konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszam na szkolenie otwarte „Skuteczny telemarketing” – Kraków, 21-22 sierpnia

Jeśli zdarzyło Ci się:
- Odkładać ważny telefon w czasie,
- Zrezygnować z możliwości biznesowej z powodu strachu przed telefonem,
- Odczuwać stres przed wykonaniem telefonu,
- Przegrać ze sobą i odpuścić wykonanie telefonu,
- Wykręcać numer klienta i odliczać sygnały,
- Ucieszyć się, że klient nie odebrał,
- Zakończyć telefon z poczuciem, że ktoś po drugiej stronie Cię zwyczajnie „spławił”?

….to szkolenie jest dla Ciebie!

Podczas szkolenia:
- Zmienisz swoje nastawienie do telefonowania,
- Nauczysz się zwrotów ułatwiających Ci przejęcie kontroli nad rozmową,
- Zdiagnozujesz jakie są cele Twoich rozmów w Twojej pracy – my nauczymy Cię je osiągać,
- Dowiesz się, jak przy pomocy zwrotów Neurolingwistycznego Programowania ułatwić sobie pracę,
- Wykonasz ponad 100 telefonów podczas sesji telefonicznej i nauczysz się podnosić ich skuteczność!

Kiedy, gdzie, za ile?
21-22 sierpnia 2014 r., Kraków, hotel Swing****

Kto prowadzi?
Piotr Karkoszka, LeadersWay

Więcej informacji oraz zapisy pod adresem: biuro@leadersway.pl
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Śledź na bieżąco co się dzieje w Krakowie dzięki Akademii Osiągnięć. Ciekawe szkolenia prowadzone przez praktyków biznesu - Polecam ;) http://bit.ly/1pMmwJa

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Warszawa, 11-14 września, szkolenie „Skuteczne Techniki Sprzedaży”


Obrazek


Dzięki szkoleniu DEAL FACTOR:
- dowiesz się, jak zrobić efekt „WOW” w kilkadziesiąt milisekund,
- nauczysz się nie odpowiadać na NIEWYGODNE pytania,
- nauczysz się, jak kontraktować przebieg spotkania i zakończenie na TAK,
- wypracujesz umiejętne techniki, aby ODWRÓCIĆ proces sprzedaży,
- pozwolisz zrozumieć klientowi, że POLECENIA do innych klientów to stała część Twojego wynagrodzenia,
- nauczysz się wpływać na myśli i EMOCJE klienta,
- zmienisz swoje PRZEKONANIA na temat sprzedaży.

Chcesz wiedzieć więcej?

725 065 666
biuro@leadersway.plTen post został edytowany przez Autora dnia 19.08.14 o godzinie 15:31
Renata Petryka

Renata Petryka Prezes Zarządu Tax
Consilium Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Witam,
serdecznie zapraszam na:
CERTYFIKOWANY Kurs rachunkowości od podstaw z obsługą komputerowych programów finansowo-księgowych: Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu 331301)

RACHUNKOWOŚCI NAUCZYMY KAŻDEGO!

ZAPISZ SIĘ TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!


Żadnych ukrytych kosztów – materiały gratis.

Wpłać zaliczkę 200 zł - weź udział w kursie - resztę wpłacaj w dogodnych dla Ciebie w ratach - całość kwoty wpłać maksymalnie tydzień przed końcem kursu - ciesz się nowym zawodem!

U nas nie stracisz zajęć – bezpłatnie odrabiasz je w innym terminie
lub powtórzysz, jeśli coś sprawi Ci trudność.


