji, prowadzenie i przygotowanie szkoleń dla doradców 9393.
Expert do spraw związanych z PeopleSoft, Serat, Provisio.
Szkolenia i kursy
2008
Strategiczne zarządzanie firmą - DEMOS
Sztuka innowacyjnego myślenia - House of Skills
2007
GCCP7X Raportowanie działania Contact Center przy pomocy CCPulse+7 - NextiraOne
2006
Project Schedule and Cost Management – PMI; MT&DC
Skuteczny Menadżer – House of Skills;
2005
Project Managment Fundations - PMI; MT&DC
„Doctor Call – wersja menadżerska” – House of Skills;
Efektywny menadżer;
Obsługa klienta;
Dobra znajomość:
Obsługi Komputera - budowa,działanie.
Dobra obsługa pakietów:
Ms Office, Corel Draw,
PowerPoint, Ms Project, MS Visio
Strategiczne zarządzanie firmą - DEMOS
Sztuka innowacyjnego myślenia - House of Skills
2007
GCCP7X Raportowanie działania Contact Center przy pomocy CCPulse+7 - NextiraOne
2006
Project Schedule and Cost Management – PMI; MT&DC
Skuteczny Menadżer – House of Skills;
2005
Project Managment Fundations - PMI; MT&DC
„Doctor Call – wersja menadżerska” – House of Skills;
Efektywny menadżer;
Obsługa klienta;
Dobra znajomość:
Obsługi Komputera - budowa,działanie.
Dobra obsługa pakietów:
Ms Office, Corel Draw,
PowerPoint, Ms Project, MS Visio
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Kolarstwo górskie, sporty extremalne, modelarstwo, żeglarstwo, tenis, podróże
Inne
Komunikatywność,kreatywność,łatwość nawiązywania kontaktu,umiejętność skutecznego działania w każdej sytuacji,zdolności przywódcze i organizacyjne, umiejętność pracy zespołowej,umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów,zdolności analityczne,znakomita organizacja pracy
Zdobycie trzeciego miejsca w konkursie "Innowacjie", organizowanego w TP
Zdobycie trzeciego miejsca w konkursie "Innowacjie", organizowanego w TP
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
Microsoft Project
Grupa użytkowników, trenerów, sympatyków, wrogów (...)Microsoft Project-a. Cele grupy - wsparcie, wymiana doświadczeń, instrukcje, rozwiązywanie problemów, ogólnie rozumiana pomoc w kontekście MS Proj
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.