Agnieszka Żebrowska

Agnieszka Żebrowska Menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Firma BCSystems oraz praktykanci.pl zapraszają studentów i absolwentów na szkolenia:

Marketing i PR w firmie - warsztaty , 29-30 czerwca
Savoir-vivre w biznesie , 25 czerwca
Komunikacja, sztuka perswazji, wywieranie wpływu , 29-30 czerwca
Efektywna komunikacja w firmie, 30 czerwca
Business Development w praktyce, 29-30 czerwca
Jakość obsługi klienta biznesowego, 29 czerwca
Techniki sprzedaży – warsztaty, 26 czerwca
Zarządzanie czasem, 25 czerwca
Style zarządzania i metody podejmowania decyzji, 26 czerwca
Zarządzanie zmianą, 29 czerwca

Więcej informacji: http://praktykanci.pl, http://serwis-szkolenia.pl

Wszystkie osoby, które wezmą udział w dowolnym szkoleniu organizowanym do 31 sierpnia 2009r., otrzymają do 50% rabatu na drugie szkolenie.

W celu dokonania rejestracji należy wysłać zgłoszenie na adres: a.zebrowska@praktykanci.pl. W treści maila należy wpisać: nazwę i termin szkolenia, imię i nazwisko uczestnika, dane kontaktowe (telefon, e-mail).
Agnieszka Żebrowska

Agnieszka Żebrowska Menedżer projektów
szkoleniowych

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Portal praktykanci.pl oraz serwis-szkolenia.pl przygotował wraz ze szkołą języków obcych Perfect Tutoring kurs przygotowujący do podjęcia pracy za granicą:

Języki angielski, francuski, niemiecki
- Ilość godzin: 10
- Rozkład 5 spotkań po 1,5
- Minimalna ilość uczestników: 1 osoba
- Odpłatność: 1300 pln / osobę jeżeli 3-4 osoby, 600 pln/osobę jeżeli 5-10 osób

Program:
- Słownictwo z danej dziedziny,
- Rozmowa kwalifikacyjna
- Konwersacje w inscenizowanych sytuacjach z danej dziedziny

oraz

Kurs przygotowawczy do wyjazdu za granicę.
Języki: Angielski, Niemiecki, Francuski.
- Ilość godzin :10
- Rozkład: 5 spotkań po 2h zegarowe.
- Minimalna ilość uczestników: 5 osób
- Odpłatność: 650 pln/osobę

Program:
- Program obejmuje intensywne konwersacje na podstawowe tematy przydatne w ramach pobytu za granicą. Między innymi:
- Kwestie mieszkaniowe
- Kwestie pobytowe (zakupy, rozrywka, podróże)
- Kwestie związane z pracą ( rozmowa kwalifikacyjna, poszukiwanie pracy, konwersacje w urzędach)
- Rozmowy telefoniczne.

Więcej informacji na stronie http://praktykanci.pl.

W cenie kursu znajdują się materiały, przygotowane przez Perfect Tutoring,które będą pomocne w czasie pobytu za granicą (m.in. rozmówki, numery telefonów do konsulatów itp.)
Chcesz wziąć udział w kursie? Napisz do nas, bądź zadzwoń! mailto:agnieszka.zebrowska@bcsystems.pl , Tel. 22 622 97 31Agnieszka Żebrowska edytował(a) ten post dnia 22.06.09 o godzinie 10:08
Filip F.

Filip F. przedsiębiorca,
manager

Jakub B Bączek

Jakub B Bączek Twórca Akademii
Trenerów Mentalnych

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Zapraszam na szkolenie z Animacji czasu wolnego, po którym można dostać od razu ofertę pracy w animacji. Szcegóły na http://stageman.pl w dziale szkolenia

Pozdrawiam

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Przed nami kolejna, ósma już edycja Dni Marketingu Sportowego. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalny konkurs dla studentów.

Dni Marketingu Sportowego od lat są miejscem, w którym prezentowane są nowoczesne teorie i poglądy o marketingowym zarządzaniu sportem. Impreza ma na celu podnoszenie jakości wiedzy o funkcjonowaniu sportu w drodze debaty na temat przemian zachodzących w sporcie.

