Patryk Fuśnik

Profesjonalizm, Zarządzanie, Sprzedaż, CallCenter
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Campaign Building Campaign Managment Campaign Monitor Komunikacja Email Campaigning Marketing Automatyzacja marketingu Project Management Telekomunikacja customer relations Customer Service Orientation Telesales Sales Managment

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Customer Service Sp. z o.o.
Główny Specjalista ds. Kanałów Kontaktów
Rozwój kanałów Self Service, realizacja kampanii do Klientów (marketing automation) konwertowanie Klienta z kanałów CallCenter i POS do SelfService (kanał www oraz aplikacje mobilne)
Realizacja Kampanii promocyjnych do Klientów zewnętrznych i wewnętrznych (konkursy loterie, programy motywacyjne)
Współpraca z agencjami zewnętrznymi. Realizacja umów z dostawcami. Budżet (planowanie, realizacja)
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik Działu Zarządzania Modelem i Efektywnością Up-sell i Cross-sell
- Wdrożenie i zarządzanie procesem sprzedaży inbound
- Sprzedaż Cross produktowa
- Zarządzanie efektywnością sprzedaży w kanale inbound.
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu Narzędzi Zarządzania i Jakości Struktur
Realizacja Projektów Strategicznych w obszarze Customer Care:
- zarządzanie procesowe
- zarządzanie efektywnością i jakością procesów Customer Care
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Strategii
Orange Polska S.A.
Kierownik Sekcji
Prowadzenie/Zarządzanie grupą doradców Błękitnej lini 9393. Pomoc w osiąganiu wyznaczonych celów. Prowadzenie coachingów i monitoringu pracy sekcji. Zarządzanie ruchem przychodzącym w regionie centralnym.Aktywne uczestnictwo w pracach nad projektami „Karta Klienta”, Funkcjonalność systemów operacyjnych.
Funkcjonalności CTI i IVR – Architektura Call Center.
Praca nad rozwojem środowiska CRM. Dobra znajomość środowiska Genesys. Od 3Q 2006 Lokalny administrator systemu SI Pandora, tworzenie skryptów akcji wychodzących oraz ich wdrażanie. Dodatkowo od 4Q 2006 wsparcie Działu Analiz. Sporządzanie raportów operacyjnych.
Orange Polska S.A.
Doradca klienta, Ekspert
Aktywna obsługa klienta 9393, doradztwo i pomoc pracownikom telecentrum, przejmowanie trudnego klienta i prowadzenie
„Jego” spraw, do ich zakończenia
(INTERWENCJA). Obsługa klientó VIP Pomoc kierownikom sekcji, prowadzenie i przygotowanie szkoleń dla doradców 9393.
Expert do spraw związanych z PeopleSoft, Serat, Provisio.
Go Sport Polska Sp. z o.o.
Pracownik działu turystycznego i tenisowego
Obsługa klienta, aktywna sprzedaż. Prowadzenie działu turystyki i tenisa ziemnego. Prowadzenie serwisu tenisowego. Opieka nad podległymi działami
Hollywood Video Sp. z o.o.
Pracownik obsługi
Obsługa klienta, sprzedaż produktów, Kasjer.

Szkolenia i kursy

2008
Strategiczne zarządzanie firmą - DEMOS
Sztuka innowacyjnego myślenia - House of Skills
2007
GCCP7X Raportowanie działania Contact Center przy pomocy CCPulse+7 - NextiraOne
2006
Project Schedule and Cost Management – PMI; MT&DC
Skuteczny Menadżer – House of Skills;
2005
Project Managment Fundations - PMI; MT&DC
„Doctor Call – wersja menadżerska” – House of Skills;
Efektywny menadżer;
Obsługa klienta;
Dobra znajomość:
Obsługi Komputera - budowa,działanie.
Dobra obsługa pakietów:
Ms Office, Corel Draw,
PowerPoint, Ms Project, MS Visio

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, licencjackie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Kolarstwo górskie, sporty extremalne, modelarstwo, żeglarstwo, tenis, podróże

Inne

Komunikatywność,kreatywność,łatwość nawiązywania kontaktu,umiejętność skutecznego działania w każdej sytuacji,zdolności przywódcze i organizacyjne, umiejętność pracy zespołowej,umiejętność rozwiązywania problemów i konfliktów,zdolności analityczne,znakomita organizacja pracy
Zdobycie trzeciego miejsca w konkursie "Innowacjie", organizowanego w TP

Grupy

Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
SMAKOWITY
SMAKOWITY
Tak od lat se gotujemy :D Przyjmujemy TYLKO pełne profile, więc bez fotki nie wpuścimy !!!!!!! a co ? ;)
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
Microsoft Project
Microsoft Project
Grupa użytkowników, trenerów, sympatyków, wrogów (...)Microsoft Project-a. Cele grupy - wsparcie, wymiana doświadczeń, instrukcje, rozwiązywanie problemów, ogólnie rozumiana pomoc w kontekście MS Proj
MTB i kolarstwo
MTB i kolarstwo
Grupa ludzi kochająca kolarstwo górskie i szosowe.
PeopleSoft
PeopleSoft
Grupa jest dedykowana dla osób zainteresowanych rozwiązaniami PeopleSoft
Six Sigma
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.