Tomasz Pielichowski

Tomasz Pielichowski trener / psycholog /
ekonomista / tel.
727 924 332

Temat: Szkolenie: „Trener umiejętności społecznych”, 23-25 maja...

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu biznesowym organizowanych przez Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy Sp. z o.o. w Rzeszowie:
„Trener umiejętności społecznych”

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

- pracowników (oraz kandydatów na pracowników) działów szkoleń oraz HR
- osoby, które pragną zostać trenerami
- początkujących trenerów
- menedżerów oraz specjalistów chcących prowadzić szkolenia i treningi.

Cele szkolenia:
- poznanie istoty zawodu trenera;
- nauczenie metod prowadzenia szkoleń (m.in. ćwiczenia, odgrywanie ról, dyskusja);
- opanowanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych w pracy trenera;
- zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do samodzielnego prowadzenia szkoleń z umiejętności społecznych (negocjacje, asertywność, komunikacja);

Termin szkolenia: 23-25 maja 2011

Całkowita cena szkolenia: 590 zł netto (+23 % VAT)

Cena obejmuje cały proces szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie uczestnictwa
w szkoleniu oraz zapewnienie poczęstunku podczas przerw kawowych.

Prowadzący: Tomasz Pielichowski – trener, psycholog, ekonomista
Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego /
Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz Małopolski Instytut NLP. Prowadzi szkolenia m.in.
z zakresu: zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania zespołem, komunikacji, negocjacji,
sprzedaŜy, kreatywności, asertywności, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów.

Ramowy program szkolenia:

1. WPROWADZENIE
Istota zawodu trenera oraz istota szkolenia
Predyspozycje psychologiczne do pracy trenera, indywidualny styl pracy trenera
Etyczne problemy w pracy trenera

2. PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ
Cykl uczenia się, piramida uczenia się
Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych
Cele szkoleniowe
Przygotowanie materiałów szkoleniowych

3. METODY PRACY TRENERA
Zasady udzielania informacji zwrotnej
Metody aktywizacji grupy
Metody prowadzenia zajęć (kontrakt, lodołamacze, ćwiczenia, testy psychologiczne, wykład / prezentacja, odgrywanie ról, dyskusja, analiza przypadku, gry, symulacja)
Język trenera

4. SYTUACJE TRUDNE W PRACY TRENERA
Typologia sytuacji trudnych w pracy trenera
Metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Radzenie sobie ze stresem w pracy trenera

5. KONTAKT Z KLIENTEM
Etapy sprzedaży
Transakcja psychologiczna oraz realna
Typologia Klienta
Techniki lingwistyczne

6. WPROWADZENIE
Umiejętności społeczne – wprowadzenie

7. NEGOCJACJE
Istota negocjacji, podstawowe zasady negocjacji
Typowe błędy w negocjacjach
Etapy negocjacji oraz style negocjacji
Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach
Wybrane taktyki negocjacyjne

8. ASERTYWNOŚĆ
Definicja asertywności
Zachowanie asertywne, uległe oraz agresywne
Asertywna odmowa
Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań
Właściwe przyjmowanie opinii innych ludzi

9. KOMUNIKACJA
Definicja oraz funkcje komunikacji
Komunikacja werbalna – aktywne słuchanie
Komunikacja werbalna – parafrazowanie
Bariery w komunikacji
Komunikacja niewerbalna
Przekazywanie informacji zwrotnej

Metody i środki szkolenia: tylko 10% czasu to teoria, 90 % to praktyka (ćwiczenia indywidualne
oraz grupowe, odgrywanie ról, studia przypadków).
Zgłoszenia prosimy składać na załączonym formularzu, a wpłatę prosimy dokonać po otrzymaniu
potwierdzenia przyjęcia na szkolenie.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa dnia 19 maja 2011.
Wszelkie pytania prosimy kierować za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@posd.pl
lub telefonicznie(17) 8500678