Myśląc o przyszłości naszego sportu, nie zapominamy o młodych menedżerach. Dla nich obecność na wydarzeniu stanowi doskonałą okazją do zdobycia wiedzy, niedostępnej na co dzień w książkach i na uczelnianych wykładach. Aby umożliwić studentom bezpłatny wstęp na Międzynarodowe Spotkanie Sportu i Biznesu VIII Dni Marketingu Sportowego, przygotowaliśmy konkurs.

Jakie są nagrody w konkursie?

W konkursie do wygrania są dwie wejściówki na Międzynarodowe Spotkanie Sportu i Biznesu, VIII Dni Marketingu Sportowego oraz 3 książki "Public relations w sporcie".

Dla autorów najlepszych prac czeka ponadto nie lada atrakcja. Wyróżnione przez nas prace mają szansę znaleźć się w pierwszej w Polsce publikacji dotyczącej sportowego public relations! Publikacja ta stanowić będzie źródło wiedzy dla sponsorów, menedżerów sportu, klubów i organizacji sportowych, a także studentów.

Na czym polega konkurs?

Aby wziąć udział w konkursie, należy przygotować artykuł w formie studium przypadku (case study) na jeden z wybranych tematów:

* Relacje z mediami prasowymi
* Relacje z mediami elektronicznymi (telewizja, radio)
* Personal PR, czyli kreowanie wizerunku sportowch
* Zarządzanie sytuacją kryzysową w sporcie
* CSR w sporcie
* PR wydarzeń sportowych
* Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorcy
* Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
* Sport w kształtowaniu wizerunku miast i regionów

Warunki uczestnictwa

Tekst konkursowy należy przesyłać na adres b.pacanowski@sbf.pl najpóźniej do dnia 9 października 2009 r. Objętość prac nie powinna przekraczać 8 stron A4. Wyniki zostaną ogłoszone w piątek, 16 października 2009 r.

Przed wzięciem udziału w konkursie, prosimy zapoznać się z regulaminem dostępnym na stronie http://dms.sbf.pl

Zapraszamy
Maciej Szymon Gnyszka

Maciej Szymon Gnyszka zawodowy poszukiwacz
synergii

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Są tu jacyś e-biznesmeni w okolicy? :)
Jeśli tak, to chciałem powiedzieć, że Piotr Majewski zaprasza na kolejną konferencję Czas Na E-Biznes

Do zobaczenia!
Ktoś się wybiera?

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Suprowicz & Partnerzy

Już po raz kolejny zapraszają studentów, absolwentów i osoby chcące zdobyć nowe kwalifikacje na szkolenie:

Specjalista ds. personalnych. Kompendium wiedzy

Termin: 5-6 LISTOPAD

Miejsce: KRAKÓW

Zajęcia z zakresu nowoczesnych metod rekrutacji i selekcji pracowników, zasad prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz projektowania ćwiczeń Assessment Center, aspektów prawnych oraz systemów wynagradzania i premiowania.

Cena: do18 października 340zł
od 19 października 375zł
Cena zawiera: uczestnictwo w warsztatach, materiały szkoleniowe, zaświadczenia, poczęstunek
Cena 340 zł obejmuje też osoby, które zgłoszą się grupowo(od 3 osób)340zł każda z osób

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na priv. z podaniem adresu e-mail. Prześlę bardziej szczegółowe inf. oraz formularz zgłoszeniowy
Maksymilian T.

Maksymilian T. Inżynier
Konstruktor, GE

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Aleksandra P.:
Suprowicz & Partnerzy

Już po raz kolejny zapraszają studentów, absolwentów i osoby chcące zdobyć nowe kwalifikacje na szkolenie:

Chciałem się dowiedzieć czy to są skromne grupy szkoleniowe 3-4 osoby czy liczy się te osoby w dziesiątki. No i czy liczba personelu jest dopasowana do ilości osób? Lepiej w mniejszych grupach się uczyć choć wtedy brak ludzi do ćwiczeń.
Jak to wygląda?
Krystyna Pietrasińska

Krystyna Pietrasińska Kursy, konsulting,
coaching, "Podróżuj
z Coachem"

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Witam!

Trwa nabór na szkolenia dla studentów i pracowników naukowych oraz absolwentów wyższych uczelni (do 12-tu miesięcy od ukończenia studiów)dające uprawnienia i wiedzę z zakresu:

1. Zakładanie i prowadzenie własnej firmy z wykorzystaniem spółek typu spin-off i spin-out
2. Coaching w biznesie

100% dofinansowania z funduszy unijnych

W ramach szkoleń każdy uczestnik otrzyma także indywidualne analizy Extended DISC podstawowe i specjalistyczne, business coaching - pakiet sesji indywidualnych, doradztwo ekspertów z różnych dziedzin biznesu, superwizję swoich działań biznesowych.

