Temat: Ogłoszenia

Tutaj umieszczamy ogłoszenia mające jakiś związek z rynkiem pracy
np. informacje o szkoleniach, ciekawych inicjatywach czy innych
wydarzeniach.

Przypominam jednocześnie, ze regulamin GL nie zezwala na
umieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, które będą kasowane bez
uprzedzenia. Dziękuję za wyrozumiałość.
Agnieszka Sokołowska

Agnieszka Sokołowska Konsultant ds.
Startegii, Coach

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAM NA SESJE COACHINGOWE. PIERWSZA SESJA JEST BEZPŁATNA.

Szukając pracy zapewne słyszałeś już wiele rad, albo próbowałeś naśladować innych w ich sposobach osiągania skuteczności. I pewnie często to nie zadziałało?

Coaching uwzględnia Twoje możliwości i potrzeby, to na ile akurat teraz stać Cie emocjonalnie i praktycznie. Z sesji coachingowych, wyjdziesz z planem, który jest Twój, bo inny plan nie zadziała.

http://artofchange.pl/twoja-praca

Zapraszam :-) Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 16:22 z tematu "Ogloszenia"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

WARSZTATY: MOJA KARIERA: ZACZYNAM, ZMIENIAM, WRACAM…

Witam,

Serdecznie zapraszam na warsztaty poświęcone skutecznemu przeprowadzaniu zmiany zawodowej tj. poszukiwanie/ zmiana pracy, powrót na rynek pracy po przerwie.

WARSZTAT 1: Moje CV przepustką do kariery - już 10 listopada
WARSZTAT 2: Pozwól się „złowić” pracodawcy - czyli jak, gdzie i kiedy? - 17 listopada
WARSZTAT 3: Rozmowa kwalifikacyjna - jak się przygotować do spotkania z pracodawcą? - 1 grudnia

Postaram się, abyście podczas warsztatów uzyskali odpowiedź na trapiące Was wątpliwości zw. z poszukiwaniem/ zmianą pracy.

Więcej informacji nt. warsztatów: http://www.promocjakobiet.pl/

Pozdrawiam,

Agnieszka Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 16:22 z tematu "Ogloszenia"
Agnieszka Yilmaz

Agnieszka Yilmaz Specjalista PR w
Stowarzyszenie
Agencji Zatrudnienia

Temat: Ogłoszenia

Mamy przyjemność zaprosić na cykl spotkań organizowanych przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Adore HR oraz Monsterpolska.pl, których ideą jest zapoznanie się z konkretnymi krokami, jak poprawnie napisać profesjonalne CV!

„Wiedza za grosze – Twoje CV bardziej skuteczne” to inicjatywa mająca na celu pozyskanie specjalistycznej wiedzy, spotkanie z doświadczonymi doradcami kariery, dająca możliwość redagowania własnego CV pod okiem specjalisty, w miłej atmosferze przy wyśmienitej kawie.

Ponieważ spotkanie jest nastawione na praktyczne zastosowania poznanej metodologii, dlatego ma ono charakter nade wszystko indywidualnej rozmowy i jest nastawione na zdobycie istotnej wiedzy. Po zapoznaniu się z konkretnym krokiem, jak poprawnie napisać profesjonalne CV, każdy uczestnik będzie lepiej przygotowany, aby stworzyć je samodzielnie.

W ciągu 20 minut indywidualnej konsultacji z naszym doradcą zawodowym możesz wiele zyskać. Będziemy tylko do Twojej dyspozycji! Odpowiemy na Twoje pytania!
Otrzymasz część prestiżowej usługi Doradztwa zawodowego! Wiedza w pigułce za grosze tylko dla Ciebie !

Najważniejsze cele spotkania:
• Dowiesz się więcej od kuchni o rekrutacji
• Otrzymasz informacje na temat aktualnych wymagań rynku pracy
• Nauczysz się opracowywać bardziej profesjonalne dokumenty aplikacyjne
• Dowiesz się czego oczekują rekruterzy od kandydatów
• Uzyskasz odpowiedzi na swoje pytania z pierwszej ręki

Rozmowę poprowadzą doświadczeni coachowie kariery.
Zapraszamy przez cały listopad, 14.11, 21.11, 27.11 2012 w godz. 10-15.00 do kawiarni Dream Coffee przy ul. Al. Jerozolimskie 42 (100 m od Rotundy) w Warszawie.

