Dominika Milewska

Dominika Milewska Asystentka biura i
zarządu rozwijająca
umiejętności i
wie...

Temat: 23-24.05.11 Coaching ; 26-27.05.11 Standardy...


Obrazek

doświadczenie | praktyka | szkolenia oparte na faktach

Akademia Telemarketingu to specjalistyczny projekt szkoleniowy budowany przez praktyków branży call/contact center. Bazujemy na faktach -wieloletnim doświadczeniu trenerów i ekspertów Akademii, nie ustajemy w poszukiwaniu nowych rozwiązań, uczymy przez praktykę.

Z myślą o tych z Państwa, którzy chcieliby rozwijać kompetencje kadry managerskiej, trenerów i coachów, w zakresie prowadzenia skutecznych rozmów coachingowych, przygotowaliśmy unikalny programy szkoleniowy:

Praktyka coachingu w call center |Poznań 23-24.05.2011

Jeśli chcą Państwo zwiększyć kompetencje konsultantów call center w zakresie prowadzenia profesjonalnych rozmów operacyjnych, zapraszamy do udziału w szkoleniu:

Standardy Telefonicznej Obsługi Klienta |Poznań 26-27.05.2011

Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: Akademia Telemarketingu lub kontaktując się ze mną.

Z poważaniem,
Dominika Milewska
Koordynator projektów otwartych
d.milewska@akademiatelemarketingu.pl
tel. 61 622 71 81