Grzegorz Dołębski

Regionalny Kierownik Sprzedaży, Analityk Biznesowy
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Analiza rynku Microsoft Office Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem analityczne myślenie Analityka biznesowa

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alfa Wassermann Polska Sp. z o.o.
District Sales Manager
Kierowanie zespołem Przedstawicieli Medycznych promujących leki Rx i OTC na terenie północnej Polski.
UCB Pharma
District Manager
Osiągnięcia : realizacja corocznych planów sprzedażowych, nagrody za stworzenie
narzędzi analitycznych do planowania aktywności reprezentantów, analizy aktywności i
sprzedaży, do monitorowania akcji tradowych, stworzenie systemu bonusowego.
Nominowany do kategorii Najlepszy Distict Manager 2011. Aktualnie zespół
klasyfikowany na drugim miejscu w wewnętrznym rankingu.
Schwarz Pharma Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Osiągnięcia : zgrany zespół, wysokie wskaźniki PnUn praktycznie dla wszystkich
promowanych produktów, przekraczanie corocznych planów sprzedażowych, zespół
wielokrotnie klasyfikowany na pierwszym miejscu w wewnętrznym rankingu
Schwarz Pharma Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny / Starszy Przedstawiciel Medyczny
Osiągnięcia : zawsze w czołówce rankingu Przedstawicieli, dwukrotnie klasyfikowany w pierwszej trójce rankingu Top-Rep
Logo
Sales Representative
Oral-B

Szkolenia i kursy

COMPASS – Techniki Sprzedaży
Regional Planning Program
High Impact Communication
Coaching
Negocjacje apteczne
Train The Trainer
Insights Discovery
Coaching i Counselling
Przywództwo Wektorowe
Savoir-Vivre w Biznesie
Kierowanie Zespołem
Rozmowa z pracownikiem - Performance Dialog
Specjalistyczny Kurs Doskonalenia Techniki Jazdy
+ wewnętrzne szkolenia nt.: negocjacji handlowych, organizacji czasu pracy, kierowania zespołem, selling skills, planowania.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Elektronika użytkowa – nowinki technologiczne, komputery (linux), rynek farmaceutyczny, literatura sci-fi, dobre kino, nocne wycieczki rowerowe

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
MICE
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Talent Hunting
Talent Hunting
Grupa stworzona dla wysokiej klasy specjalistów z obszary farmacji i sprzętu medycznego.
Tylko sprzedaż
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.