Spotkanie dedykowane jest dla tych, którzy pracy poszukują lub chcą ją zmienić. Jego celem jest opanowanie zaawansowanych umiejętności, jak poprawnie napisać profesjonalne CV i dostać zaproszenie na rozmowę.


Koszt udziału:
60 zł + 23% VAT
Liczba miejsc ograniczona

Zgłoszenia i informacje:

a.yilmaz@saz.org.pl lub biuro@saz.org.pl
tel. 507 201 018 lub 22 345 66 01 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 19.11.2012 o godzinie 16:23 z tematu ""Wiedza za grosze- Twoje CV bardziej skuteczne""
Jan Żarski

Jan Żarski Global Business
Development Manager

Temat: Ogłoszenia

http://www.uniwersytetkompetencji.uni.wroc.pl/ Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 20.11.2012 o godzinie 12:46 z tematu "Targi pracy Wrocław (środa 21.11.12) Ludzie z globalną wizją - Polski Czempion"

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Chciałabym zaprosić Państwa, którzy szukają pracy lub też są po prostu zainteresowani branżą finansową do udziału w naszych targach "Kariera w Finansach i Bankowości", które odbędą się 8 grudnia w Warszawie w hotelu Novotel, gdzie będą Państwo mieli okazję na poznanie wielu najlepszych firm z tej branży!

Wstęp bezpłatny! Wystarczy zgłosić swoją obecność poprzez rejestrację.

Targi Kariery to wydarzenia, podczas których uczestnikami są wyłącznie osoby z doświadczeniem, dlatego proszę wziąć pod uwagę to, że pracodawcy będą zorientowani na tylko osoby mające 2 i więcej lat doświadczenia w branży finansowej.

Firmy biorące udział w targach, to najwięksi potentaci na rynku z tej dziedziny. Każda z uczestniczących firm zaprezentuje swoje najnowsze projekty, strategię rozwoju, przedstawi warunki oraz omówi szczegóły współpracy.

Podczas targów odbędą się liczne wykłady oraz warsztaty, które poprowadzą najlepsi specjaliści w Polsce.
Na grudniowych targach będą Państwo mieli możliwość posłuchać wykładów
profesora Grzegorza Kołodko, Macieja Bodycha i Jana Mazurka!

Organizatorzy prowadzą rejestrację kwalifikowaną - co oznacza, że każdy z uczestników chcąc wziąć udział w ww wydarzeniu musi wypełnić formularz online zamieszczony na stronie:

http://careercon.pl/karierawfinansach/warszawa/rejestr...
przy podawaniu w formularzu źródła informacji o targach, uprzejmie proszę o wpisywanie mojego nazwiska [Aleksandra Kniaź] i portalu goldenline.pl

Oto kilka zdjęć z poprzednich edycji naszych targów! oraz filmiki z imprez z innych naszych cyklów
http://www.picshot.pl/public/slideshow/162674
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v...
http://www.youtube.com/watch?v=dxlBHV3S-ko&noredirect=1

Dodam, że targi zaczynają się o 9.45 -kończą o 15.30 – nie muszą być Państwo na początku, nie ma problemu jeżeli się Państwo spóźnią ;)

Zgłaszając się na targi otrzymają Państwo w przeciągu 7 dni po targach bezpośrednio kilka propozycji współpracy przy projektach wystawców - oferty dość konkretne – zawierają wymagania, kwoty warunki współpracy.

Pozdrawiam
Aleksandra Kniaź

Gdyby mieli Państwo pytania, proszę śmiało pisać w temacie:)

PS. proszę o przekazanie informacji swoim znajomym z branży:)Aleksandra Kniaź edytował(a) ten post dnia 22.11.12 o godzinie 13:59 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 22.11.2012 o godzinie 11:17 z tematu "Targi:Kariera w Finansach i Bankowości - Warszawa 8 Grudzień Hotel Novotel! ZAPRASZAM!!"