Projekty obejmują osoby studiujące i zameldowane w następujących województwach: kujawsko-pomorskie, dolnośląskie, lubelskie, małopolskie. Czas realizacji: 2009/2011r.

Uczestnicy otrzymują:
1. Zaświadczenie o ukończeniu szkoleń na drukach MENiS
2. Dyplom ukończenia
3. Po zdaniu egzaminu: Certyfikat Coacha, lub Coacha Biznesu

Zapraszamy!

informacje i zgłoszenia:

krystyna.pietrasinska@excellence.com.plKrystyna Pietrasińska edytował(a) ten post dnia 14.10.09 o godzinie 09:39
Ewelina Anna Gwizdowska

Ewelina Anna Gwizdowska employer branding
consultant,
recruitment
marketing proje...

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Citi Handlowy zaprasza na kawę!
Jesteś innowacyjny? Zapraszamy do Projektu Innowacyjnego!


Warszawa, 21 października 2009, Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych
Sopot, 28 października 2009, Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania
Kraków, 6 listopada 2009, Uniwersytet Ekonomiczny
Łódź, 18 listopada 2009, Politechnika Łódzka, budynek LODEX

Niemal każda instytucja finansowa dysponuje ogromnymi możliwościami, ma nowoczesne produkty i usługi. Jednak to ludzie świadczą o jej prawdziwej wartości...
Citi Handlowy zaprasza wszystkich zainteresowanych pracą w instytucji finansowej, dysponującej ogromnymi możliwościami, posiadającej nowoczesne produkty i usługi, do udziału w warsztatach merytorycznych i Projekcie Innowacyjnym.

Projekt Innowacyjny

Projekt Innowacyjny to program skierowany do kreatywnych i ambitnych studentów.

Jeśli lubicie wyzwania, stwórzcie kreatywny trzyosobowy zespół i zgłoście się pracowników Citi Handlowy podczas spotkania na Waszej uczelni.

Wybrane osoby zaprosimy do współpracy. Udział w Projekcie daje możliwość zetknięcia się z realnymi problemami biznesowymi, jednocześnie zapewnia dużą elastyczność we współpracy, dlatego udział w programie można pogodzić z obowiązkami studenckimi.

Czeka na Was atrakcyjne wynagrodzenie oraz nagrody!

Daniel, student filozofii, zwycięzca poprzedniej edycji Projektu Innowacyjnego, swoją przygodę z Citi Handlowy wspomina tak:

Do Projektu Innowacyjnego dostałem się trochę przez przypadek, wyspa tematyczna, zadanie, rekrutacja, a potem sam Projekt... i szok! Spotkałem się z bankowością, której zupełnie się nie spodziewałem. Okazało się, że w Banku jest miejsce na kreatywność i fantazję, a ludzie tu pracujący z błyskiem w oku szukają w nas inspiracji, ucząc się jednocześnie trzeźwego, biznesowego spojrzenia na nasze pomysły. Gdyby ktoś jeszcze rok temu powiedział, że będę pracował w Banku, zaśmiałbym się głośno. Dziś pracuję w Citi Handlowy i z radością patrzę w swoją bankową przyszłość. Życie jakoś tak samo się pisze...

Na pytanie, co jeszcze daje współpraca z Citi Handlowy, odpowiada Karolina, koordynator Projektu Innowacyjnego:

Współpraca z Citi Handlowy w ramach Projektu Innowacyjnego daje studentom możliwość rozwoju i przeżycia ciekawej przygody. Do udziału w Projekcie szukamy ludzi kreatywnych i innowacyjnych, lubiących ambitne wyzwania. Zadania, które stawiamy przed studentami, nie wymagają od nich pracy w sztywno narzuconych godzinach, dlatego udział w Procesie można pogodzić ze studiami i innymi obowiązkami. Wszystkie osoby, które zakwalifikują się do udziału w Projekcie Innowacyjnym, mają zagwarantowane wynagrodzenie, a jego zwycięzcy - dodatkowe atrakcyjne nagrody:)

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Suprowicz & Partnerzy

Już po raz kolejny zapraszają na szkolenie:

