Wypowiedzi
-
Jestem dziwakiem
Jestem zdeklarowanym, upartym jak wół dziwakiem... Nie mogę się wciąż nadziwić, że całkiem spora grupa tzw. profesjonalistów uważa, że PR firmy nie jest częścią jej marketingu. Mimo, że
zaliczają oni do marketingu firmy produkt, cenę, dystrybucję i promocję. Nie mogę się nadziwić dlaczego PR miałby być poza promocją?
Moje dziwadztwo polega też na tym, że o ile rozumiem co to jest marketing sportu (produktem tego marketingu
jest sport) czy marketing miejsca (produktem jest miejsce), o tyle nie rozumiem co to jest marketing internetowy - chyba, że mamy na myśli budowanie marki samego internetu... Podobna bzdura to marketing szeptany! Czy w tym wypadku produktem działań internetowych jest szept? Moje dziwadztwo sięga jeszcze daleko dalej - rozumianym co to jest promocja internetowa oraz promocja szeptana!
Lista moich dziwadztw jest dłuższa. Co to jest: marketing kontentowy? Marketing mobilny? Marketing sieciowy? Email marketing? Marketing automation?
Jeśli to tylko semantyka to zapytajmy lekarzy czy definicja serca, nerek czy płuc ma znaczenie w ich pracy... -
Zapraszam na najważniejsze wydarzenie biznesowe 2013. Jak silna marka miejsca wpływa na wzrost eksportu.
Żadnych opłat!
24-25 czerwca spotykamy się na Stadionie Narodowym w Warszawie?
Przykłady z zagranicy i z Polski - co przyciąga turystów i inwestorów?
http://welcomefestival.pl
Potwierdź mi - proszę - czy zaszszycisz mnie swoją obecnością? -
Welcome Festiwal już 24-25 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie
Już 24-25 czerwca 2013 roku po raz drugi zostaną wręczone Trójkąty Efektywności Briefu w konkursie Welcome. Do 5 czerwca włącznie można zgłaszać projekty, które przyczyniły się do stworzenia lub wzmocnienia marki miejsca, projekty dzięki którym w oczach turystów, inwestorów czy mieszkańców zyskał wizerunek miasta lub regionu. Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące Welcome Festival 2013, na który już dziś serdecznie zapraszamy.
300 uczestników z kraju i ze świata
2 dni prezentacji i dyskusji panelowych, m.in.:
Debata otwierająca
Debata Prezydencka
Ogłoszenie wyników badania „Barometr marki miejsca”
Seminarium na temat efektywnej komunikacji miast i regionów w mediach
Prezentacje case studies ekspertów i praktyków
Rozstrzygnięcie konkursu Welcome
Uroczysta Gala i wręczenie nagród
Uczestnicy:
Przedstawiciele administracji terytorialnej (samorządy i organizacje centralne)odpowiedzialni za rozwój, inwestycje i promocję
Przedstawiciele instytucji odpowiedzialnych za inwestycje,rozwój turystyki i budowanie silnej marki Polski
Eksperci marketingu i komunikacji
Przedstawiciele mediów regionalnych i ogólnopolskich
Organizacje i firmy doradcze
Przedstawiciele Uczelni Ekonomicznych
Przedsiębiorcy
Udział w festiwalu jest bezpłatny. Jeżeli chcesz wziąć udział, zarejestruj się na: http://welcomefestival.pl/rejestracja/ -
Dobre pytanie... :)
-
Brief for Poland organizuje w rożnych miejscach w Polsce cykl jednodniowych - dedykowanych dla administracji samorządowej - warsztatów prowadzonych przez nalepszych specjalistów.
Na warsztat o jakiej tematyce zdecydował/a byś się przyjechać?
(Proszę o propozycje tematów własnych.) -
Brief for Poland organizuje w rożnych miejscach w Polsce cykl jednodniowych - dedykowanych dla administracji samorządowej - warsztatów prowadzonych przez nalepszych specjalistów.
Na warsztat o jakiej tematyce zdecydował/a byś się przyjechać?