Temat: Ogłoszenia

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 15.12.2012+16.12.2012

Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe

DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz dodatkowy rabat!!!
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo
ze względu na koniec roku i prośby naszych klientów zdecydowaliśmy się przełożyć Targi Kariera Handlowca w Finansach i Bankowości z dnia 8.12.2012 r na 19.01.2013r. Najmocniej przepraszam za zmianę. Chcemy aby nasze targi były satysfakcjonujące zarówno dla naszych klientów jak i uczestników. Zapraszamy do śledzenia innych wydarzeń na stronie http://careercon.pl.
Anna S.

Anna S. Doradca zawodowy /
specjalista ds.
szkoleń , rozwoju

Temat: Ogłoszenia

• czujesz się niewidoczny na rynku pracy?
• wysyłasz tysiące cv i nic?
• chcesz się dowiedzieć kogo poszukują pracodawcy?

Jeśli TAK, to zapraszam Cię na 5 godzinny warsztat

"Daj się dostrzec pracodawcy"

Kogo zapraszamy?
• osoby bez doświadczenia, wkraczających na rynek pracy
• osoby posiadające doświadczenie, ale chcące zmienić pracę
• osoby powracające do "gry"
• wszystkich tych, którzy są zainteresowani poprawą swojego cv, chcących dowiedzieć się jak zwiększyć swoje szanse by zostać zauważonym

Na warsztatach dowiesz się:
• jak poprawnie tworzyć dokumenty aplikacyjne w oparciu o ofertę
• jak skutecznie szukać pracy i dokonywać analizy ofert w odniesieniu do własnych umiejętności
• jak identyfikować swoje mocne strony i jak podkreślać je w dokumentach
• kogo/czego tak naprawdę poszukują pracodawcy
Dodatkowo otrzymasz garść praktycznych wskazówek i inspiracji jak poruszać się na rynku.

Termin:
• 19.1.2013

i/lub

• 26.1.2013

Miejsce:
• Stowarzyszenie Otwarte Drzwi - Warszawa
ul. Targowa 82

Czas trwania:
• 5 godz

Koszt:
• 65 zł

Uwaga: Warsztat odbędzie się przy grupie minimum 10 osobowej.

Prowadzące:

- Anna Sowińska - doradca zawodowy, pedagog, posiadająca doświadczenie zarówno biznesowe jak i doradcze. Współpracuje z ośrodkami rozwoju osobistego, szkołami wyższymi oraz instytucjami państwowymi. wspiera osoby bezrobotne oraz wchodzące na rynek pracy, pomaga odnaleźć cel zawodowy u osób "wypalonych". Prowadzi indywidualne i grupowe konsultacje z zakresu poradnictwa zawodowego.


- Iwona Cichowicz - doradca zawodowy, posiadająca doświadczenie z 3 sektorów gospodarki rynkowej: administracja publiczna, biznes, NGO. Na co dzień związana z organizacjami pozarządowymi jako doradca zawodowy (współpracuje z cudzoziemcami, osobami niepełnosprawnymi, osobami poszukującymi swojego celu w życiu zawodowym). Prowadzi indywidualne i grupowe konsultacje z zakresu poradnictwa zawodowego i pośrednictwa pracy.

Zapraszam do kontaktu
anna.sowinska@mailplus.pl
doradca.ic@gmail.comAnna S. edytował(a) ten post dnia 12.12.12 o godzinie 17:58

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam Państwa,
tym razem zapraszam serdecznie na nasze Targi Kariery w Finansach i Bankowości specjalistów z Łodzi i okolic!
Odbędą się one 9 lutego w centrum Łodzi w hotelu Holiday Inn****
Dokładny terminarz dostępny będzie na naszej stronie od połowy stycznia, ale rejestracja uczestników już ruszyła!
Zatem, jeśli szukają Państwo nowej pracy i wyzwań, zapraszamy do odwiedzenia naszych targów, gdzie spotkają Państwo osoby odpowiedzialne za rekrutacje z największych firm z branży finansowej.

Chętne osoby proszę o rejestrację poprzez wypełnienie formularza na stronie:
http://careercon.pl/karierawfinansach/lodz/rejestracja
przy podawaniu w formularzu źródła informacji o targach, uprzejmie proszę o wpisywani]e formułki: goldenline OK

ZAPRASZAM!
Patryk J.

