Grzegorz Mathea

ekspert ds PR
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting gromadzenie funduszy Dziennikarstwo Media relacje z mediami Negocjacje Public Relations Rzecznik prasowy Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Uniwersytet Warszawski
ekspert ds. PR i komunikacji
Uniwersytet Warszawski
Deutsche Bank Polska S.A
Główny Specjalista ds. PR
Główny Specjalista ds. PR
w Departamencie Komunikacji Korporacyjnej
Aegon
Rzecznik prasowy, specjalista ds. PR
- kontakty z mediami, przygotowywanie wypowiedzi i komunikatów prasowych
- codzienny monitoring prasy i mediów
- dbałość o pozytywny wizerunek marki w mediach
- prowadzenie działań związanych z public relations firmy
- przygotowywanie konferencji prasowych
- koordynacja komunikacji wewnętrznej, redagowanie intranetu
- współpraca z centralą firmy w Hadze
- reagowanie w sytuacjach kryzysowych dla wizerunku firmy
Logo
wykładowca akademicki
Wszechnica Polska Szkoła Wyższa w Warszawie
Logo
Zastępca rzecznika prasowego, specjalista ds. relacji z mediami,
Aviva (d. Commercial Union)
- kontakty z dziennikarzami - dbałość o relacje z prasą fachową – ekonomiczną i ubezpieczeniową a także z dziennikarzami pism kolorowych i hobbystycznych oraz blogami, portalami internetowymi i społecznościowymi (Facebook, Nasza Klasa, Goldenline)
- monitoring mediów
- organizacja konferencji prasowych, wyjazdów, spotkań
- redagowanie komunikatów prasowych i wypowiedzi
- rozwijanie współpracy z prasą regionalną
- reagowanie w sytuacjach kryzysowych dla firmy
- redakcja newslettera firmowego
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Grzegorz potrafi doskonale odnaleźć się w każdej sytuacji imponując wiedzą, obyciem towarzyskim oraz "angielskim" humorem na wysokim poziomie.
Jego wysoka kultura osobista, doświadczenie oraz pełne zaangażowanie to gwarancja sukcesu w projektach którymi będzie się zajmował.
Logo
Dziennikarz, Dział Zagraniczny
Ad Novum Sp. z o.o. , tygodnik „Przegląd”
Ministerstwo Infrastruktury
Referendarz, Wydział Współpracy z NATO i UE
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Podinspektor, Kancelaria Sejmiku Mazowieckiego

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Historia wojskowości, marketing polityczny, turystyka górska, sztuki walki (krav maga)

Inne

Jestem autorem dwóch powieści i ok. 70 artykułów prasowych z dziedziny stosunków międzynarodowych.

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Historia wojskowości
Historia wojskowości
Grupa poświęcona historii wojskowości powszechnej oraz dziejom oręża polskiego.
Marketing Polityczny
Marketing Polityczny
Teoria i praktyka marketingu politycznego.
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
Militaria
Militaria
Militaria - technika, taktyka, strategia, historia, przyszłość - wszystko o obronności, sprzęcie wojskowym, największych zwycięstwach i błędach na polu walki i zapleczu technicznym i przemysłowym.
PRASA FIRMOWA W POLSCE
PRASA FIRMOWA W POLSCE
Custom content daje nam możliwość wpływania na zawartość. Klasyczne metody marketingu, reklamy i PR kilkanaście lat temu otrzymały wielkie wsparcie w postaci zaawansowanych rozwiązań marketingowych
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?