Umiejętności
Prawo jazdy
BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ WINDOWS, WORD I EXCEL
Języki
polski
ojczysty
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionu
Dałem się poznać jako zaangażowany, kompetentny i skuteczny Manager Sprzedaży/Manager Zespołu z bardzo dobrą znajomością zagadnień związanych z zarządzaniem sprzedażą i budowaniem kompetencji w zarządzanych zespołach sprzedażowych. Posiadam wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, Oddziałami i dużymi grupami pracowników. W centrum moich działań jest zawsze Klient i jego potrzeby, takiego podejścia wymagam również od swoich podwładnych.
Kluczowe kompetencje:
W obszarze zarządzania sprzedażą:
• odpowiedzialność za całokształt działalności Oddziału/Regionu - zarządzanie, sprzedaż, kontrola, analiza, budżet, akcje marketingowe, bezpieczeństwo
• zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta poprzez przygotowywanie i wdrażanie wysokich standardów obsługi Klienta w zarządzanych przez siebie zespołach; identyfikacja i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Klientów
• odpowiedzialność za wdrażanie nowych produktów do sprzedaży, przygotowywanie analiz i raportów będących podstawą do podejmowania kluczowych dla firmy decyzji
W obszarze zarządzania zespołem:
• doświadczenie w zarządzaniu zespołami specjalistów, doradców czy Kierowników Oddziałów(rekrutacja, wyznaczanie zadań, kontrola ich realizacji, motywowanie)
• współodpowiedzialność za rozwój pracowników poprzez codziennie wsparcie, informacje zwrotne, coachingi oraz własny przykład(także oceny okresowe) oraz odpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników(od prowadzenia rekrutacji do całkowitego wdrożenia na stanowisku pracy)
• dbałość o dobrą atmosferę w zespole poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych
BĘDĄC DYREKTOREM REGIONU PODLEGAŁ BEZPOŚREDNIO ZARZĄDOWI FIRMY. ODPOWIEDZIALNY ZA CAŁOŚĆ FUNKCJONOWANIA REGIONU, CZYLI 10 ODDZIAŁÓW FIRMY I 33 PRACOWNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH, W TYM 10 KIEROWNIKÓW ODDZIAŁÓW
JAKO KIEROWNIK SPRZEDAŻY REGIONU, A PÓŹNIEJ DYREKTOR REGIONU(AWANS ZA WYNIKI) ZAINICJOWAŁ, WDROŻYŁ I SKUTECZNIE EGZEKWOWAŁ STOSOWANIE WYSOKICH STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA.
OSIĄGNIĘCIA: SPRZEDAŻ NOWEGO SALDA, POŻYCZKI NUMER 1 ORAZ NOWYCH KLIENTÓW W ROKU 2012 WZROSŁA O 40% W PORÓWNANIU DO ROKU 2011.
Kluczowe kompetencje:
W obszarze zarządzania sprzedażą:
• odpowiedzialność za całokształt działalności Oddziału/Regionu - zarządzanie, sprzedaż, kontrola, analiza, budżet, akcje marketingowe, bezpieczeństwo
• zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta poprzez przygotowywanie i wdrażanie wysokich standardów obsługi Klienta w zarządzanych przez siebie zespołach; identyfikacja i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Klientów
• odpowiedzialność za wdrażanie nowych produktów do sprzedaży, przygotowywanie analiz i raportów będących podstawą do podejmowania kluczowych dla firmy decyzji
W obszarze zarządzania zespołem:
• doświadczenie w zarządzaniu zespołami specjalistów, doradców czy Kierowników Oddziałów(rekrutacja, wyznaczanie zadań, kontrola ich realizacji, motywowanie)
• współodpowiedzialność za rozwój pracowników poprzez codziennie wsparcie, informacje zwrotne, coachingi oraz własny przykład(także oceny okresowe) oraz odpowiedzialność za wdrażanie nowych pracowników(od prowadzenia rekrutacji do całkowitego wdrożenia na stanowisku pracy)
• dbałość o dobrą atmosferę w zespole poprzez działania na rzecz sprawnego przepływu informacji m.in. poprzez promowanie otwartej, dwustronnej komunikacji, wyznaczanie jasnych celów oraz budowę własnego autorytetu wśród podwładnych
BĘDĄC DYREKTOREM REGIONU PODLEGAŁ BEZPOŚREDNIO ZARZĄDOWI FIRMY. ODPOWIEDZIALNY ZA CAŁOŚĆ FUNKCJONOWANIA REGIONU, CZYLI 10 ODDZIAŁÓW FIRMY I 33 PRACOWNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH, W TYM 10 KIEROWNIKÓW ODDZIAŁÓW
JAKO KIEROWNIK SPRZEDAŻY REGIONU, A PÓŹNIEJ DYREKTOR REGIONU(AWANS ZA WYNIKI) ZAINICJOWAŁ, WDROŻYŁ I SKUTECZNIE EGZEKWOWAŁ STOSOWANIE WYSOKICH STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA.