Patryk J. eksperymentuję i
tworzę czerpiąc z
tego satysfakcję

Temat: Ogłoszenia

JOBS-NET.PL - REKRUTUJ INACZEJ

Z początkiem 2013 r. wystartował nowy serwis poświecony pracy - JOBS-NET.PL. JOBS-NET.PL to pierwszy w Polsce serwis, który obok prezentacji ofert pracy i sylwetek kandydatów umożliwia przeprowadzenie procesu rekrutacji z wykorzystaniem videorozmów kwalifikacyjnych online.

JOBS-NET.PL to serwis, który wykracza poza standardową funkcjonalność umożliwiającą publikację ogłoszeń o pracę, CV przez kandydatów oraz prowadzenie rekrutacji w tradycyjny
sposób.

Dzięki zintegrowaniu narzędzia videokonferencji online z podstawowymi funkcjonalnościami charakterystycznymi dla tego typu serwisów, pracodawcy oraz osoby poszukujące pracy otrzymali możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy kwalifikacyjnej w dowolnym miejscu i czasie – bez konieczności podróży oraz instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy komputer z kameraą internetowa oraz mikrofon podłączony do Internetu.

“Znalezienie atrakcyjnej oferty pracy i wysłanie swojej aplikacji to pierwszy krok prowadzący do zdobycia upragnionego stanowiska. Kolejnym - decydującym etapem jest rozmowa kwalifikacyjna, która często odbywa się w w innym mieście.” – powiedział Patryk Jaworski, pomysłodawca i twórca JOBS-NET.PL. “W swojej karierze zawodowej niejednokrotnie miałem okazję uczestniczyć w rozmowach kwalifikacyjnych, odbywających się daleko od mojego miejsca zamieszkania. Każda z takich podróży wiązała się z kosztami oraz poświęceniem jednego, a czasem nawet dwóch dni na 30 minutową rozmowę z pracodawcą.O ile w przypadku pozytywnego efektu rozmów moje szanse na zatrudnienie znacznie rosły, o tyle w pozostałych przypadkach kolejna podróż w poszukiwaniu pracy była nieunikniona. Dlatego aby uprościć proces osobom poszukującym pracy online, wspólnie z zespołem ERP-VIEW.PL stworzyliśmy portal JOBS-NET.PL”

Rejestracja w serwisie JOBS-NET.PL, opublikowanie CV kandydata łącznie z materiałem video, jak również utworzenie wizytówki pracodawcy jest bezpłatne. Każdy pracodawca, który utworzy konto do końca stycznia otrzyma podwójną ilość bezpłatnych publikacji ofert pracy.

“Serdecznie zapraszamy do tworzenia kont zarówno przez osoby poszukujące pracy, jak i poszukujących pracowników. Jesteśmy pewni, że zaproponowane przez nas nowatorskie podejście zmieni oblicze rekrutacji online“ – powiedział Patryk Jaworski.

https://www.jobs-net.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 06.01.2013 o godzinie 04:14 z tematu "Rekrutujemy inaczej"

Temat: Ogłoszenia

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE.

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).
Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie Cv i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

STYCZEŃ 2013
Termin konsultacji: KRAKÓW 29.01.2013(wtorek) lub 30.01.2013(środa)
Termin konsultacji: WROCŁAW 24.01.2013 (czwartek) lub 25.01.2013 (piątek)

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

Temat: Ogłoszenia

Polecam ciekawy warsztat
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości zaprasza wszystkich, którzy chcą się rozwijać do udziału w bezpłatnym warsztacie z Coachingu, który poprowadzi Leszek Prokopowicz. Spotkanie odbędzie się środę 13 marca 2013 r. w GWSP, sala 115. Jest to spotkanie w ramach cyklu szkoleń „Musimy porozmawiać o... czyli kompetencje miękkie w pigułce”. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisy na: biuro_karier@gwsp.gliwice.pl lub osobiście w Biurze Karier (pokój 118) do 14.03.2012r.

Adres uczelni:
Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
ul. Bojkowska 27, Gliwice
Więcej na: http://gwsp.eu
Grzegorz Adam

Grzegorz Adam Marketing, promocja,
media, reklama,
Internet

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Targi Pracy w WSB już w czwartek od rana

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej ma zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w V już edycji Targów Pracy i Praktyk Studenckich, które odbędą się 28 lutego 2013 r. (najbliższy czwartek) w godz. 9.00-13.00 na terenie Uczelni.

