Iwa W. :)
Temat: BPiK - Biuro Promocji i Karier UŚ
Szkolenie "Customer Care"Zapraszamy do udziału w pierwszym szkoleniu w ramach programu Master of Capgemini. Szkolenie pt. "Customer Care" odbędzie się 24 października 2013 roku w godzinach 10.00-15.00 w sali 99 (ewentualnie w nowej numeracji 159) w Rektoracie UŚ przy ul. Bankowej 12 (II piętro).
Współpraca z klientem jest podstawą działalności firm krajowych i międzynarodowych. Procedury i standardy w zakresie obsługi klienta determinują sukces w obszarze pozyskiwania i lojalności klientów, a dobra współpraca przyczynia się nie tylko do sukcesu ekonomicznego firmy, ale również umocnienia jego renomę i pozycję na rynku. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie prowadzić komunikację telefoniczną i mailową z klientem oraz na co szczególnie należy zwrócić uwagę podczas współpracy z klientami zagranicznymi.
Ogólny plan:
- Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
- Reguły pisania e-maili,
- Współpraca z klientami z różnych krajów.
Cele szkolenia:
- Poznanie w codziennej pracy zasad i standardów profesjonalnej obsługi Klienta,
- Poznanie najważniejszych zasad prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych,
- Poznanie zastosowań najważniejszych zasad komunikacji mailowej w biznesie.
Zapisy na szkolenie odbywają się drogą telefoniczną pod numerem 32 359 20 32. Liczba miejsc jest ograniczona.
Udział w szkoleniu jest równoznaczny z akceptację regulaminu ( http://www.bk.us.edu.pl/sites/all/files/bk/dl/BK_regul... ).
Zapraszamy do udziału!Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.10.13 o godzinie 14:22