Grzegorz Kiszluk

prezes / redaktor naczelny, AdPress / Brief

Wypowiedzi

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing szeptany w temacie Nie ma czegoś rakiego jak "marketing szeptany"!
    21.06.2014, 14:47

    Jestem dziwakiem

    Jestem zdeklarowanym, upartym jak wół dziwakiem... Nie mogę się wciąż nadziwić, że całkiem spora grupa tzw. profesjonalistów uważa, że PR firmy nie jest częścią jej marketingu. Mimo, że
    zaliczają oni do marketingu firmy produkt, cenę, dystrybucję i promocję. Nie mogę się nadziwić dlaczego PR miałby być poza promocją?

    Moje dziwadztwo polega też na tym, że o ile rozumiem co to jest marketing sportu (produktem tego marketingu
    jest sport) czy marketing miejsca (produktem jest miejsce), o tyle nie rozumiem co to jest marketing internetowy - chyba, że mamy na myśli budowanie marki samego internetu... Podobna bzdura to marketing szeptany! Czy w tym wypadku produktem działań internetowych jest szept? Moje dziwadztwo sięga jeszcze daleko dalej - rozumianym co to jest promocja internetowa oraz promocja szeptana!

    Lista moich dziwadztw jest dłuższa. Co to jest: marketing kontentowy? Marketing mobilny? Marketing sieciowy? Email marketing? Marketing automation?

    Jeśli to tylko semantyka to zapytajmy lekarzy czy definicja serca, nerek czy płuc ma znaczenie w ich pracy...

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Welcome Festuval. Konkurs na najlepszy ptojekt budujący...
    16.06.2013, 17:41

    Zapraszam na najważniejsze wydarzenie biznesowe 2013. Jak silna marka miejsca wpływa na wzrost eksportu.
    Żadnych opłat!
    24-25 czerwca spotykamy się na Stadionie Narodowym w Warszawie?
    Przykłady z zagranicy i z Polski - co przyciąga turystów i inwestorów?
    http://welcomefestival.pl
    Potwierdź mi - proszę - czy zaszszycisz mnie swoją obecnością?

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Welcome Festiwal już 24 czerwca na Stadionie Narodowym
    28.05.2013, 14:08

    Welcome Festiwal już 24-25 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie

    Już 24-25 czerwca 2013 roku po raz drugi zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu w konkursie Welcome. Do 5 czerwca włącznie można zgłaszać projekty, które przyczyniły się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca, projekty dzięki którym w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców zyskał wizerunek miasta lub regionu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące Welcome Festival 2013, na który już dziś serdecznie zapraszamy.

    300 uczestników z kraju i ze świata
    2 dni prezentacji i dyskusji panelowych, m.in.:

    Debata otwierająca
    Debata Prezydencka
    Ogłoszenie wyników badania „Barometr marki miejsca”
    Seminarium na temat efektywnej komunikacji miast i regionów w mediach
    Prezentacje case studies ekspertów i praktyków
    Rozstrzygnięcie konkursu Welcome
    Uroczysta Gala i wręczenie nagród

    Uczestnicy:
    Przedstawiciele administracji terytorialnej (samorządy i organizacje centralne)odpowiedzialni za rozwój, inwestycje i promocję
    Przedstawiciele instytucji odpowiedzialnych za inwestycje,rozwój turystyki i budowanie silnej marki Polski
    Eksperci marketingu i komunikacji
    Przedstawiciele mediów regionalnych i ogólnopolskich
    Organizacje i firmy doradcze
    Przedstawiciele Uczelni Ekonomicznych
    Przedsiębiorcy

    Udział w festiwalu jest bezpłatny. Jeżeli chcesz wziąć udział, zarejestruj się na: http://welcomefestival.pl/rejestracja/

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Jak przebić samorządowy mur niechęci?
    23.08.2012, 12:02

    Dobre pytanie... :)

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. Twoich...
    15.08.2012, 08:41

    Brief for Poland organizuje w rożnych miejscach w Polsce cykl jednodniowych - dedykowanych dla administracji samorządowej - warsztatów prowadzonych przez nalepszych specjalistów.

    Na warsztat o jakiej tematyce zdecydował/a byś się przyjechać?

    (Proszę o propozycje tematów własnych.)

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Jakiego rodzaju wiedza jest najbradziej niezbędna w...
    15.08.2012, 08:39

    Brief for Poland organizuje w rożnych miejscach w Polsce cykl jednodniowych - dedykowanych dla administracji samorządowej - warsztatów prowadzonych przez nalepszych specjalistów.

    Na warsztat o jakiej tematyce zdecydował/a byś się przyjechać?