Ponad 40 wystawców

Podczas tegorocznej edycji i targów Uczelnia będzie gościła ponad 40 wystawców z różnych branż, prezentujących oferty pracy, praktyk, staży. Dodatkowo równolegle do targów odbywać się będzie Akademia Rozwoju Kompetencji, w ramach której będzie można wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach i warsztatach, a także spotkaniach rekrutacyjnych z pracodawcami.

Zabierz ze sobą CV

Podczas targów dyżurować będą doradcy zawodowi z powiatowych urzędów pracy województwa śląskiego. Zachęcamy do wyposażenia się w liczne kopie dokumentów aplikacyjnych – CV, które będzie można zostawić bezpośrednio u pracodawców lub złożyć w firmach rekrutacyjnych, którzy także będą gościć 28 lutego 2013 r. na terenie Uczelni.

Udział w Targach jest całkowicie bezpłatny!

Szczegółowe informacje o targach:

http://wsb.edu.pl/targipracy

Serdecznie zapraszamy!
Wszelkich informacji udzielają:
Paulina Gurczyńska
Katarzyna Sienkiewicz-Leboch

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy wszystkich na profil Careerdesign na Facebooku - oprócz ciekawych informacji i aktualności, znajdziecie tam również nasz nowy konkurs.

Do wygrania profesjonalna sesja zdjęciowa oraz rabaty na konstrukcję CV.
Eliza Jarmołowicz

Eliza Jarmołowicz Certyfikowany Coach
CoachWise™ / Coach i
Współwłaściciel ...

Temat: Ogłoszenia

Warszawa, 6 marca, 15:00-17:00, mamy jeszcze miejsca na warsztacie 'Wielozadaniowość - błogosławieństwo czy przekleństwo naszych czasów' odbywającym się w ramach cyklu spotkań Efektywni w działaniu.

Szczegóły i informacja o zapisach: https://www.facebook.com/events/338858919548706/
Prowadzenie: Grzegorz Frątczak - trener efektywności osobistej i pasjonat zarządzania sobą w czasie.
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Temat: Ogłoszenia

Z okazji Święta Kobiet, przygotowaliśmy niecodzienną ofertę!

W tym szczególnym dniu pragniemy złożyć wszystkim Paniom, a zwłaszcza tym pracującym, Najserdeczniejsze Życzenia Spełnienia Marzeń zarówno tych prywatnych jak i zawodowych.

W spełnieniu marzeń zawodowych zapewne pomoże Paniom podniesienie swoich kompetencji.

Dlatego też zapraszamy wszystkie Panie do zgłoszenia się na wybrane szkolenia w tym szczególnym dla nich dniu, a w zamian gwarantujemy prezent - 30% RABATU dla każdej zgłoszonej uczestniczki.

Panowie - szefowie, jest to bardzo praktyczny prezent dla wszystkich Pań pracujących w Waszych firmach. Więcej szczegółów na naszej stronie
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Ogłoszenia

Witajcie

Właśnie opracowuję nowe rozwiązania dotyczące zwiększenia swojej szansy na rozmowie kwalifikacyjnej.
Prowadzę badania na ten temat, w związku z czym proszę was o wypełnienie krótkiej ankiety.

Dodatkowo każda osoba, która odpowie otrzyma bonus w postaci zniżki na szkolenie dla siebie lub do przekazania innej osobie zainteresowanej tego typu szkoleniem.

https://docs.google.com/forms/d/1IZwNv8tpDk9y4ARKLsPrxs...

Pozdrawiam

Łukasz Bieliński Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 02.04.2013 o godzinie 01:47 z tematu "Nietypowe badanie"
Paweł Łukasz Tempczyk

Paweł Łukasz Tempczyk Psycholog, trener,
aktor

Temat: Ogłoszenia

Sesje rozwojowe - coaching oraz psychologia zorientowana na proces

Przy pomocy technik coachingowych, psychologii procesu, ćwiczeń aktorskich, pracy z przekonaniami łączę kilka nurtów - integracja różnych podejść rozwojowych daje lepsze rezultaty rozwojowe.