Miasto: Kraków
Termin: 23.08.2014 - 19.10.2014
Cena: 1 483.00 PLN netto (1 483.00 PLN brutto)


W trakcie kursu:
-nauczysz się samodzielnie prowadzić księgowość
-nabędziesz umiejętność poprawnego prowadzenia ewidencji księgowej, ewidencji rozrachunków, księgi przychodów i rozchodów
-dowiesz się, jak skuteczne zarządzać finansami przedsiębiorstwa (zyskasz kontrolę nad rozliczaniem swojej firmy, będziesz potrafił umiejętnie nią kierować)
-nauczysz się prowadzić księgi rachunkowe, sporządzać sprawozdania finansowe, listy płac oraz bilanse
-dowiesz się, jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykluczających się interpretacji obowiązującego prawa podatkowego (poznasz możliwości ulg i oszczędności)
-poznasz metody i funkcje najpopularniejszych programów komputerowych używanych w działach księgowych – Płatnika, Symfonii i Optimy

Praktyczne podejście!
-kurs ma formę warsztatów – faktycznie przygotuje do pracy w zawodzie (jego celem jest zdobycie umiejętności, nie nabycie teoretycznej, nieoperacyjnej wiedzy)
-trenerzy to specjaliści – praktycy posiadający ogromne doświadczenie w pracy w charakterze głównych księgowych
-50% czasu zajmują zajęcia teoretyczne, 50% ćwiczenia praktyczne
-podczas kursu uczysz się jak samodzielnie wypełniać dokumenty księgowe
-pod okiem trenera prowadzisz ewidencję księgową, ewidencję rozrachunków (z pracownikami, klientami, ZUSem, urzędem skarbowym i innymi), tworzysz bilanse, listy płac, sporządzasz sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, prowadzisz księgi rachunkowe
-w programie kursu aż 24h zajmują zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych
(będziesz pracował przy samodzielnym stanowisku i samodzielnie wykonywał wszystkie ćwiczenia)

Realne korzyści!
-nabędziesz faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości
-będziesz potrafił sporządzać dokumentację księgową, ewidencję rozrachunków, ewidencję księgową, sprawozdania finansowe, bilanse oraz listy płac
-otworzy się przed Tobą realna możliwość podjęcia stabilnej, dobrze płatnej pracy
w działach księgowo – finansowych, biurach rachunkowych oraz instytucjach
-będziesz posiadał wiedzę ekonomiczną pozwalającą na lepsze zarządzanie swoją firmą i jej finansami (będziesz mógł także samodzielnie się rozliczać, co pozwoli Ci na duże oszczędności)
-będziesz potrafił obsługiwać najważniejsze i najczęściej stosowane programy księgowe: Płatnik, Symfonia i Optima
-realne podniesiesz swoją wartości na rynku pracy (dzięki zaświadczeniu MEN i certyfikacie zawodu)

Adresaci kursu
Ten kurs jest właśnie dla Ciebie:
-jeśli nie posiadasz wiedzy z zakresu księgowości (kurs prowadzony jest od podstaw)
-posiadasz niewielkie doświadczenie w tej dziedzinie lub chcesz pogłębić lub uaktualnić swoją wiedzę
-chcesz rozpocząć pracę w działach finansowo-księgowych, biurach rachunkowych, instytucjach
-prowadzisz swoją firmę i chciałbyś efektywniej zarządzać jej finansami lub samodzielnie ją rozliczać
-chcesz realnie podnieść swoje szanse na rynku pracy
-chcesz nabyć faktyczną umiejętność prowadzenia księgowości, m.in. przez praktyczne wykorzystanie najważniejszych i najpopularniejszych programów komputerowych: Płatnika, Symfonii oraz Optimy, posiadasz co najmniej średnie wykształcenie
-czujesz potrzebę ciągłego rozwoju, podnoszenia zawodowych kwalifikacji oraz rozumiesz istotę
i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej (w zawodzie księgowego to niezwykle istotne)

Więcej informacji:
http://www.taxconsilium.com/szkolenia/288-CERTYFIKOWAN...