(Proszę o propozycje tematów własnych.) -
Ojciec Mateusz sandomierz.
-
Panie Maćku dogadamy się na Festiwalu :)
Pozdrawiam GK
PS. prosze dokonać rejestracji na http://welcomefestival.pl -
Jesus Centenera
Partner Zarządzający Ageron Internacional - będzie Gościem Specjalnym Welcome Festival 2012 w Gdyni http://welcomefestiwal.pl
Doktor historii współczesnej Uniwersytetu UNED. Absolwent Uniwersytetu Complutense w Madrycie, oraz Politechniki Madryckiej. Posiada dyplom studiów MBA na uczelni ESDEN oraz studiów podyplomowych w IESE Business School. Jest ekspertem programów wspierających hiszpańskie firmy w ich działalności eksportowe: programu PIPE realizowanego przez hiszpański Instytut Handlu Zagranicznego oraz programów realizowanych w regionie Andaluzji przez regionalną agencję promocji Extenda. Posiada ponad 20 lat doświadczenia w pracy doradczej. Specjalizuje się w procesach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw i instytucji, jak również w planowaniu strategicznym, szczególnie w aspekcie międzynarodowym. Koordynował liczne projekty badawcze na poziomie branżowym, posiada w tym zakresie bogate doświadczenie we współpracy z organizacjami pracodawców. Jest wykładowcą na hiszpańskich uczelniach wyższych, takich jak: Uniwersytet Complutense, EIG Granada, CECO, ESIC i EOI. Ponadto prowadzi "szyte na miarę" szkolenia kadry zarządzającej w Hiszpanii i krajach Ameryki Łacińskiej. -
Po co TY, JAKO przedstawiciel administracji, uczelni, biznesu, agencji reklamowych MASZ przyjECHAĆ w maju do Gdyni:
1. Żeby wygra w międzynarodowym konkursie na jak najbardziej efektywne przedsięwzięcia (strategia, kreacja i media) budujące silną markę swojego regionu!
2. Żeby zobaczyć przykłady innych regionów w Europie, które z niczego stworzyły rozpoznawalne matki turystyczne, ekonomiczne, sportowe, kulturalne... Przekonajmy się jak oni to robią!
3. Żeby poznać nowych ludzi z branży... a może klientów... a może partnerów biznesowych!
4. Żeby znaleźć doradców, uczelnie, które pomogą Ci budować jeszcze bardziej efektywne działania na rzecz regionu!
5. Żeby przekonać się, że również Twoja firma powinna mieś wpływ na działania administracji w budowaniu marki miejsca - bo silna marka zwiększa twoje zyski w biznesie!
6. Żeby przypomnieć sobie jak ważnym elementem w każdym biznesie jest poznawanie nowych ludzi i wymiana doświadczeń... w jednych z najpiękniejszych miast w Polsce!
SILNA MARKA MIEJSCA JEST ŹRÓDŁEM PIENIĘDZY. TWOICH PIENIĘDZY! -
PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, PROGRAM, program, Festiwalu.
Dlaczego WARTO przyjechać do Gdyni! http://welcomefestival.pl/en/page/program
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Będziemy również mieli gości z Niemiec:
Brandenburgia - Europejski Region Przedsiębiorczości 2011- wyróżnienie Unii Europejskiej za strategie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw przy współpracy przedsiębiorców, naukowców i administracji regionalnej. -
OK super, dzieki bardzo :)
-
Pierwsze trzy poprawne odpowiedzi nagradzam roczną prenumeratą Briefu!
Czym rożni się konkurs Welcome Festival w Gdyni od konkursu ogłoszonego przez IAA? Dlaczego NASZ konkurs jest BARDZIEJ PROFESJONALNY? :
"""""Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) – partner III edycji Ogólnopolskiego Kongresu
Regionów ogłasza konkurs na „Najlepszą kampanię promocyjną miejsca 2011 roku”, w którym zostaną
poddane ocenie działania promocyjne samorządów terytorialnych na terenie całej Polski.