Specjalista ds.personalnych-Kompendium wiedzy

Termin: 5-6 LISTOPAD

Miejsce: KRAKÓW

Podczas szkolenia zajęcia będą odbywały się w takich blokach tematycznych:
Organizacja działu personalnego
Aspekty prawne - podstawy
Selekcja - efektywne pozyskiwanie specjalistów
Rozwój i szkolenie personelu - drogi wewnętrznej kariery;
Oceny okresowe - komunikacja z personelem
Systemy wynagradzania i premiowania - skuteczna motywacja

(Zajęcia z zakresu nowoczesnych metod rekrutacji i selekcji pracowników, zasad prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz projektowania ćwiczeń Assessment Center, aspektów prawnych oraz systemów wynagradzania i premiowania. )

Cena: przy zapisie do18 października 340zł
od 19 października 375zł
Cena zawiera: uczestnictwo w warsztatach, materiały szkoleniowe, zaświadczenia, poczęstunek
Cena 340 zł obejmuje też osoby, które zgłoszą się grupowo(od 3 osób)340zł każda z osób

więcej informacji oraz zgłoszenia szkoleniesuprowicz@gmail.com

konto usunięte

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Tytuł wydarzenia: Konferencja Psychoonkologiczna „Życie po diagnozie – Rak to nie wyrok”

Organizator: Fundacja Światło Oddział Wrocław OPP, Akademia Walki z Rakiem

Informacje o wydarzeniu: W ramach obchodów października - Miesiąca Walki z Rakiem Fundacja Światło - Oddział Wrocław OPP Akademia Walki z Rakiem ma zaszczyt zaprosić na
I WROCŁAWSKĄ KONFERENCJĘ PSYCHOONKOLOGICZNĄ: “Życie po diagnozie - Rak to nie wyrok”

Termin: 24.10.2009 r. (sobota), w godzinach 11:00 - 16:40. Wstęp wolny.

Miejsce: Wrocławskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor 3; 54-206 Wrocław, ul. Legnicka 65.

Kontakt do organizatora: Anna Jelenik, 53-632 Wrocław, ul. Łęczycka 19/3; tel. kom.: 510/39-55-55, tel.: 071/780-56-79, e-mail: anna@jelenik.pl

konto usunięte

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

.Katarzyna Kosieradzka edytował(a) ten post dnia 04.12.09 o godzinie 12:57
Agata F.

Agata F. www.fatix.eu

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Serdecznie zapraszamy 6.11.2009r na bezpłatne szkolenia organizowane przez Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Kielcach w sali konferencyjnej Targów Kielce.

» 10:30 - 11:30 "Prezentacja i motywacja siebie, zarządzanie sobą "
» 11:45 - 13:00 "Sztuka efektywnej sprzedaży, zarządzanie czasem"

Ilość miejsc ograniczona. Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: hr@aipkielce.pl podając 'imię i nazwisko' oraz 'nazwę szkolenia'.

aipkielce.pl

Zapraszam na strony:

inkubatory.pl
polskaprzedsiebiorcza.pl

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości to największa w Polsce organizacja promująca przedsiębiorczość wśród młodych ludzi.

AIP funkcjonują w oparciu o procedury systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001, są wpisane do Krajowego Systemu Usług oraz Krajowej Sieci Innowacji.Mecenasem AIP jest eurobank - lider innowacji na rynku finansowym. Zgodnie z filozofią swojego twórcy, Mariusza Łukasiewicza, eurobank od początku swego istnienia aktywnie angażuje się we wspieranie rozwoju młodej przedsiębiorczości w Polsce. Z AIP jest związany od początku istnienia Fundacji.Partnerzy AIP: Comarch, PKP Intercity.
Instytucje wspierające: Kei.pl, e-pr, Press-service.

konto usunięte

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Europejskie Forum Studentów AEGEE-Kraków w ramach realizowanego projektu LET’S GET BETTER zaprasza na BEZPŁATNE SZKOLENIE:

KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA

Kiedy: 15 listopada 2009 (niedziela) godz.10-15
Gdzie: Collegium Novum, ul. Gołębia 24, Kraków (sala Senacka)

Opis szkolenia:

Koordynowanie wymiany międzynarodowej...
Współpraca przy międzykulturowej konferencji...
Wyjazd na ERASMUSA, EVSa..., czy Summer University...
Praca w firmie globalnej...
Może podróże i samodzielne odkrywanie uroków różnych zakątków świata....


