Hanna N.

Hanna N. Radio and Marketing
Manager

Temat: Ocena skuteczności - humor w reklamie - pomocy

hej,
Poszukuje materiałów do ostatniego rozdziału pracy mgr "Wpływ humoru na skuteczność reklamy", konkretnie Oceny skuteczności humorystycznej reklamy.
Może macie możliwość aby udostępnić materiały/prezentacje oceniające skuteczność kampanii. Aktualność nie ma znaczenia byle byłaby humorystyczna.
Dajcie znać
pozdrawiam
HL
Piotr Gałęzowski

Piotr Gałęzowski Dyrektor Akcji
Specjalnych GRA
Agora, Dyrektor
Sprzedaży ...

Temat: Ocena skuteczności - humor w reklamie - pomocy

ciekawa praca Haneczko. Pytanie co oceniamy jako skuteczność; czy zapamiętywalnośc czy też sprzedaż/wzrost świadomości produktu. Znane są przypadki, iż sama reklama była świetnie rozpoznawalna, target lubił ją konsumować, ale nie przekładało się to na wyniki sprzedaży.

Następna dyskusja:

Humor księgowych ;-)




Wyślij zaproszenie do