Temat: matrik poznań 14.02.2014

https://www.facebook.com/events/1487332984826301/?ref_d...

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Was na nasze dwugodzinne spotkanie
z serii warsztatów prowadzonych
przez MATRIK – WIELKOPOLSKI KLUB TRENERÓW ZARZĄDZANIA!

14.01.2014 ODBĘDZIE SIĘ PIERWSZE W TYM ROKU SPOTKANIE.

Warsztaty są skierowane zarówno dla początkujących początkujących jak
i specjalistów Trenerów Coachów Konsultantów Pracowników HR oraz wielu innych osób bez względu na wiek i doświadczenie, które na co dzień zainteresowane są rozwojem osobistym! Zapraszamy wszystkie osoby z pasją do nauki!
Także a przede wszystkim studentów!

Ilość miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

*******************************************************

Temat spotkania: Działania Marketingowe a zyskowność przedsiębiorstwa

Jak planować te inwestycje żeby były opłacalne.
Jak mierzyć ich skuteczność i efektywność.
Jaką rolę w generowaniu sprzedaży przedsiębiorstwa ma polityka jej finansowania?

Tego typu pytań nasuwa nam się wiele.

Warsztat poruszy wagę planowania i mierzenia efektów działań marketingowych oraz możliwości i zagrożeń jakie niesie stosowanie kredytu kupieckiego w generowaniu sprzedaży.

********************************************************

Prowadzący: Adam Romanowski

Trener, konsultant zarządzania, praktyk. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wydziału Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Certyfikowany kierownik projektów TSPM. Pracował w firmie GRUNDFOS gdzie zajmował się działaniami marketingowymi i Public Relations na rynku polskim. Zarządzał firmą ARPRESS świadczącą usługi marketingowe dla liderów rynku głównie z branży FMCG, ale również innych branż nastawionych na obsługę klienta indywidualnego. Realizował projekty marketingowe dla takich firm jak Kraft Foods, P&G, Wrigley, Mc’Cain, FC Solidarność, Wawel, Mieszko, brał udział w projektach field marketingowych realizowanych przez inne firmy dla m. in. dla PTC, BAT, P&G, Kraft Foods, Electrolux, EA, LEM, Warner Bross, Universal Music, Grupa Bosch , BP, JTI, Orlen, PKP, Rossman, Simens, Philips, KP, Agros Nova. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z zakresu shopper i trade marketingu, merchandisingu oraz działań rynkowych i badań jakości obsługi klienta wykorzystujących metodę Mystery Shopper. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu zarządzania merchandisingowego, zarządzania projektami oraz rozwoju organizacji zarówno dla firm FMCG jak i B2B (KGHM, Polskie LNG).

**********************************************************
**********************************************************

Spotkania Klubu Matrik będą odbywać się cyklicznie w każdy wtorek miesiąca, tematyka i prowadzący warsztat będzie każdorazowo inny!

Nasze zajęcia przebiegają w pozytywnej atmosferze, aktywnej nauki!

Zajrzyj na naszą oficjalną stronę STOWARZYSZENIA MATRIK I POZNAJ NASZĄ DZIAŁANOŚĆ: http://matrik.pl/

ZAPRASZAMY !!!

Adam Romanowski Koordynator KTZ Matrik

Agnieszka Kucharczyk Asystent Koordynatora Wielkopolskiego KTZ Matrik
Aleksandra Konieczna Asystent Koordynatora Wielkopolskiego KTZ Matrik