Serdecznie zapraszam
Renata Petryka
tel. 12 623 73 43
tel. kom. 692 783 290
e-mail: renata.petryka@taxconsilium.com
Cyprian Szyszka

Cyprian Szyszka trener freelancer

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

seminaria liderskie, jeśli ktoś z Was szuka głębszej refleksji o roli przywódcy / menedżera / szefa

http://www.wszechnica.uj.pl/_public/temp/Zalaczniki/Se...

zapraszam
Katarzyna Włodarek

Katarzyna Włodarek spec ds. sprzedaży
Certes szkolenia s.
z o. o.

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszamy do udziału w szkoleniach otwartych

„Skuteczny PR i kontakt z mediami” (Warszawa, 03.10.2014)

Sprawdzimy jak obecnie wygląda system komunikacji z mediami, doradzimy i przećwiczymy nagrywanie SETEK, udzielanie wywiadów oraz odpowiedzi na trudne pytania. Zrobimy to bez oceniania, ponieważ tylko doradzamy i służymy wymianą doświadczeń. W formie warsztatowej pomożemy również budować system komunikacji między firmą a oddziałami i partnerami społecznymi.

„Rekrutacja i selekcja pracowników” (Warszawa, 09-10.10.2014)

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką rekrutacji i selekcji pracowników, a w szczególności: menadżerów i pracowników działów HR, specjalistów rekrutacji pracowników, odpowiedzialnych za proces planowania zatrudnienia, pracowników firm doradztwa personalnego, agencji pośrednictwa pracy, właścicieli firm.

„Ochrona Danych Osobowych – zmiany w prawie” Warszawa, (28.10.2014)

W związku z planowanymi zmianami w ustawie o ochronie danych osobowych jak i w prawie Unii Europejskiej przygotowaliśmy nowy program szkoleniowy. W trakcie szkolenia zostaną omówione zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych, które wejdą w życie 1 stycznia 2015 roku. Dodatkowo, w toku szkolenia zostanie omówiony projekt Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych, który stanowi rewolucję w zasadach i odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych.

Zapraszamy do kontaktu.
Z pozdrowieniami,

KATARZYNA WŁODAREK
Specjalista ds. sprzedaży

Tel. +48 22 353 82 20 | Faks +48 22 464 88 92| Tel. kom. +48 698 686 703

Certes Sp. z o.o. | ul. Wał Miedzeszyński 552 C| 03-994 Warszawa
NIP 5213445303 | REGON 141029299 | KRS 0000283010
Katarzyna Rejdych

Katarzyna Rejdych Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Krakowie

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Poznań to nie Kraków, ale w Krakowie nie będzie. Kogo Anthonego Robbinsa i Nicka Vujicica. Kto to? Sprawdź i przekonaj się, że warto. http://bit.ly/TonyRobbinsInPoland Wskazówka im wcześniej wiesz, tym więcej zyskujesz ;) Polecam i zapraszam :)
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów Organizacji ROZVIYAK, realizowanej przez Firmę Prorozvoyovo i dofinansowanej ze środków EFS. Naszą propozycję kierujemy zarówno do początkujących, jak i doświadczonych coachów, chcących poszerzyć swój warsztat pracy.

Szkoła Coachów ROZVIYAK to oferta innowacyjnej metodologii pracy coachingowej w organizacjach, opartej o podejście poznawczo - systemowe. Szkolenia prowadzone są przez coachów posiadających międzynarodowe certyfikaty Professional Certified Coach International Coach Federation oraz Pearson Edexcel International w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju.

W celu uzyskania szczegółowych informacji o szkoleniach (program zajęć, terminy) oraz dofinansowaniu w formie bonów szkoleniowych – zapraszamy do kontaktu z Katarzyną Gzyl, Koordynatorem Organizacyjnym, pod nr. tel: 12 296 12 22 oraz e-mailem: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com.
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Serdecznie zapraszamy do udziału już w 32 edycji Szkoły Trenerów Organizacji ROZVIYAK, realizowanej przez Firmę Prorozvoyovo i dofinansowanej ze środków EFS. Naszą propozycję kierujemy zarówno do początkujących trenerów, jak i osoby prowadzące już szkolenia z zakresu rozwoju miękkich i twardych kompetencji.

