Magdalena R.

Magdalena R. Execution Planner

Temat: Agencje PR dla młodych firm - czy warto inwestować środki?

Witam serdecznie,

Jako przedstawicielka środowiska biznesu internetowego zwracam się do Was z prośbą o podzielenie się doświadczeniami współpracy z agencjami PR.

Aktualnie rozpatruję ofertę poznańskiej agencji PR, która proponuje internetowe biuro prasowe, przejęcie funkcji rzecznika prasowego oraz dystrybucje materiałów prasowych.

W budżecie niezależnie zaplanowane są artykuły sponsorowane, czyli tradycyjna forma reklamy.

Czy uważacie, że uwzględnienie współpracy z agencją PR przed startem serwisu ma sens czy też atrakcyjniejsza jest mocna koncentracja na reklamie?

Bardzo proszę o business case'y oraz rekomendacje sprawdzonych agencji PR.

Pozdrawiam,
Magdalena

Temat: Agencje PR dla młodych firm - czy warto inwestować środki?

Witam,

Cóż, PR przestał być domeną wyłącznie korporacji:)

Co do współpracy z agencją przed oficjalnym startem portalu, ma ona sens wtedy, kiedy w planie działań przewidziana jest kampania teaser'owa.

Wydaje mi się, że biuro prasowe i media relations to zaledwie kropla w morzu potrzeb w promocji nowego portalu.

Podaje kilka naszych case'ów, może okażą się dla Ciebie przydane. Dobra kampania, to kampania integrująca ze sobą szereg narzędzi, a nie tylko jedno:)

http://www.adnews.pl/public_relations/case_study
Magdalena R.

Magdalena R. Execution Planner

Temat: Agencje PR dla młodych firm - czy warto inwestować środki?

Dziękuję za odpowiedź.

Najbardziej jednak zależy mi na wypowiedziach właścicieli lub pracowników start-upów którzy zauważyli realną zmianę a pieniądze przekazane Agencji PR uznali za dobrą inwestycję.

W kwestii rozpoczęcia współpracy z Agencją PR mam na myśli rozpoczęcie rozmów, gdy tak naprawdę nie jesteśmy pewni rozwoju sytuacji po starcie serwisu a umowa podpisywana jest w momencie posiadania jedynie prognoz.



Wyślij zaproszenie do