    (Proszę o propozycje tematów własnych.)

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie city placement
    10.08.2012, 16:10

    Ojciec Mateusz sandomierz.

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Trzy prenumeraty Briefu do wygrania... Welcome Festival,...
    2.05.2012, 11:46

    Panie Maćku dogadamy się na Festiwalu :)
    Pozdrawiam GK

    PS. prosze dokonać rejestracji na http://welcomefestival.pl

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie O budowaniu silnych marek miejsc w miedzynarodowym...
    1.05.2012, 10:22

    Jesus Centenera
    Partner Zarządzający Ageron Internacional - będzie Gościem Specjalnym Welcome Festival 2012 w Gdyni http://welcomefestiwal.pl

    Doktor historii współczesnej Uniwersytetu UNED. Absolwent Uniwersytetu Complutense w Madrycie, oraz Politechniki Madryckiej. Posiada dyplom studiów MBA na uczelni ESDEN oraz studiów podyplomowych w IESE Business School. Jest ekspertem programów wspierających hiszpańskie firmy w ich działalności eksportowe: programu PIPE realizowanego przez hiszpański Instytut Handlu Zagranicznego oraz programów realizowanych w regionie Andaluzji przez regionalną agencję promocji Extenda. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy doradczej. Specjalizuje się w procesach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw i instytucji, jak również w planowaniu strategicznym, szczególnie w aspekcie międzynarodowym. Koordynował liczne projekty badawcze na poziomie branżowym, posiada w tym zakresie bogate doświadczenie we współpracy z organizacjami pracodawców. Jest wykładowcą na hiszpańskich uczelniach wyższych, takich jak: Uniwersytet Complutense, EIG Granada, CECO, ESIC i EOI. Ponadto prowadzi "szyte na miarę" szkolenia kadry zarządzającej w Hiszpanii i krajach Ameryki Łacińskiej.

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie O budowaniu silnych marek miejsc w miedzynarodowym...
    28.04.2012, 22:20

    Po co TY, JAKO przedstawiciel administracji, uczelni, biznesu, agencji reklamowych MASZ przyjECHAĆ w maju do Gdyni:

    1. Żeby wygra w międzynarodowym konkursie na jak najbardziej efektywne przedsięwzięcia (strategia, kreacja i media) budujące silną markę swojego regionu!

    2. Żeby zobaczyć przykłady innych regionów w Europie, które z niczego stworzyły rozpoznawalne matki turystyczne, ekonomiczne, sportowe, kulturalne... Przekonajmy się jak oni to robią!

    3. Żeby poznać nowych ludzi z branży... a może klientów... a może partnerów biznesowych!

    4. Żeby znaleźć doradców, uczelnie, które pomogą Ci budować jeszcze bardziej efektywne działania na rzecz regionu!

    5. Żeby przekonać się, że również Twoja firma powinna mieś wpływ na działania administracji w budowaniu marki miejsca - bo silna marka zwiększa twoje zyski w biznesie!

    6. Żeby przypomnieć sobie jak ważnym elementem w każdym biznesie jest poznawanie nowych ludzi i wymiana doświadczeń... w jednych z najpiękniejszych miast w Polsce!

    SILNA MARKA MIEJSCA JEST ŹRÓDŁEM PIENIĘDZY. TWOICH PIENIĘDZY!

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie O budowaniu marek miejsc w międzynarodowym towarzystwie...
    28.04.2012, 22:14

    PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, Festiwalu.
    Dlaczego WARTO przyjechać do Gdyni! http://welcomefestival.pl/en/page/program

    Z OSTATNIEJ CHWILI:
    Będziemy również mieli gości z Niemiec:

    Brandenburgia - Europejski Region Przedsiębiorczości 2011- wyróżnienie Unii Europejskiej za strategie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw przy współpracy przedsiębiorców, naukowców i administracji regionalnej.

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Trzy prenumeraty Briefu do wygrania... Welcome Festival,...
    12.04.2012, 14:55

    OK super, dzieki bardzo :)

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Trzy prenumeraty Briefu do wygrania... Welcome Festival,...
    24.03.2012, 08:15

    Pierwsze trzy poprawne odpowiedzi nagradzam roczną prenumeratą Briefu!

    Czym rożni się konkurs Welcome Festival w Gdyni od konkursu ogłoszonego przez IAA? Dlaczego NASZ konkurs jest BARDZIEJ PROFESJONALNY? :

    """""Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) – partner III edycji Ogólnopolskiego Kongresu
    Regionów ogłasza konkurs na „Najlepszą kampanię promocyjną miejsca 2011 roku”, w którym zostaną
    poddane ocenie działania promocyjne samorządów terytorialnych na terenie całej Polski.

