Mateusz Lewonowski

Mateusz Lewonowski Export Specialist

Temat: Jak umotywować klientom wprowadzenie opłaty za coś, co...

Pomocy!

Głowię się ostatnio w pracy nad pewnym problemem. Dostałem zadanie: napisać list do klientów firmy z informacją o wprowadzeniu opłaty za używanie systemu on-line, służącego do utrzymywania komunikacji z tymi właśnie klientami. Nie wchodząc w szczegóły, jest to użyteczne narzędzie zapewniające bieżące raporty z naszej pracy.

Szczerze mówiąc, na miejscu klienta bym się wściekł, jak by mi firma świadcząca usługę powiedziała, że muszę płacić za coś, co miałem za darmo, a jak nie zapłacę, to zostanie mi to odebrane i współpraca straci na komforcie komunikacji.

Czy macie jakieś pomysły, jak uargumentować klientom tę sytuację w ten sposób, żeby poczuli się zadowoleni, albo chociaż żeby nie zerwali umowy?

Liczę na szybką pomoc, zadanie dość pilne...
Maciej Wojewódka

Maciej Wojewódka analityk, manager,
badacz, organizator,
uhonorowany za kr...

Temat: Jak umotywować klientom wprowadzenie opłaty za coś, co...

Myślę, że w tej sytuacji warto przede wszystkim spojrzeć na potrzeby klienta.

Co dla niego jest na tyle ważne podczas korzystania z Waszej oferty? I na tyle ważne aby był gotów za to zapłacić?Maciej Wojewódka edytował(a) ten post dnia 04.08.10 o godzinie 12:28
Daniel Michał Delinger

Daniel Michał Delinger Referent,
Administracja

Temat: Jak umotywować klientom wprowadzenie opłaty za coś, co...

Tak jak napisał Maciej. Myślę, że należy stosować język korzyści. Klient powinien czuć, że jeżeli płaci, to zyskuje coś fajnego, coś co jest mu potrzebne, pomaga w pracy, a cena, którą musi ponieść w stosunku do korzyści jakie osiągnie jest bardzo niewielka. Klient nie traci- klient zyskuje, nawet jeżeli musi płacić...



Wyślij zaproszenie do