Marek Vogt-Goliasz

Marek Vogt-Goliasz kognitywista,
e-learning dla
biznesu, llidero.com

Temat: Multisensory advertising - doświadczenia, opinie, materiały

Czy ktoś z Was zetknął się z tematem reklamy multimodlanej? Myślę, że to jeden z najciekawszych obszarów do stosowania wiedzy kognitywistycznej.

Spotkałem się z danymi, które mówią, że 83% przekazu reklamowego kierowane jest przez wzrok. trudno dotrzeć do metodologii, na podstawie której wyprowadzono te procenty, ale faktem jest, że marketing odwołujący się do wrażeń dotykowych, smakowych czy zapachowych jest wciąż nieznany.

Wkrótce nakładem wydawnictwa OnePress ma się ukazać tłumaczenie ksiązki "BRAND sense: Build Powerful Brands through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound" Martina Lindstroma z brand sense agency, więc liczę na to, że temat się spopularyzuje.


Znacie jakieś ciekawe case'y rodzimych agencji reklamowych albo znacie dobre źródła wiedzy na ten temat?
Marek Vogt-Goliasz

Marek Vogt-Goliasz kognitywista,
e-learning dla
biznesu, llidero.com

Temat: Multisensory advertising - doświadczenia, opinie, materiały

Ukazała się właśnie polskie wydanie książki Martina Lindstroma "Brand sense - marka pięciu zmysłów".
W swojej książce pokazuje, co najskuteczniejsze firmy robią inaczej — w jaki sposób integrują smak, zapach, obraz, dźwięk oraz wrażenia dotykowe.
Dla wszystkich zainteresowanych neuromarketingiem, lektura obowiązkowa. Ja już zamówiłem;) Kto przeczyta, zachęcam do dyskusji w tym wątku.



Wyślij zaproszenie do