    Przedmiotem eksperckiej oceny będą jedynie walory marketingowe zgłoszonych kampanii, a nie ich tematyka.
    Wszystkie projekty będą podzielone na cztery kategorie:

    • kampania promocyjna z wykorzystaniem jednego medium masowego zasięgu
    • kampania promocyjna z wykorzystaniem co najmniej dwóch mediów masowego zasięgu
    • kampania promocyjna oparta na działaniach w Internecie
    • kampania promocyjna oparta na wydarzeniu specjalnym

    O ogólnej wartości marketingowej kampanii zadecydują następujące kryteria:
    • Strategia
    • Kreatywność
    • Oryginalność
    • Egzekucja
    • Dystrybucja komunikatów marketingowych""""

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...
    29.02.2012, 11:15

    Szczegóły już za chwilę.

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Zaproszenie na Welcome Festival. Szczegóły tu i pod:...
    27.02.2012, 22:19

    Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc - Gdynia 2012.

    Silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. Twoich pieniędzy!

    Rozpoznawalna marka miejsca przyciąga turystów, inwestorów oraz utalentowanych mieszkańców... dzieki nim zarabiają, fryzjer, hotelarz, taksówkarz, artysta, producent regionalnych pamiątek, restaurator, właściciel sklepu i wielkiej fabryki... WSZYSCY!
    Efekty skutecznych działań marketingowych zmierzających do wykreowania pozytywnej marki regionu dotyczą nasz WSZYSTKICH!

    Budowanie marki miejsca nie może ograniczać się tylko do promocji. Dlatego Brief for Poland - już od wielu lat - propaguje Trójkąt Efektywności Briefu, najskuteczniejszy sposób zarządzania miejscem. Tylko ścisła współpraca administratora miejsca z uczelniami i konsultantami lokalnymi oraz lokalnym biznesem zapewnia najbardziej efektywne rezultaty w tworzeniu pozytywnego wizerunku miejsca.

    Pozytywny wizerunek i stabilna marka miejsca zamieniają się w wymierne korzyści finansowe jego mieszkańców.

    Marketing Miejsc - w tym Promocja - to zespół narzędzi, instrumentów i technik powszechnie już rozumianych i wykorzystywanych w biznesie. Specyfika produktu, jakim jest miejsce, wymaga rozumnej modyfikacji tych narzędzi, instrumentów i technik by w pełni zastosować je do zarządzania i budowania świadomości marki nie tylko w Polsce.

    Marketing Miejsc to nie jest "kwiatek do kożucha" jak mylnie myślą "specjaliści" od promocji miejsc, to kompleksowe podejście do kierowania wsią, gminą, miastem, powiatem, województwem i całym krajem.

    W Gdyni, w maju, przez dwa dni, w międzynarodowym towarzystwie, oglądając, oceniając, dyskutując, spierając sie, integrując i bawiąc się - spotykamy się wszyscy... urzędnicy i politycy, naukowcy i eksperci, biznesmeni i marketerzy, dziennikarze i .... wszyscy, którzy rozumieją, że silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. naszych pieniędzy!

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...
    22.08.2011, 19:20

    Demagogów śmiechem załatwiajmy :)))

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...
    22.08.2011, 14:43

    Andrzeju Ludwiku, jeszcze tym razem Ci daruję :) ale proszę wypowiadaj się bardziej merytorycznie!
    pozdrawiam
    GK

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Miasto innowacji zaprasza
    22.08.2011, 14:41

    Darku, nie było w tym żadnej złośliwości.. pozdrawiam :)

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Grupa poświęcona promocji województwa świętokrzyskiego
    22.08.2011, 14:40

    Anito, bardzo chętnie... zapraszam jak będziesz w Warszawie, ja tez pewnie niedługo będę w Kielcach, chętnie sie spotkam pogadać
    pozdrawiam :)
    GK
    601 309 200

    PS.
    10 i 11 Października szykujemy Galerie Marketingu Miejsc w Kielcach, zapraszam do współpracy.

  • Grzegorz Kiszluk
    Wpis na grupie Marketing Miejsc w temacie Jak i dlaczego promować regiony? Grzegorz Kiszluk na...
    21.08.2011, 16:08

    Andrzeju Ludwiku, przykro mi to pisać, ale twoje wypowiedzi stają się już nie tylko niemerytoryczne - ale i niegrzeczne - młodszych też trzeba szanować!

    Proszę zacytuj o czym Jan Jankowski napisał pozytywnie? :) oraz gdzie wyczytałeś, że hasło (slogan) nie ma znaczenia?

    Jeśli tego nie zrobisz będę musiał Cie zablokować! :)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do