Robert
Król
project manager,
wsparcie projektów
innowacyjnych
Temat: niezgodność usługi z umową - Netia
Witam!na wstępie chciałbym powiedzieć, że super że istnieje takie miejsce na GL!
przechodząc do rzeczy - 3 miesiące temu podpisałem z Netią S.A. umowę, w której jasno zaznaczyłem że oczekuje włączenia usługi stałego, zewnętrznego adresu IP na moim łączu internetowym.
Minęły 3 miesiące, a zewnętrznego IP jak nie było tak nie ma. W tym czasie napisałem dwie reklamacje, z czego ostatnia, datowana na 27 stycznia mówi "nie mamy możliwości udzielenia rabatu za brak włączenia tej usługi" oraz, że "informacja o włączeniu jej dla pana została przekazana do odpowiedniego działu". czekałem dwa tygodnie.
wczoraj kiedy zadzwoniłem na infolinie, odebrał jedyny pracujący tam ogarnięty czlowiek, który powiedział "ale... w pana planie nie ma możliwości włączenia tej usługi. ona jest tylko dla firm...". no i masz babo placek!
ponieważ to był jeden z warunków podpisania z nimi umowy - chcę walczyć dalej!
moje pytania są następujące:
* czy mam rację żądając włączenia tej usługi?
* czy mogę wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kosztów z tym związanych?
* inne porady?
z góry dziękuje jeśli ktos będzie chciał poświęcić chwile na zrozumienie tej sytuacji!