konto usunięte

Temat: WORD - automatyczna aktualizacja

Wiem, że to grupa Excelowa, ale nie widzę adekwatnej dla Worda, a może będziecie w stanie mi pomóc.

Mam takie zadanko:
Mam sobie taki tekścik ciągły, w którym opisana jest procedura oraz co kiedy trzeba zrobić, taki sobie harmonogram.
Wkurza mnie, że jest to napisane tekstem ciągłym w punktach, więc wymyśliłam sobie tabelkę, która te daty zbierze i będzie miała takie kolumny:
lp | zadanie | termin
Nie chcę jednak rezygnować z tego tekstu pisanego ciurkiem na rzecz tabelki, tylko zostawić obie formy a jednocześnie chciałabym, żeby termin wpisany w tabelce kopiował się do odpowiedniego miejsca w tekście pod spodem, żeby uniknąć wpisywania dat w dwóch miejscach (harmonogram ten jest aktualizowany i publikowany co miesiąc).
Excel poradziłby sobie z tym bez najmniejszego problemu, a Word?
Macie jakiś pomysł, jak to zrobić?
Mam nadzieję, że da się zrozumieć, co tu opisałam i czego nie umiem zrobić... :-)

PS. używam (o ile ma to znaczenie) Worda 2000.Agnieszka P. edytował(a) ten post dnia 08.07.08 o godzinie 14:29
Darek Wajkowski

Darek Wajkowski powiedzmy że
analityk ;)

Temat: WORD - automatyczna aktualizacja

dla każdego pola tabeli (tam gdzie będą terminy) ustalasz nazwę zakładki
Wstaw-->Zakładka
następnie w tekście zaznaczasz fragment tekstu który ma być wyświetlany na podstawie wartości w określonej komórce tabeli i przypisujesz odsyłacz
Wstaw-->Odwołanie-->odsyłacz
następnie wybierasz TYP ODSYŁACZA:zakładka i wskazujesz nazwę interesującej Cię zakładki.

Problem z odświeżaniem.. można każdy z osobna, albo CTRL+A i potem F9
Marcin K.

Marcin K. Kredyty, back office

Temat: WORD - automatyczna aktualizacja

Zainspirowałaś mnie do założenia dedykowanej do Worda grupy. Często zdarza się, że padają tu pytania dot. Worda. Zapraszam więc do grupy:

http://www.goldenline.pl/forum/word-w-praktyce



Wyślij zaproszenie do