Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Szukam jakaś programu/sposobu zarządzania kilkunastoma projektami/tematami naraz.

Mam sporo na głowie bo tu mam coś komuś przygotować, zrobić coś dla klienta, do kogoś zadzwonić, przypilnować zdelegowane zadania.

Mam takich zadań większych lub mniejszych w ciągu dnia pewnie kilkadziesiąt.

Może ktoś ma pomysł jak zarządzać kilkoma projektami naraz z dużą ilości zadań do wykonania.

Zadania w Outlook są super ale słabo się sprawdzają w przypadku projektów/zadań delegowanych - nie da się sensownie tego wszystkiego pogrupować tp. po projekcie i zobaczyć co w projekcie jest zrobione a co jeszcze nie.

Jak ktoś ma sprawdzone rozwiązanie lub potrafi mnie ukierunkować to bardzo poproszę :)
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Program to rzecz wtórna. Co do bieżącego zarządzania zadaniami operacyjnymi proponuję zasadę 4Z - Zrób, Zaplanuj, Zleć, Zapomnij
Robert W.

Robert W. Ill make you an
offer you cant
refuse

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

aplikacji wspierających zarządzanie projektami jest cała masa.

tu masz duże, ale już chyba nieaktualne zestawienie, bo brakuje kilku dobrych aplikacji.
http://www.4pm.pl/artykul/zestawienie_oprogramowania_d...

najważniejsze, żeby soft pasował do Twojej organizacji i realizowanych projektów.

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Dzięki za zestawienie i radę odnośnie 4Z =- bardzo sensowne.

A z doświadczenia ktoś czegoś używa i poleca? Nie mam za bardzo czasu na analizę wszystkich narzędzi z zestawienia.
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Moim zdaniem wykorzystywanie do tego narzędzi do zarządzania projektami to jak strzelanie z armaty do muchy.
Ja używam do zadań kalendarza google z modułem zadań - nie jest doskonały (bo do zadania nie można wpisać deadline na godzinę, a tylko zaplanować dzień). Radzę sobie tak, że robię event na realizację zadania lub event na jego zdanie (jako deadline).
Robert W.

Robert W. Ill make you an
offer you cant
refuse

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Mateusz Kurleto:
Program to rzecz wtórna. Co do bieżącego zarządzania zadaniami operacyjnymi proponuję zasadę 4Z - Zrób, Zaplanuj, Zleć, Zapomnij

to spróbuj tą zasadę stosować przy pomocy outlooka, kiedy masz kilkunastoosobowy zespół i kilka projektów realizowanych jednocześnie. Bez dobrego narzędzia nie jesteś w stanie zapewnić odpowiedniej komunikacji. Nie wspominając już o kontrolowaniu kosztów, zakresu, raportowania itd.
Robert W.

Robert W. Ill make you an
offer you cant
refuse

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Bartosz B.:
Dzięki za zestawienie i radę odnośnie 4Z =- bardzo sensowne.

A z doświadczenia ktoś czegoś używa i poleca? Nie mam za bardzo czasu na analizę wszystkich narzędzi z zestawienia.

z doświadczenia
- dotProject - prosty, ale pisane w przestarzałej technologii. Pełni tez role CRMa
- Redmine - intuicyjny, duża możliwość dostosowania do swoich potrzeb bez ingerencji w kod.
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Robert Wiśniewski:
Mateusz Kurleto:
Program to rzecz wtórna. Co do bieżącego zarządzania zadaniami operacyjnymi proponuję zasadę 4Z - Zrób, Zaplanuj, Zleć, Zapomnij

to spróbuj tą zasadę stosować przy pomocy outlooka, kiedy masz kilkunastoosobowy zespół i kilka projektów realizowanych jednocześnie. Bez dobrego narzędzia nie jesteś w stanie zapewnić odpowiedniej komunikacji. Nie wspominając już o kontrolowaniu kosztów, zakresu, raportowania itd.
Ale założyciel wątku nie pisał nic o zarządzaniu projektem, harmonogramach, kosztach, raportach i komunikacji w zespole, tylko o swoich zadaniach, których nie ogarnia. To nie jest metoda zarządzania projektami, tylko własnymi zadaniami, bardzo zresztą efektywna.
Robert W.

Robert W. Ill make you an
offer you cant
refuse

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

@Mateusz

przeczytaj proszę pierwsze zdanie w wątku. Tam znajdziesz informacje o zarządzaniu "kilkunastoma projektami", a komunikacja, budżetowanie, harmonogram to przecież podstawy każdego projektu i bez tego się nie da.

Może stąd nasze niezrozumienie. Skupiłeś się na pomocy w zadaniach, stąd pomysł z aplikacjami googla, których też systematycznie używam.

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Bardzo dziękuję za chęć pomocy - z doświadczenia wiem, że Outlook jest super jeśli chodzi o przypominanie i organizację swojej pracy - do tego się sprawdza.

Oglądałem przed chwilą redmine i z tego co widzę to jest to coś co może się nadać. Dzięki. Zobaczę i dam znać o wnioskach.
Robert Borowiecki

Robert Borowiecki Konsultant, dotacje
dla informatyki.

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Witam,

skoro te projekty włączają komunikację z klientami, to być może potrzeba do nich narzędzia, które łączy zarządzanie projektami z CRM-em. Jest parę ciekawych blogów opisujących takie narzędzia, np. tu jest nowy artykuł o temacie http://www.brandonline.pl/2012/12/05/12-narzedzi-nowoc...

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Ok, czekamy :-).
Jeśli istotnie chodzi o lepsze organizowanie "sobie zajęć w czasie" to proponuję użyć podejścia Davida Allena ("getting things done"; GTD - poszukaj książki w księgarniach biznesowych, wypowiedzi na forach, wiki etc).
Firma Davida Allena wydała tez bezpłatny poradnik, jak używać outlook w kontekście podejścia GTD do własnych zadań. Całe podejście jest bardziej skomplikowane i wymagajace niż prosta czteropolówka, tzw."macierz Esienhowera" (pilne/niepilne/ważne/nieważne), ale wejście w GTD mi się opłaciło. Po kilku miesiącach pogubienia ustawiłem sobie własny setup + nawyki, miałem już tak skonfigurowane środowisko że wróciło poczucie kontroli.
Tylko pamiętaj pls: najpierw procesy, potem narzędzia! Odnosi się także do środowiska o nazwie "Bartosz B."

Oczywiście do zarządzania projektami (w rozumieniu PMBOK, PRINCE2 etc) to GTD się ma nijak. Ale obawiam się Bartosz, ze bez dookreślenia czym sie zajmujesz ani skali projektu (np. wielkość zespołu, liczna mandaysów) nie otrzymasz adekwatnej odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotrek
Kornelia W

Kornelia W Własna działalność -
właściciel firmy,
Nieukształtowane
f...

Temat: Jak sobie radzić z dużą ilością zadań do...

Stoicyzm wydaje się być idealnym rozwiązaniem w środku zgiełku i stresu. Szkoda, że ciężej jest wykonać swoje postanowienie. W firmie, w której pracuję korzystamy z systemu CRM Kamflex. Jest to idealne rozwiązanie dla osób mających mnóstwo rzeczy na głowie i spraw do załatwienia. Oprogramowanie pomaga poukładać sobie pracę oraz pokazuje, jak odpowiednio zarządzać czasem. A wydajniejsze i efektywniejsze procesy przekładają się na lepszą pracę całego przedsiębiorstwa, a więc i na jego produkt końcowy. Myślę, ze jest to nasz mały klucz do sukcesu. Pozdrawiam:)



Wyślij zaproszenie do