Umiejętności
Komunikacja
Planowanie Komunikacji
Copywriting
Komunikacja korporacyjna
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Komunikacja kryzysowa
zaangażowanie pracowników
Event Management
Komunikacja wewnętrzna
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
komunikaty prasowe
Public Relations
Zarządzanie reputacją
Social Media Marketing
Strategic Communications
Strategia
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR i komunikacja wewnętrzna
Odpowiedzialna za PR i komunikację wewnętrzną w firmie, a w szczególności za:
- przygotowanie i realizację strategii komunikacji Eniro Polska (PR i komunikacja wewnętrzna),
- zarządzanie komunikacją PR korporacyjnego i produktowego firmy,
- kontakty z dziennikarzami, przedstawicielami środowisk opiniotwórczych, blogerami, ekspertami zewnętrznymi,
- zapewnienie obecności w mediach kluczowych osób w organizacji (Zarząd
i kierownictwo wyższego szczebla, kierownicy produktów),
- przygotowywanie komunikatów prasowych, wywiadów, case studies, artykułów kontekstowych,
- kreowanie pożądanego wizerunku firmy, osób nią zarządzających i produktów,
- dbałość o spójność kampanii PR z działaniami marketingowymi (kampanie reklamowe, wprowadzanie nowych produktów),
- działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oraz za działania sponsoringowe,
- przygotowywanie i raportowanie aktywności PR i raportów mediowych do dyrektora komunikacji Grupy Eniro,
- prowadzenie projektów międzynarodowych i współpracę z managerami odpowiedzialnymi za komunikację w pozostałych państwach Grupy Eniro,
- współtworzenie profesjonalnego i przyjaznego środowiska pracy, zgodne z celami biznesowymi firmy oraz wartościami obowiązującymi w organizacji,
- bieżące informowanie pracowników Eniro o inicjatywach, projektach i decyzjach podjętych na forum Grupy Eniro i lokalnie, wykorzystując wszelkie dostępne kanały komunikacji wewnętrznej: Enironet, e-mail, listy, plakaty, komunikacja bezpośrednia, newsletter grupowy,
- zarządzanie sytuacją kryzysową i podejmowanie odpowiednich działań chroniących pozycję i wizerunek Eniro Polska,
- organizację spotkań i konferencji prasowych,
- organizowanie wydarzeń specjalnych (np. sztab WOŚP),
- współpracę z firmami zewnętrznymi (np. biuro prasowe, agencje eventowe, fundacje, stowarzyszenia, wydawnictwa, firmy cateringowe, hotele, itp.),
- przygotowanie i realizację strategii komunikacji Eniro Polska (PR i komunikacja wewnętrzna),
- zarządzanie komunikacją PR korporacyjnego i produktowego firmy,
- kontakty z dziennikarzami, przedstawicielami środowisk opiniotwórczych, blogerami, ekspertami zewnętrznymi,
- zapewnienie obecności w mediach kluczowych osób w organizacji (Zarząd
i kierownictwo wyższego szczebla, kierownicy produktów),
- przygotowywanie komunikatów prasowych, wywiadów, case studies, artykułów kontekstowych,
- kreowanie pożądanego wizerunku firmy, osób nią zarządzających i produktów,
- dbałość o spójność kampanii PR z działaniami marketingowymi (kampanie reklamowe, wprowadzanie nowych produktów),
- działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oraz za działania sponsoringowe,
- przygotowywanie i raportowanie aktywności PR i raportów mediowych do dyrektora komunikacji Grupy Eniro,
- prowadzenie projektów międzynarodowych i współpracę z managerami odpowiedzialnymi za komunikację w pozostałych państwach Grupy Eniro,
- współtworzenie profesjonalnego i przyjaznego środowiska pracy, zgodne z celami biznesowymi firmy oraz wartościami obowiązującymi w organizacji,
- bieżące informowanie pracowników Eniro o inicjatywach, projektach i decyzjach podjętych na forum Grupy Eniro i lokalnie, wykorzystując wszelkie dostępne kanały komunikacji wewnętrznej: Enironet, e-mail, listy, plakaty, komunikacja bezpośrednia, newsletter grupowy,
- zarządzanie sytuacją kryzysową i podejmowanie odpowiednich działań chroniących pozycję i wizerunek Eniro Polska,
- organizację spotkań i konferencji prasowych,
- organizowanie wydarzeń specjalnych (np. sztab WOŚP),
- współpracę z firmami zewnętrznymi (np. biuro prasowe, agencje eventowe, fundacje, stowarzyszenia, wydawnictwa, firmy cateringowe, hotele, itp.),
Ekspert ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
Ekspert ds. PR i komunikacji wewnętrznej odpowiedzialna za:
- współtworzenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz nadzór nad jej realizacją,
- planowanie i rozwijanie działań i narzędzi komunikacji w Banku,
- współpracę z ekspertami Banku i promowanie ich w mediach,
- organizowanie konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami,
- współpracę z dostawcami zewnętrznymi (agencja PR, agencja reklamowa, firmy wydawnicze),
- nadzór i opracowywanie treści w materiałach informacyjnych (informacje prasowe, artykuły, magazyn wewnętrzny, Intranet, mailingi),
- zapewnienie prawidłowego obiegu informacji,
- działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oraz za działania sponsoringowe,
- zarządzanie sytuacją kryzysową.
- współtworzenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz nadzór nad jej realizacją,
- planowanie i rozwijanie działań i narzędzi komunikacji w Banku,
- współpracę z ekspertami Banku i promowanie ich w mediach,
- organizowanie konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami,
- współpracę z dostawcami zewnętrznymi (agencja PR, agencja reklamowa, firmy wydawnicze),
- nadzór i opracowywanie treści w materiałach informacyjnych (informacje prasowe, artykuły, magazyn wewnętrzny, Intranet, mailingi),
- zapewnienie prawidłowego obiegu informacji,
- działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu oraz za działania sponsoringowe,
- zarządzanie sytuacją kryzysową.
Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej
Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej odpowiedzialna za:
- współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej i nadzór nad jej realizacją,
- identyfikowanie grup docelowych w firmie i dobór odpowiednich narzędzi,
- planowanie i rozwijanie działań i narzędzi komunikacji wewnętrznej w Spółce,
- planowanie i prowadzenie ilościowych i jakościowych badań wśród pracowników i przedstawicieli firmy (narzędzia i programy komunikacyjne),
- definiowanie i odpowiadanie na potrzeby komunikacyjne pracowników i przedstawicieli firmy,
- prowadzenie projektów dotyczących zaangażowania pracowników,
- organizowanie eventów motywacyjnych dla pracowników wszystkich szczebli w organizacji,
- prowadzenie projektów edukacyjnych,
- nadzór i opracowywanie treści edukacyjnych w wewnętrznych materiałach informacyjnych (magazyn wewnętrzny, dedykowane newslettery, mailingi, intranet),
- zapewnianie prawidłowego obiegu informacji,
- monitorowanie budżetu działu, zwiększanie efektywności kosztowej działań komunikacyjnych,
- współpracę z managerami ds. komunikacji w pozostałych państwach Grupy IPF,
- współpracę z dostawcami zewnętrznymi (agencje wydawnicze, agencje reklamowe, agencje eventowe, drukarnie).
Osiągnięcia:
- stworzenie od podstaw i prowadzenie magazynu wewnętrznego – nakład 12.000 egzemplarzy – laureat nagrody Szpalty Roku (2012)
- współtworzenie strategii komunikacji wewnętrznej i nadzór nad jej realizacją,
- identyfikowanie grup docelowych w firmie i dobór odpowiednich narzędzi,
- planowanie i rozwijanie działań i narzędzi komunikacji wewnętrznej w Spółce,
- planowanie i prowadzenie ilościowych i jakościowych badań wśród pracowników i przedstawicieli firmy (narzędzia i programy komunikacyjne),
- definiowanie i odpowiadanie na potrzeby komunikacyjne pracowników i przedstawicieli firmy,
- prowadzenie projektów dotyczących zaangażowania pracowników,
- organizowanie eventów motywacyjnych dla pracowników wszystkich szczebli w organizacji,
- prowadzenie projektów edukacyjnych,
- nadzór i opracowywanie treści edukacyjnych w wewnętrznych materiałach informacyjnych (magazyn wewnętrzny, dedykowane newslettery, mailingi, intranet),
- zapewnianie prawidłowego obiegu informacji,
- monitorowanie budżetu działu, zwiększanie efektywności kosztowej działań komunikacyjnych,
- współpracę z managerami ds. komunikacji w pozostałych państwach Grupy IPF,
- współpracę z dostawcami zewnętrznymi (agencje wydawnicze, agencje reklamowe, agencje eventowe, drukarnie).
Osiągnięcia:
- stworzenie od podstaw i prowadzenie magazynu wewnętrznego – nakład 12.000 egzemplarzy – laureat nagrody Szpalty Roku (2012)
PR Manager
- realizacja strategii PR
- kontakty z mediami
- komunikacja wewnętrzna Grupy
- kontakty z mediami
- komunikacja wewnętrzna Grupy
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
InDesign
Wszystko co dotyczy Adobe InDesign - od linków, nauki, narzędzi i inspiracji. Dla użytkowników tego programu.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing Miejsc
dla wszystkich zaiteresowanych marketingiem, w tym promocja miast, wsi, regionow oraz Polski na swiecie
Media i Marketing Polska
Czyli grupa dla wszystkich, którzy wiedzą, co to jest "Media & Marketing Polska".