Szkolenia prowadzone są przez trenerów i coachów posiadających międzynarodowe certifikaty: Pearson Edexcel International w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju oraz Professional Certified Coach International Coach Federation.

W celu uzyskania szczegółowych informacji o szkoleniach (program zajęć, terminy) oraz dofinansowaniu w formie bonów szkoleniowych – zapraszamy do kontaktu z Katarzyną Gzyl, Koordynatorem Organizacyjnym, pod nr. tel: 12 296 12 22 oraz e-mailem: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com.
Katarzyna Cieszyńska

Katarzyna Cieszyńska Koordynator
Projektów,
Specjalista ds.
Funduszy UE

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe zaprasza na szkolenie:

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI - VADEMECUM SKUTECZNEGO KOORDYNATORA

Dowiedz się jak tworzyć wielkie przedsięwzięcia małymi krokami!

Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się:
• jak skutecznie zarządzać projektami – zbiór praktycznych wskazówek, przykłady dobrych praktyk, analiza konkretnych przypadków
• jak być sprawnym liderem zespołu
• jak budować zespół, zarządzać nim, motywować go do pracy
• jak rozwiązywać problemy w projekcie
• jakimi narzędziami się posługiwać, aby efektywnie realizować projekt.

Grupa odbiorców:
• osoby, które będą samodzielnie realizować projekty (komercyjne oraz dofinansowane ze środków unijnych), zarówno w sektorze MMŚP, jak i NGO;
• osoby, które realizują już samodzielnie projekty i chcą poszerzyć swoją dotychczasową wiedzę na ten temat oraz rozwinąć kluczowe umiejętności w zarządzaniu projektami.

Łączna ilość godzin szkoleniowych: 16

1. SZCZEGÓŁOWY PROGRAM NAUCZANIA

Dzień 1:
1. Wprowadzenie do zarządzania projektem
• Definicja projektu
• Cykl życia projektu
• Czynniki mające wpływ na realizację projektu
• Kluczowe otoczenie projektu

2. Koordynator projektu
• Rola koordynatora
• Style kierowania
• Dopasowanie stylu do sytuacji

3. Fazy zarządzania projektem

4. Definiowanie projektu
• Szacowanie potrzeb
• Ustalanie celów projektu
• Ustalanie wskaźników projektu

5. Planowanie projektu
• Planowanie zakresu prac nad projektem
• Planowanie harmonogramu realizacji projektu

6. Wdrożenie projektu
• Struktura i organizacja zespołu
• Komunikacja w projekcie
• Zarządzanie zmianą
• Zarządzanie ryzykiem
• Ocena i monitorowanie przebiegu projektu
• Narzędzia związane z realizacją projektu

7. Ewaluacja projektu
• Zamknięcie administracyjne i prawne projektu
• Ewaluacja wewnętrzna – cele i metody ewaluacji
• Ewaluacja zewnętrzna – cele i metody ewaluacji

Dzień 2

1. Koordynator projektu jako lider
• Cechy lidera
• Umiejętności lidera
• Lider w zespole

2. Umiejętności kierownicze
• Budowanie zespołu
• Delegowanie zadań w projekcie
• Motywowanie zespołu projektu
• Zarządzanie konfliktem

3. Rozwiązywanie problemów w projekcie
• Identyfikowanie i definiowanie problemu
• Generowanie wariantów rozwiązania problemu
• Ocena wariantów i wybór rozwiązania problemu

4. Ewaluacja szkolenia

Szczegółowe informacje:
http://www.aof.pl/oferta/szkolenie/9
Izabela K.

Izabela K. Kierownik szkoły
programowania/Doradc
a zawodowy

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

SZKOLENIE „Uwarunkowania w zakresie wdrożenia w firmach hotelarskich rozwiązań proekologicznych i technologii oze” - projekt EKOMODERNIZATOR dla branży hotelarskiej z województwa małopolskiego.

