Andrzej Dąbrowski

Andrzej Dąbrowski Przedsiębiorca
florystyczny,
konsultant w
biznesie florys...

Temat: Kwitnące przedsiębiorstwo - Jak florystyczną pasję...

Pracownik kwiaciarni oprócz znajomości rzemiosła florystycznego powinien poznać również tajniki skutecznej sprzedaży. Dużym ograniczeniem w sukcesie sprzedawcy jest „mentalna” przewaga jaką ma nad nim klient. To on płaci pensję, przez co na wiele może sobie pozwolić i ma duże wymagania. Sprzedawca, ulegający manipulacjom ze strony klientów, nie rozpoznaje wszelkich gier mających na celu tylko i wyłącznie „wygraną klienta”, sprzeda produkt lub usługę, ale głównie poprzez obniżenie ceny. Czy o to chodzi w kwiaciarni? Szkolenie nauczy rozpoznawać i niwelować skutki manipulacyjnych „gier” klientów mających na celu np. uległość sprzedawcy, rezygnację ze swojego stanowiska i osiągnięcia korzystnych warunków transakcji wyłącznie dla klientów. Umiejętność obrony przed manipulującymi klientami przyczyni się do lepszych efektów handlowych i ekonomicznych przedsiębiorstw, z drugiej strony główną korzyścią wynikającą z udziału w szkoleniu jest opanowanie umiejętności pozytywnego wywierania wpływu na klientów aby w łatwy sposób finalizować sprzedaż i bronić np. proponowanej ceny.

Sztuka sprzedaży to bardzo bogata i pożyteczna wiedza. Nikt nie rodzi się dobrym sprzedawcą, ale każdy może się tego nauczyć. Nowa wiedza może być źródłem naszej przewagi konkurencyjnej.

Zapraszam na szkolenie do Skierniewic w dniach 3 i 4 listopada
Koszt 2-dniowych warsztatów – 492 zł (kwota brutto).


Jeśli Twój biznes pochłania dużo cennego czasu i energii, a nie daje coraz więcej pieniędzy, to już najwyższy czas to zmienić! Odblokuj rozwój swojej firmy.

Więcej informacji w artykule http://www.florand.com.pl/index.php?option=com_k2&view...

Kontakt do organizatora wsparcieflorystow@gmail.com lub 601375900.