Wszystko gdzie komunikacja międzykulturowa jest niezbędna.
Znając jej tajniki zniwelujemy szok kulturowy oraz sprawimy, że obcowanie się z ludzmi różnych narodowości będzie czystą przyjemnością!
Szkolenie pełne interaktywnych metod, symulacji, przykładów z własnego doświadczenia.
Prowadzone przez Agnieszkę Strycharz, osobę która w wielu różnych międzynarodowych zespołach miała okazję, pracować, rozwijać się i doceniać życie!

Na szkolenie można aplikować wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej projektu LGB:

http://lgb.aegee.krakow.pl/index.php?page=other&side=a...

Na Wasze aplikacje czekamy do piątku, do godz. 20:00.
Szczęśliwców, którzy dostaną się na szkolenie powiadomimy mailowo w sobotę do godz. 14:00.Sylwia Walczak edytował(a) ten post dnia 12.11.09 o godzinie 13:44
Olga Błaszczyk

Olga Błaszczyk Employer
Branding/Talent
Acquisition

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Ericpol Telecom Sp. z o.o. zaprasza studentów zainteresowanych rozwojem w branży IT/Telco na spotkanie:

AKADEMIA TELEKOMUNIKACJI
tworzenie profesjonalnego oprogramowania

Data: 25.11.2009 godz. 14.00
Miejsce: Politechnika Krakowska, Wydział Inżynierii Lądowej, ul. Warszawska 24, sala nr 401

Chcesz wziąć udział w szkoleniu „Akademia telekomunikacji”?
Chcesz dowiedzieć się, jak wygląda proces tworzenia profesjonalnego oprogramowania telekomunikacyjnego?
Chcesz poznać naszą firmę i dowiedzieć się, dlaczego warto do nas dołączyć?
Chcesz wziąć udział konkursie i mieć szansę zdobycia atrakcyjnych nagród?

Wyślij swoje zgłoszenie do dnia 22.11.2009 na adres:
praktyki@ericpol.pl

Więcej informacji na stronie: http://ericpol.pl
Agnieszka G.

Agnieszka G. Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Wydarzenie: Spotkanie informacyjne dot. wymiany studenckiej w ramach programu LLP Erasmus
Organizator: Erasmus Student Network Poznań (ESN Poznań)
Miejsce: Centrum Wykładowe Politechniki Poznańskiej
Data: 24 listopada (wtorek), godz. 19

ESN Poznań zaprasza wszystkich studentów na ABC Erasmus.

Pragniesz przeżyć przygodę swojego życia? Pragniesz nawiązać międzynarodowe przyjaźnie oraz poznać kulturę i obyczaje studentów z całego świata? Pragniesz nauczyć się nowego języka lub doszlifować dotychczasowe umiejętności? Jeśli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałeś TAK - to wymiana studencka w ramach „Erasmusa” jest właśnie dla Ciebie!

A może nie chcesz wyjechać, ale chciałbyś wstąpić w szeregi ESN Poznań, zostać Mentorem i razem z nami pokazywać zagranicznym studentom uroki mieszkania i studiowania w Polsce.
Nie wahaj się i przyjdź na spotkanie informacyjne, na którym postaramy się odpowiedzieć na wszelkie, nurtujące cię pytania.

Nie będzie to jednak nudny wykład lecz wielokulturowa prezentacja! Opowiadając zabawne anegdoty ,wsparte pięknymi zdjęciami, zagraniczni „Erasmusi” postarają się zachęcić Cię do wyjazdu do ich rodzinnych miast. Nie przegap takiej szansy, weź ze sobą znajomych i przyjdź!

Spotkanie odbędzie się we wtorek, 24-go listopada, o godz. 19 w sali nr 11, w Centrum Wykładowym Politechniki Poznańskiej.

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Suprowicz & Partnerzy.Doradztwo Personalne

Już po raz kolejny zapraszają studentów, absolwentów i osoby chcące zdobyć nowe kwalifikacje na szkolenie:

Specjalista ds.personalnych-Kompendium wiedzy

Wiedza, którą uczestnicy zdobędą na szkoleniu z całą pewnością przyda się przyszłym menedżerom,czyli wszystkim tym, którzy będą mieli "pod sobą" zespół pracowników,psychologom, socjologom, pedagogom, ale także tym , którzy planują zakładać swój biznes.