Tematyka sesji rozwojowych jest bardzo szeroka i dostosowana do celów i potrzeb Klienta. Sesje rozwojowe mogą Ci pomóc:
ustalić cele życiowe oraz zawodowe i dotrzeć do potencjału pozwalającego na osiągnięcie wyznaczonych celów
rozwinąć swoją zdolność autoprezentacji, asertywność
lepiej radzić sobie ze stresem, przećwiczyć nowe sposoby reagowania w trudnych sytuacjach
zintegrować "serce z rozumem" czyli sferę emocjonalną ze sferą intelektualną
uwolnić się od uogólnionych, krytycznych przekonań na swój temat

Sesje polegają na rozwijaniu pozytywnej strony, która tkwi w każdym z nas - poprzez czerpanie z naszych zasobów pewności siebie, zadowolenia, ciekawości świata, satysfakcji, misji życiowej, duchowości. Pozwalają również na przepracowanie blokujących nas myśli i emocji z przeszłości, pojawiających się w kontekście zmiany, jakiej chcielibyśmy w życiu doświadczyć. Sesje odpowiednie są również dla młodzieży uczącej się - gimnazjalnej oraz licealnej.

Cena: 80 zł/h, 100-120 zł/h u Klienta w obrębie Warszawy (cena ustalana w zależności od wskazanego miejsca spotkania)

Na hasło Goldenline pierwsza sesja za połowę ceny!

Prowadzący: Paweł Tempczyk
Jestem psychologiem, absolwentem Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Wspieranie rozwoju osobowości - 2009). Wykształcenie psychologiczne połączyłem z edukacją aktorską - ukończyłem m. in. Dwuletnie Studio Teatralne Tomka Zadróżnego (2008), trzy semestry Aktorstwa w WSKiMS im. Jerzego Giedroycia (2008-2010) oraz Kurs dramy Stowarzyszenia STOP-KLATKA (2009). Jako asystent w Interaktywnym Teatrze Procesu (2010-2012) prowadziłem zajęcia zespołu w oparciu o psychologię procesu, psychodramę i improwizację aktorską. W swoim dorobku jako trener rozwoju osobistego mam warsztaty m.in. w Studiu Teatralnym Anny Kobieli (staż instruktorski teatralny - 2010), w Ośrodku Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Dobra4 (2010-2012) oraz w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Collegium Civitas oraz MGOPS Drohiczyn - 2011, PCPR Nowy Dwór Mazowiecki - 2012). Swoje doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia warsztatów postanowiłem przełożyć na sesje indywidualne, które prowadzę od 2010 roku. Obecnie współpracuję na stałe z firmą szkoleniową KnowBOX (http://www.knowbox.pl/pawel-tempczyk/), piszę cykl artykułów odnośnie psychologii procesu na treco.pl (http://www.treco.pl/kariera/porady-szczegoly/id/232/), uczestniczę w stugodzinnym kursie Coachingu grupowego Grupy TROP oraz współorganizuję europejski projekt OPEN CAMPUS w ramach organizacji Youth For Exchange and Understanding International.

Po więcej informacji zapraszam na http://www.paweltempczyk.pl (paweltempczyk@paweltempczyk.pl).


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo.
Zapraszamy wszystkich chętnych na szkolenie skierowane dla osób pragnących pracować jako Steward/Stewardessa.
Akademia Stewardess ABOVE THE CLOUDS to projekt szkoleniowy skierowany do młodych, ambitnych osób, które chcą jednocześnie pracować oraz realizować swoje marzenia o podróżach do najdalszych zakątków świata.
Otrzymanie pracy w liniach lotniczych nie jest łatwe. Na rozmowach i castingach obowiązuje ostra selekcja. Wybrane osoby kierowane są na kilkutygodniowy płatny (najczęściej opłaca go kandydat) kurs, który kończy się egzaminem. Wysokie zarobki Stewardów i Stewardess kuszą wielu chętnych, jednak aby pieniądze wydane na kurs nie okazały się wyrzucone w błoto, warto odpowiednio przygotować się do procesu rekrutacji w liniach lotniczych. Takie przygotowanie zapewnia właśnie szkolenie I stopnia, organizowane przez Akademię Stewardess! Najbliższe odbędzie się już 29 czerwca w Katowicach. Zapisy odbywają się poprzez formularz zamieszczony pod adresem: http://akademia-stewardess.pl/ Liczba miejsc ograniczona!

Następna dyskusja:

darmowe ogłoszenia




Wyślij zaproszenie do