Dorota Żyto-Harańczuk

Project Manager, Administration Manager, Customer Service Manager
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Project Management Zarządzanie zespołem Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Optymalizacja kosztów Optymalizacja procesów Budowanie zepołu TPM, LEAN, KAIZEN

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
samozatrudnienie
Opracowanie i wdrożenie wewnętrznego systemu zarządzania jakością w firmie Job Impulse Polska ( centrala + oddziały).
Job Impulse Polska Sp. z o.o.
Menedżer ds. Administracji
Koordynowanie procesów administracyjnych w firmie, kierowanie zespołem współpracowników. Optymalizacja procesów w podległym obszarze. Inicjowanie i współtworzenie zasad, standardów pracy, procedur i ich wdrażanie. Optymalizacja rozwiązań i kosztów (redukcja kosztów w poszczególnych obszarach od 10% do 49% ).
Wrigley Poland Sp. z o.o.
Kierownik ds. obsługi klienta eksportowego
Kierowanie zespołem specjalistów (wyznaczanie celów indywidualnych, motywowanie, dostarczanie założonych celów biznesowych, rekrutacja, wdrażanie).
Utrzymywanie i rozwój współpracy oraz biznesowych relacji z klientami na całym świecie.
Zapewnienie poziomu obsługi Klienta - osiągnięcie założonego celu obsługi Klienta na poziomie 99%.
Wrigley Poland Sp. z o.o.
PO Kierownika ds. Zakupów Technicznych
Koordynowanie procesu zawierania /odnawiania umów z dostawcami mediów, usług, urządzeń. Prowadzenie negocjacji biznesowych z dostawcami.
Wrigley Poland Sp. z o.o.
Kierownik Biura / Kierownik Administracyjny
Kierowanie pracą zespołu (rozwój zespołu, motywowanie, wyznaczanie celów indywidualnych).
Zarządzanie procesami administracyjnymi. Odpowiedzialna za zakupy towarów i usług; planowanie i wykonanie budżetu operacyjnego. Organizacja i nadzorowanie pracy firm kontraktowych.
Kierowanie projektami inwestycyjnymi w obszarze poprawy funkcjonalności i infrastruktury powierzchni biurowej i socjalnej.
Lider Filaru TPM Biuro (Projekt Lean Office) ukierunkowanego na ciągłe doskonalenie procesów, redukcję strat i optymalizację kosztów.

Projekty

Opracowanie i wdrożenie wewnętrznego systemu zarządzania jakością.
Opracowanie i wdrożenie wewnętrznego systemu zarządzania jakości w firmie Job Impulse Polska.
Manager Projektów
Lider Filaru TPM Biuro (Projekt Lean Office) - cel projektu: doskonalenie procesów, redukcja strat i optymalizacja kosztów.

Lider Projektu „Make The Difference” - cel projektu: wdrożenie programu motywacyjnego i lojalnościowego w oddziałach Wrigley w Europie. Koordynowanie pracą 19 Lokalnych Championów w Europie.

Manager Projektu "Open Space Office" - projekt inwestycyjny o wartości 0,5 mln $; cel projektu: wdrożenie infrastruktury oraz kultury pracy "open space", zarządzanie zmianą.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami - Zaawansowane Narzędzie dla Praktyków, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie