konto usunięte

Temat: Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie

Cyfrowa rewolucja, postęp technologiczny, powszechność internetu, a także zmiany w prawie sprawiają, że tradycyjny handel nie jest już tym, czym był jeszcze przed dekadą. Dzisiaj kanały sprzedażowe muszą się przenikać. Trudno właściwie wyobrazić sobie marki, które istniałyby jedynie w realu, nie zaznaczając swej obecności w świecie wirtualnym. Trzeba sobie bowiem zdawać sprawę, że omnichannel przestał być trendem, a stał się standardem.

Zmiany, które zachodzą obecnie na światowych rynkach handlu detalicznego, są co najmniej dynamiczne. Sprzedawcy i producenci właściwie w każdej chwili muszą być gotowi na odejście od dotychczasowych, latami wypracowywanych modeli biznesowych i implementację zupełnie nowych rozwiązań. Idealnym przykładem takich zmian jest wprowadzony w naszym kraju zakaz handlu w niedzielę. Nowe prawo z pewnością już wkrótce zaowocuje przemianą przyzwyczajeń konsumenckich Polaków, którzy dotychczas nader chętnie spędzali swój wolny czas w galeriach handlowych i przywykli już do niemal nieograniczonego czasem dostępu do towarów i usług.
>>>
„Połączeni”: gdzie online spotyka się z offline’m >>>
Koniec modelu silosowego: wykorzystanie danych pochodzących z offline’u do realizacji kampanii online’owych >>>
Agregacja danych: trend zyskujący na znaczeniu ...

http://www.egospodarka.pl/148382,Omnichannel-o-co-w-ni...