Szanowni Państwo,

zapraszam do udziału w projekcie EKOMODERNIZATOR, skierowanym do osób zatrudnionych w branży hotelarskiej/właścicieli takich obiektów.

Biorąc udział w projekcie, będą Państwo mieć szansę na uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach oraz warsztatach z zakresu wdrożenia rozwiązań proekologicznych i technologii OZE dla swojego obiektu wypoczynkowego.

W ramach projektu będą Państwo uczestniczyć w 2-dniowych szkoleniach oraz 2 - dniowych warsztatach. Trzecim etapem projektu są konsultacje ze specjalistą – doradcą w zakresie rozwiązań proekologicznych. Osoba ta pomoże Państwu wdrożyć plan działania oraz m.in zbada stan budynków za pomocą kamery termowizyjnej.

Tematyka szkolenia oraz warsztatów:
1.Ocena stanu o infrastruktury w firmie i jej efektywności energetycznej
2.Technologie i rozwiązania z zakresu OZE w tym m.in.:
a) kolektory słoneczne
b) kolektory fotowoltaiczne
c) pompy ciepła
d) energia z biomasy
e) energia z wody
3.Konwencjonalne technologie o niskiej energochłonności i przyjazne środowisku
4.Szacowania opłacalności inwestycji przyjaznych środowisku.
5.Regulacje prawne dotyczące inwestycji przyjaznych środowisku
6.Źródła finansowania rozwiązań proekologicznych
7.Budowa wizerunku firmy przyjaznej środowisku
8.Marketing ekologiczny w praktyce

Szkolenie będzie się odbywać w Krynicy Zdroju w dniach: 27-28.10 szkolenia, 29-30.10. 2014 warsztaty i w ciągu kolejnych dni indywidualne konsultacje u Państwa w obiekcie. Jest to szansa na poznanie możliwości rozwiązań przyjaznych środowisku, dostępnych oszczędności oraz korzyści związanych z identyfikacją firmy i jej oferty z technologiami przyjaznymi środowisku. Dlaczego KRYNICA GÓRSKA - ponieważ łączymy przyjemne z pożytecznym.

Szczegółowych informacji udzielam poprzez kontakt telefoniczny: 663-952-766 lub
mail: izabela.kurzeja@inventum-global.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adam M.

Adam M. Trener/ Konsultant

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Szanowni Państwo,
udało nam się opracować innowacyjny sposób mierzenia tego, co do tej pory nie było mierzalne – najcenniejszego zasobu każdej organizacji – Kapitału Ludzkiego!

Zapraszamy w dniu 29 października w godzinach od 14:00 do 16:00 do Hotelu City, mieszczącego się w Krakowie przy ul. Gajowej 16 do udziału w praktycznych warsztatach pt: „Pomiar i optymalizacja kapitału ludzkiego – skuteczne narzędzia”.

Podczas dwugodzinnego spotkania:
- Zmierzysz wartość Kapitału Ludzkiego – czyli wskaźnik HCQ na własnym przykładzie zarówno obecny jak i optymalny.
- Dowiesz się z jakich elementów składa się system prowadzący do pomiaru i optymalizacji jakości Kapitału Ludzkiego w organizacji.
- Przedyskutujesz narzędzia rozwojowe w kontekście potrzeb rozwojowych Twoich podwładnych.
- Dokonasz wstępnego bilansu kompetencji w Twojej organizacji.
- Uświadomisz sobie, jakie warunki muszą być spełnione, aby Człowiek był najcenniejszym kapitałem trwale wspierającym przewagę konkurencyjna Twojej organizacji.
- Wymienisz doświadczenia podczas poczęstunku i rozmów kuluarowych.

