Temat: mity utrwalone przez niekompetentnych trenerów
Sylwia
dla mnie też nie ma znaczenia kto jest autorem badań
na moich szkoleniach kozystam z
7%-38%-55% Mehrabian
czasami wspieram się podziałem 35%-55%
i tak jak Ty preferuje podejście ważne jak mówisz a co mówisz jest na drugim planie - chociaż to również ma swoją wagę inaczej mówić nie każdą bzdurę kupi Klient bo była dobra komunikacja niewerbalna
kiedyś prowadziłem rozmowę z ordynatorską jednego ze szpitali - to była dla mnie ważna rozmowa dla pani ordynator nie
zauważyłem że wcale mnie nie słucha
nie zmieniając tonu zmieniłem całkowicie treść wypowiedzi i zacząłem mówić od rzeczy dokładnie nie pamiętam ale brzmiało to tak: i te brudne firanki wiszące w tej sali...
potem nagle przerwałem i powiedziałem już innym tonem pani ordynator pani mnie nie słucha, na co stwierdziła ależ słucham, poprosiłem aby powiedziała co powiedziałem przed chwilą - nie potrafiła Świadkiem tego była pielęgniarka która wszystko dobrze słyszała i z trudem powstrzymywała śmiech
ponieważ udowodniłem że nie słucha, zaczęła słuchać a że było jej głupio jako jedyny rodzic otrzymałem przepustkę która ;pozwoliła mojej żonie być przy chorym dziecku