Umiejętności
CRM
JIRA
Tableau
Pakiet MS Offiece
desk.com
TALKDESK.COM
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Administracyjny
- Weryfikacja i optymalizacja procedur administracyjnych funkcjonujących w spółce;
- Zarządzanie administracją biurową;
- Przygotowywanie raportów finansowych z działalności spółki;
- Zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami;
- Przygotowywanie dokumentów przetargowych;
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży;
- Wsparcie marketingowe;
- Ścisła współpraca z firmą obsługującą procesy księgowo-podatkowe oraz kadrowo-płacowe;
- Zarządzanie flotą samochodową.
- Ścisła współpraca z HQ.
- Zarządzanie administracją biurową;
- Przygotowywanie raportów finansowych z działalności spółki;
- Zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami;
- Przygotowywanie dokumentów przetargowych;
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży;
- Wsparcie marketingowe;
- Ścisła współpraca z firmą obsługującą procesy księgowo-podatkowe oraz kadrowo-płacowe;
- Zarządzanie flotą samochodową.
- Ścisła współpraca z HQ.
Księgowy
Rapid Print
- Uzgodnienia salda na rachunku bankowym oraz w systemie księgowym;
- Kontrolowanie ksiąg rachunkowych;
- Comiesięczne zamykanie i przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych, w tym rachunku zysków i strat, bilansu;
- Przygotowywanie kwartalnych zestawień BAS i PAYG;
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów bankowych, w tym nieprawidłowości w opłatach i różnice w kontroli;
- Zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami;
- Przygotowywanie obliczenia i prognoz podatkowych;
- Wystawianie faktur
- Kontrolowanie ksiąg rachunkowych;
- Comiesięczne zamykanie i przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych, w tym rachunku zysków i strat, bilansu;
- Przygotowywanie kwartalnych zestawień BAS i PAYG;
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów bankowych, w tym nieprawidłowości w opłatach i różnice w kontroli;
- Zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami;
- Przygotowywanie obliczenia i prognoz podatkowych;
- Wystawianie faktur
Kierownik ds. administracji
mytaxi - Aplikacja Taxi
Zostałem pierwszym menedżerem odpowiedzialnym wyłącznie za administrację i dzięki temu dano mi możliwość budowania od zera wszystkich procesów administracyjnych. Kładłem duży nacisk na część finansowo-księgową mojego stanowiska. Ostatnie projekty jako Kierownik ds. Administracji obejmowały zakładanie biura w Gdańsku i przenoszenie siedziby w Warszawie do nowej lokalizacji.
- Zarządzanie administracją biurową, w tym projektowanie wewnętrznych przepływów komunikacyjnych;
- Ścisła współpraca z firmą obsługującą procesy księgowo-podatkowe oraz kadrowo-płacowe (outsourcing EY);
- Rekrutacja oraz pomoc w rekrutacji pracowników;
- Fakturowanie i kontrola poprawności rozliczeń z kontrahentami;
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów bankowych, w tym nieprawidłowości w opłatach i różnice w kontroli;
- Zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami;
- Analiza danych (program Tableau);
- Realizowanie własnych projektów oraz projektów zlecanych przez Centralę;
- Wspieranie innych działów w bieżących operacjach;
- Bieżąca współpraca operacyjna z Dyrektorem Generalnym.
- Zarządzanie administracją biurową, w tym projektowanie wewnętrznych przepływów komunikacyjnych;
- Ścisła współpraca z firmą obsługującą procesy księgowo-podatkowe oraz kadrowo-płacowe (outsourcing EY);
- Rekrutacja oraz pomoc w rekrutacji pracowników;
- Fakturowanie i kontrola poprawności rozliczeń z kontrahentami;
- Monitorowanie i rozwiązywanie problemów bankowych, w tym nieprawidłowości w opłatach i różnice w kontroli;
- Zarządzanie wierzytelnościami i zobowiązaniami;
- Analiza danych (program Tableau);
- Realizowanie własnych projektów oraz projektów zlecanych przez Centralę;
- Wspieranie innych działów w bieżących operacjach;
- Bieżąca współpraca operacyjna z Dyrektorem Generalnym.
Zastępca kierownika sklepu
Awans ze Specjalisty ds. Obsługi Klienta na Zastępcę Kierownika Sklepu w ciągu trzech miesięcy.
- Reagowanie na zapytania klientów i rozpatrywanie skarg;
- Odpowiedzialność za gotówkę oraz przygotowywanie depozytów do banku;
- Tworzenie zamawiań towarów w celu uzupełnienia zapasów;
- Przygotowanie raportów dotyczących wszystkich kwestii związanych ze sklepem i personelem;
- Przygotowywanie sprawozdań zysków i strat;
- Zarządzanie 25 osobowym personelem.
- Reagowanie na zapytania klientów i rozpatrywanie skarg;
- Odpowiedzialność za gotówkę oraz przygotowywanie depozytów do banku;
- Tworzenie zamawiań towarów w celu uzupełnienia zapasów;
- Przygotowanie raportów dotyczących wszystkich kwestii związanych ze sklepem i personelem;
- Przygotowywanie sprawozdań zysków i strat;
- Zarządzanie 25 osobowym personelem.
Szkolenia i kursy
Excel - poziom średniozaawansowany
JAVA od podstaw
General English - Lexis English School, Perth, Australia.
JAVA od podstaw
General English - Lexis English School, Perth, Australia.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.