Szczegółowe informacje: http://www.heuresis.pl/aktualnosci/1857
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Szkolenie sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Adresaci szkolenia:
Szkolenie kierujemy do osób:
► Nastawionych na rozwój osobisty
► Chcących wzmocnić wyrazistość swych wystąpień
► Dążących do wzmocnienia pewności siebie podczas wystąpień
► Występujących publicznie

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia biznesowe
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Serdecznie zapraszam do Krakowa na wydarzenie, które z powodzeniem i skutecznością realizuję już po raz czwarty :)

Składanki są szansą na lepsze poznanie siebie i swojego funkcjonowania we wszystkich fundamentalnych wymiarach życia. Dołącz do grupy, jeśli masz ochotę uporządkować myśli, emocje i decyzje. Po prostu!

Więcej informacji TUTAJ

lub na stronie:
http://ipri.com.pl/skladanki.html

Pozdrawiam!


Obrazek
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Zapraszamy na Akademię Lidera!

Akademia Lidera - Innowacyjny cykl warsztatów ukierunkowanych na rozwój umiejętności Lidera w organizacji.

Motto cyklu Akademii Lidera: zatrzymaj się, doświadcz, praktykuj.

Mamy świadomość, że deficyt czasu jest powszechnym zjawiskiem na stanowisku Lidera w dużych korporacjach jak i mniejszych firmach. Często to właśnie przez brak czasu nie są podejmowane inicjatywy rozwojowe. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy cykl 4-godzinnych sesji warsztatowych, prowadzonych w kameralnej, maksymalnie 6-osobowej grupie. Nasze doświadczenia pokazują, że taka organizacja sesji umożliwia w tym samym dniu udział w warsztatach jak i pogodzenie codziennych obowiązków. Krótkie 4-godzinne sesje powodują, że Uczestnicy zajmują się jednym zagadnieniem związanym z pracą Lidera a następnie mają możliwość wdrożenia wiedzy i doświadczenia z warsztatów w praktyce. Po każdej sesji Uczestnicy otrzymują zadanie wdrożeniowe, które jest omawiane na sesji kolejnej.

Warsztaty mają charakter otwarty, co oznacza wymianę wiedzy i doświadczeń w różnych kulturach organizacyjnych. Uczestnikami będą osoby z różnych organizacji i branż, co pozwala na pogłębienie świadomości i ogląd różnych perspektyw.

START:
Grupa I: 19 listopada 2014 (środa)
Grupa II: 28 listopada 2014 (piątek)


Spotkania odbywać się będą co 2 tygodnie w Centrum Odkrycie (Kraków, ul. Prusa 30) w godzinach 10:00 - 14:00.
Planowane zakończenie cyklu: maj-czerwiec 2015.
Wszyscy Uczestnicy otrzymają certyfikaty ukończenia Akademii.

Istnieje możliwość dokupienia w pakiecie 6 sesji coachingowych, które będą realizowane równolegle z programem Akademia Lidera. Sesje coachingowe prowadzone są przez certyfikowanych coachów EMCC.

Koszt sesji: 399 zł netto x 14 spotkań = 5586 zł netto

W sprawie pytań i zapisów zapraszamy do kontaktu:
biuro@hrcare.pl

Zapoznaj się z programem sesji tutaj: http://www.hrcare.pl/index.php/component/content/artic...


Obrazek
Marzena M.

Marzena M. Grupa Szkoleniowa
SOLBERG

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

To i ja trochę "pospamuję" zgodnie z założeniami administratora :)

Polecam http://solberg-szkolenia.pl
Szkolenia biznesowe dla wymagających !

Z przyjemnością odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Marzena

(33)300 31 45
biuro@solberg-szkolenia.pl
http://solberg-szkolenia.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się „Tubaj” - odział w Krakowie zaprasza na

Kursy Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się

Proponowane opcje kursów:
- Kurs 6-tygodniowy,
- Kurs 8-tygodniowy,
- Kurs "Czytam Szybko" dla dzieci w wieku od 9-12 lat,
- Kurs weekendowy,
- Kurs zamknięty,
- Kurs indywidualny,
- Kurs wakacyjny.

