konto usunięte

Temat: Administracja biurowa, Asystentka, Warszawa - szukam pracy!

Szukam pracy o charakterze asystenckim lub na samodzielnym stanowisku w biurze.
Dobrze czuję się w obszarach marketingu, PR i administracji.
Na chwilę obecną chętnie podejmę pracę jako Recepcjonistka, Asystentka Zarządu lub Departamentu.
Bardzo chętnie skorzystam z propozycji rozwoju jako np. Office Manager.
Znam dobrze język angielski, zarówno w mowie, jak i w piśmie- bardzo często używałam go w pracy.
Mam 2 letnie doświadczenie w firmach prywatnych oraz w Instytucji Rządowej (MSZ).
Pracowałam także w 5-cio gwiazdkowym hotelu jako hostessa, co nauczyło mnie wysokich standardów obsługi gości/klientów.
Brałam udział w wielu szkoleniach, m.in. "Profesjonalna Asystentka" oraz "Obsługa programu WF-Mag".
Posiadam prawo jazdy kat.B. i czynnie z niego korzystam.
Mam za sobą 3 lata studiów w Wyższej Szkole Ekonomicznej, mam nadzieję na kontynuację nauki w trybie zaocznym.
Interesuje mnie praca stała, najchętniej od zaraz.

Proszę o kontakt poprzez grono, portal goldenline lub na adres e-mail: doristiger@wp.pl
Serdecznie pozdrawiam,
Dorota Gruchalska.

konto usunięte

Temat: Administracja biurowa, Asystentka, Warszawa - szukam pracy!

Witam,
Szukam stałej pracy w administracji biurowej, na stanowisku Asystentka Zarządu/Biura lub na innym ciekawym stanowisku w Warszawie lub okolicy.Posiadam doświadczenie :

Administracja i sekretariat:
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i administracją biura,
- przygotowywanie umów i kontraktów zgodnie z poleceniem Zarządu,
- prowadzenie korespondencji z klientami firmy,
- nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów w firmie,
- organizacja wyjazdów i spotkań wewnętrznych,
- aktualizacje baz danych,
- samodzielne prowadzenie zleconych projektów,
Księgowość:
- przygotowywanie dokumentów dla księgowości,
- wypełnianie deklaracji intrastat,
- kontrola należności,
- tworzenie raportów należności i zobowiązań,
- przygotowywanie i realizacja przelewów bankowych,
- prowadzenie raportu kasowego,
Transport:
- organizacja transportu krajowego i międzynarodowego,
- ewidencja zleceń, kosztów i dokumentów transportowych,
Dział handlowy:
- wystawianie faktur sprzedaży,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- prowadzenie korespondencji z klientami firmy,
- przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu,
- wsparcie działu handlowego: tworzenie ofert, zamówień, i ich prawidłowa realizacja.
Inne:
- uczestnictwo w Targach branżowych,
- rozliczanie czasu pracy pracowników serwisowych,
- uzupełnianie zawartości strony internetowej.

WYKSZTAŁCENIE:
Wyższe: Marketing i Zarządzanie, Specjalność:Rachunkowość i Finanse.

ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERA:
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera - Word, Exel,
Internet, Microsoft Outlook, NAVO

JĘZYKI:
-Język angielski: stopień średni

INNE:
- Prawo jazdy kat. B

DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
-sumienność i zaangażowanie
-odpowiedzialność
-punktualność
-chęć podnoszenia kwalifikacji
-bardzo dobra organizacja pracy

Proszę tylko o poważne oferty!
alexol1@tlen.pl

konto usunięte

Temat: Administracja biurowa, Asystentka, Warszawa - szukam pracy!

proponuję założyć swoje, osobne ogłoszenie :)
ktoś może tu nie zajrzeć myśląc, że ktoś tylko odpowiedział na moje.



Wyślij zaproszenie do