Temat: pomoc w formułowaniu celów oraz problemów badawczych!

Witam
Pisze do was z ogromną prośbą o sformułowaniu celów i problemów badawczych do tematu : PROCES ADAPTACJI DO ZAWODU NAUCZYCIELA.

Niżej będe napisane cele oraz problemu, ktore obecnie mam napisane, przesniej Pani profesor zatwierdzila cele i problemu, a teraz stwierdzila ze sa one zle, juz sama nie wiem co mam zmienic, mam metlik w glowie. BARDZO PROSZE O POMOC.

CELE
a) diagnostyczne
- zbadać gotowość decyzyjną, emocjonalną,
- zbadać jakie są oczekiwania nauczycieli wobec zawodu/ pracy zawodowej,
- jakie strategie radzenia stosują n-le do podjęcia zawodu (pozyskiwanie szefa itp.)
- zbadać poziom adaptacji na ile czuje się przystosowany?
- zbadać etapy adaptacji poprzez jakie etapy przechodzi n-l ?
b) zależnościowe
- zbadać zależność między przebiegien adaptacji n-la, a wykształcenie,
- zbadać zależność między przebiegi en adaptacji n-la, a atmosfera w pracy,
- zbadać zależność między przebiegiem adaptacji n-la, a wiek podjęcia pracy,
- zbadać zależność między przebiegiem adaptacji n-la, a płeć,
- zbadać zależność między przebiegiem adaptacji n-la, a środowisko zamieszkania,
- zbadać zależność między przebiegiem adaptacji n-la, a poziomem kulturowym,
- zbadać zależność między przebiegiem adaptacji n-la, a struktura rodziny
- zbadać zależność między przebiegiem adaptacji n-la, a poglądy religijne,
- zbadać zależność między przebiegiem adaptacji n-la, a posiadanie dzieci,
c) prakseologiczne
- zastosowanie standaryzowanego ..
PROBLEMY BADAWCZE:
Problemy głowne:
1.Na ile gotowy emocjonalnie jest n-l przystępujący do pracy?
2.Jakie są oczekiwania n-li wobec pracy zawodowej? / Czego oczekuje n-l wobec pracy zawodowej?
3.Jakie strategie radzenia stosują n-le do podjęcia zawodu?
4.Na ile n-l czuje się zaadoptowany?
5.Jakie etapy adaptacji przechodzi n-l na drodze zawodowej?