Cel kursu:
- zwiększenie tempa czytania do minimum tempa naturalnego mieszczącego się w przedziale 600- 1200 słów na minutę (przed rozpoczęciem kursu większość osób czyta ok. 130–250 słów na minutę) przy jednoczesnym zachowaniu lub poprawie umiejętności rozumienia tekstu;
- poznanie technik efektywnego uczenia się.

Główne zagadnienia kursu:
1. Szybkie czytanie:
- techniki przyspieszania procesu czytania przy jednoczesnym podniesieniu stopnia zrozumienia tekstu,
- eliminacja błędów popełnianych podczas czytania,
- skuteczne zwiększanie ilości tekstów czytanych i przyswajanych w ciągu godziny (o co najmniej 500%).

2.Techniki zapamiętywania:
- techniki szybkiego i skutecznego zapamiętywania informacji, mogą to być m.in.:
- twarze i nazwiska osób,
- słówka języka obcego,
- numery telefonów,
- liczby (numery kont, PIN, NIP, hasła dostępu itd.),
- wiedza szkolna,
- informacje potrzebne w szkole, w pracy i w życiu codziennym.

3. Notowanie nielinearne:
- technika sporządzania tzw. "mapy myśli",
- stosowanie słów-kluczy, symboli, kolorów, elementów przestrzennych zwiększających szybkość zapisu potrzebnych informacji,
- techniki pracy z literaturą,
- łatwiejsze dostrzeganie całościowego charakteru tematu oraz powiązań pomiędzy poszczególnymi jego elementami.

4. Techniki koncentracji uwagi i relaksacji:
- ćwiczenie koncentracji uwagi,
- szybkie opanowanie zmęczenia,
- relaksacja,
- synchronizacja funkcji obu półkul mózgowych, podstawy Kinezjologii Dennisona.

Korzystne obniżki cenowe dla grup zorganizowanych (minimum 2 osoby), zapisujących się jednocześnie na ten sam kurs:
Liczba osób: 2 osoby
Cena za osobę: 600 zł
lub
Liczba osób: 3 osoby
Cena za osobę: 580 zł
lub
Liczba osób: 4 osoby
Cena za osobę: 560 zł

Cena zawiera zestaw podręczników i materiałów pomocniczych dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach oraz dojazd trenera na zajęcia.

Certyfikat ukończenia:
Po zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje 2 certyfikaty ukończenia kursu: jeden w języku
polskim i drugi w angielskim.

Kursy wyjazdowe dalej niż 25 km od centrum miasta: Kraków, Tarnów, Nowy Sącz, Oświęcim - do indywidualnej wyceny.

Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się „Tubaj” - oddział w Krakowie posiada certyfikat "FIRMA GODNA ZAUFANIA 2014"

***
Kontakt:
Szkoła Szybkiego Czytania i Technik Uczenia Się „Tubaj”
ul Krowoderska 8, 31-141 Kraków
http://krakow.szybkieczytanie.pl
e-mail: malopolska@szybkieczytanie.pl

tel: 667 434 608 (kontakt telefoniczny wyłącznie po godz. 17.00)
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

Szkolenia obsługa reklamacji

► Diagnozowania potrzeb i oczekiwań - czego tak naprawdę oczekuje klient?
► Formuła ośmiu kroków przy przyjmowaniu i odpowiadaniu na uwagi
► Wygaszanie konfliktu - prawidłowa reakcja na atak i krytykę

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Justyna Mądro

Justyna Mądro Social Media
Specialist, Agencja
Interaktywna
Ivision.pl

Temat: Szkolenia otwarte - tutaj wrzucaj SZYBKIE informacje o...

27 i 28 listopada w Krakowie odbędą się szkolenia Google AdWords, które poprowadzi dwóch certyfikowanych trenerów - Krzysztof Marzec i Krzysztof Wroński.

Szczegóły na stronie: http://www.devagroup.pl/28,szkolenia.html

Następna dyskusja:

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIA OTW...




Wyślij zaproszenie do