Przedmiotem eksperckiej oceny będą jedynie walory marketingowe zgłoszonych kampanii, a nie ich tematyka.
Wszystkie projekty będą podzielone na cztery kategorie:
• kampania promocyjna z wykorzystaniem jednego medium masowego zasięgu
• kampania promocyjna z wykorzystaniem co najmniej dwóch mediów masowego zasięgu
• kampania promocyjna oparta na działaniach w Internecie
• kampania promocyjna oparta na wydarzeniu specjalnym
O ogólnej wartości marketingowej kampanii zadecydują następujące kryteria:
• Strategia
• Kreatywność
• Oryginalność
• Egzekucja
• Dystrybucja komunikatów marketingowych"""" -
Szczegóły już za chwilę.
-
Pierwszy Międzynarodowy Festiwal Marketingu Miejsc - Gdynia 2012.
Silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. Twoich pieniędzy!
Rozpoznawalna marka miejsca przyciąga turystów, inwestorów oraz utalentowanych mieszkańców... dzieki nim zarabiają, fryzjer, hotelarz, taksówkarz, artysta, producent regionalnych pamiątek, restaurator, właściciel sklepu i wielkiej fabryki... WSZYSCY!
Efekty skutecznych działań marketingowych zmierzających do wykreowania pozytywnej marki regionu dotyczą nasz WSZYSTKICH!
Budowanie marki miejsca nie może ograniczać się tylko do promocji. Dlatego Brief for Poland - już od wielu lat - propaguje Trójkąt Efektywności Briefu, najskuteczniejszy sposób zarządzania miejscem. Tylko ścisła współpraca administratora miejsca z uczelniami i konsultantami lokalnymi oraz lokalnym biznesem zapewnia najbardziej efektywne rezultaty w tworzeniu pozytywnego wizerunku miejsca.
Pozytywny wizerunek i stabilna marka miejsca zamieniają się w wymierne korzyści finansowe jego mieszkańców.
Marketing Miejsc - w tym Promocja - to zespół narzędzi, instrumentów i technik powszechnie już rozumianych i wykorzystywanych w biznesie. Specyfika produktu, jakim jest miejsce, wymaga rozumnej modyfikacji tych narzędzi, instrumentów i technik by w pełni zastosować je do zarządzania i budowania świadomości marki nie tylko w Polsce.
Marketing Miejsc to nie jest "kwiatek do kożucha" jak mylnie myślą "specjaliści" od promocji miejsc, to kompleksowe podejście do kierowania wsią, gminą, miastem, powiatem, województwem i całym krajem.
W Gdyni, w maju, przez dwa dni, w międzynarodowym towarzystwie, oglądając, oceniając, dyskutując, spierając sie, integrując i bawiąc się - spotykamy się wszyscy... urzędnicy i politycy, naukowcy i eksperci, biznesmeni i marketerzy, dziennikarze i .... wszyscy, którzy rozumieją, że silna marka miejsca jest źródłem pieniędzy. naszych pieniędzy! -
Demagogów śmiechem załatwiajmy :)))
-
Andrzeju Ludwiku, jeszcze tym razem Ci daruję :) ale proszę wypowiadaj się bardziej merytorycznie!
pozdrawiam
GK -
Darku, nie było w tym żadnej złośliwości.. pozdrawiam :)
-
Anito, bardzo chętnie... zapraszam jak będziesz w Warszawie, ja tez pewnie niedługo będę w Kielcach, chętnie sie spotkam pogadać
pozdrawiam :)
GK
601 309 200
PS.
10 i 11 Października szykujemy Galerie Marketingu Miejsc w Kielcach, zapraszam do współpracy. -
Andrzeju Ludwiku, przykro mi to pisać, ale twoje wypowiedzi stają się już nie tylko niemerytoryczne - ale i niegrzeczne - młodszych też trzeba szanować!
Proszę zacytuj o czym Jan Jankowski napisał pozytywnie? :) oraz gdzie wyczytałeś, że hasło (slogan) nie ma znaczenia?
Jeśli tego nie zrobisz będę musiał Cie zablokować! :)