Temat: Netia i wyłączenie usługi

Od jakiegoś czasu razem z mężem korzystamy z usługi internetowej Netii. Przy podpisaniu umowy bez naszej wiedzy załączono usługę telewizji internetowej HBO GO. Podobno usługa miała być możliwa do wyłączenia drogą on-line przez miesiąc od podłączenia internetu. Przy próbie wyłączenia w systemie pojawił się komunikat że w ciągu 2 tygodni usługa zostanie wyłączona. Niestety jednak tak się nie stało a termin "darmowej" możliwości rezygnacji minął. Postanowiliśmy więc listownie poprosić Netię o wyłączenie usługi. Zadzwoniła średnio uprzejma pani z próbą przekonania by nadal płacić za usługę (nie docierała do niej informacja, że wg nas HBO GO jest nieopłacalne) następnie poinformowała, że skoro rezygnujemy z tej usługi to będziemy musieli ponieść koszty wyłączenia. Usługa jednak nadal nie została wyłączona, ale za to została naliczona jakaś "Opłata Wyrównawcza w wysokości przyznanej ulgi".

Teraz nie wiem gdzie mam się zgłosić by jakiś organ prawny się tym zajął, bo minęło już ponad pół roku a nie udało się wyłączyć usługi, którą nam wciśnięto, a za którą mamy płacić. Dodatkowo są naliczane opłaty "z kosmosu" tzn nie wiemy za co.

Można prosić o radę w tej sprawie?