OSIĄGNIĘCIA: SPRZEDAŻ NOWEGO SALDA, POŻYCZKI NUMER 1 ORAZ NOWYCH KLIENTÓW W ROKU 2012 WZROSŁA O 40% W PORÓWNANIU DO ROKU 2011.
Szkolenia i kursy
SZKOLENIA UDOKUMENTOWANE:
• PODSTAWA OBSŁUGI KOMPUTERA - 1997
• KREDYTOWIEC - 2000
• ZNAJOMOŚĆ USTAWY O KREDYCIE KONSUMENCKIM - 2002
• NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA W BANKU - 2003
• KURS DLA AUDITORÓW WEWNĘTRZNYCH - 2003
• KASJER ZŁOTOWY I ROZPOZNAWANIE WALUTY EURO - 2004
• AKTUALNE PRZEPISY PRAWA PRACY - 2004
• KREDYTY HIPOTECZNE DLA OSÓB FIZYCZNYCH - 2004
• KURS GIIF W ZAKRESIE USTAWY - 2005
• EFEKTYWNE ROZMOWY WINDYKACYJNE - 2007
• ZAGROŻENIA INSTYTUCJI NAPADAMI RABUNKOWYMI – 2007
• KURS WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ PRZESTĘPCZOŚCI - 2007
• KURS BHP DLA PRACODAWCÓW I KIERUJĄCYCH PRACOWNIKAMI - 2007
• BUDOWANIE ZESPOŁU. KOMUNIKACJA W ZESPOLE - 2008
SZEREG SZKOLEŃ, KTÓRE NIE SĄ UDOKUMENTOWANE: TECHNIKI SPRZEDAŻY, KIEROWNIK ODDZIAŁU SKOK, ZARZĄDZANIE ODDZIAŁAMI SKOK, EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY, ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE, MENADŻER I WIELE INNYCH.
• PODSTAWA OBSŁUGI KOMPUTERA - 1997
• KREDYTOWIEC - 2000
• ZNAJOMOŚĆ USTAWY O KREDYCIE KONSUMENCKIM - 2002
• NOWOCZESNA OBSŁUGA KLIENTA W BANKU - 2003
• KURS DLA AUDITORÓW WEWNĘTRZNYCH - 2003
• KASJER ZŁOTOWY I ROZPOZNAWANIE WALUTY EURO - 2004
• AKTUALNE PRZEPISY PRAWA PRACY - 2004
• KREDYTY HIPOTECZNE DLA OSÓB FIZYCZNYCH - 2004
• KURS GIIF W ZAKRESIE USTAWY - 2005
• EFEKTYWNE ROZMOWY WINDYKACYJNE - 2007
• ZAGROŻENIA INSTYTUCJI NAPADAMI RABUNKOWYMI – 2007
• KURS WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ PRZESTĘPCZOŚCI - 2007
• KURS BHP DLA PRACODAWCÓW I KIERUJĄCYCH PRACOWNIKAMI - 2007
• BUDOWANIE ZESPOŁU. KOMUNIKACJA W ZESPOLE - 2008
SZEREG SZKOLEŃ, KTÓRE NIE SĄ UDOKUMENTOWANE: TECHNIKI SPRZEDAŻY, KIEROWNIK ODDZIAŁU SKOK, ZARZĄDZANIE ODDZIAŁAMI SKOK, EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY, ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE, MENADŻER I WIELE INNYCH.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
• CZYNNE PŁYWANIE, OGLĄDANIE SIATKÓWKI I PIŁKI NOŻNEJ
• CZYTANIE POWIEŚCI
• CZYTANIE POWIEŚCI
Inne
• SZYBKIE PRZYSWAJANIE WIEDZY
• UMIEJĘTNOŚĆ PRACY INDYWIDUALNEJ I ZESPOŁOWEJ
• SYSTEMATYCZNOŚĆ I OBOWIĄZKOWOŚĆ
• NIEPALĄCY
• UMIEJĘTNOŚĆ PRACY INDYWIDUALNEJ I ZESPOŁOWEJ
• SYSTEMATYCZNOŚĆ I OBOWIĄZKOWOŚĆ
• NIEPALĄCY
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.