Terminy i Miejsca:
27-28 listopada 2009/Gdańsk
10-11 grudnia 2009/ Łódź
12-13 grudnia 2009/Warszawa
4-5 grudnia 2009/Poznań

Podczas szkolenia zajęcia będą odbywały się w takich blokach tematycznych:
Organizacja działu personalnego
Aspekty prawne - podstawy
Selekcja - efektywne pozyskiwanie specjalistów
Rozwój i szkolenie personelu - drogi wewnętrznej kariery;
Oceny okresowe - komunikacja z personelem
Systemy wynagradzania i premiowania - skuteczna motywacja


(Zajęcia z zakresu nowoczesnych metod rekrutacji i selekcji pracowników, zasad prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz projektowania ćwiczeń Assessment Center, aspektów prawnych oraz systemów wynagradzania i premiowania. )
Zajęcia metodą warsztatową.Są organizowane w większych miastach w Polsce i cieszą się dużym zainteresowaniem.

MOŻNA DOKONAĆ OPŁATY W RATACH!]/b]
Cena: 375zł
[b]Cena zawiera: uczestnictwo w warsztatach, materiały szkoleniowe, certyfikat imienny, poczęstunek

Cena 340 zł obejmuje osoby, które zgłoszą się grupowo(od 3 osób)340zł każda z osób
Szkolenie to doskonała okazja do poszerzenia wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi

Zapisy oraz więcej informacji -kontakt szkoleniesuprowicz@gmail.com
Tomasz Pielichowski

Tomasz Pielichowski trener / psycholog /
ekonomista / tel.
727 924 332

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy

Zapraszamy serdecznie:
Negocjacje z elementami NLP - Warsztat Umiejętności Praktycznych
Termin:
Kraków, 12-13. 12.2009, godz. 10-17
Rzeszów: 19-20.12.2009, godz. 10-17

Warsztaty umożliwią Państwu:
- poznać istotę negocjacji;
- wyeliminować najczęstsze błędy popełniane podczas negocjacji;
- opanować najskuteczniejsze taktyki negocjacyjne;
- skutecznie bronić się przed psychomanipulacjami stosowanymi przez partnera w negocjacjach;
- osiągać to co jest dla Państwa ważne.
Trener:
Tomasz Pielichowski – Trener, psycholog oraz ekonomista. Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz Małopolski Instytut NLP. Właściciel Firmy Szkoleniowo-Doradczej Instytut HR.
Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego działających na rynku polskim (m.in. rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne, szkolenia wewnętrzne, coaching, rozwiązywanie konfliktów). Współpracował również z czołowymi agencjami doradztwa personalnego jako trener oraz specjalista ds. rekrutacji.
Przeprowadził skutecznie ponad 100 projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania.
Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu: komunikacji, negocjacji, kreatywności, asertywności, zarządzania zespołem.
Ponadto specjalizuje się w tworzeniu systemów ocen okresowych, badaniu poziomu zadowolenia pracowników, rozwiązywaniu konfliktów oraz diagnozowaniu potencjału pracowników.

Program szkolenia:
Istota negocjacji
Podstawowe zasady negocjacji
Typowe błędy w negocjacjach
Etapy negocjacji
Style negocjacji
Język ciała w negocjacjach
NLP a negocjacje
Wykorzystanie przestrzeni w negocjacjach
Wybrane taktyki negocjacyjne

Metody i środki szkolenia: tylko 10% czasu to teoria, 90 % to praktyka (ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, odgrywanie ról, studia przypadków.

Cena: 180 zł.
W cenie zawarte są: materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.

Zapisy: http://www.instytuthr.pl/kursy

Instytut HR
ul. Na Błonie 3/72, 30-147 Kraków
tel.: +48 503 660 919
e-mail: biuro@instytuthr.pl
strona: http://www.instytuthr.pl

konto usunięte

Temat: Ciekawe konferencje/spotkania/eventy


Obrazek
Centrum Projektów Rozwojowo - Edukacyjnych

PIERWSZY WARSZTAT JUŻ ZA NAMI! ZAPRASZAMY KOLEJNYCH CHĘTNYCH. Dopiero po zebraniu grupy, ustalimy termin warsztatu. Grupa może liczyć max. 15 osób. Są już pierwsi chętni.

Inwestycja we własny rozwój: 100 zł

Studencie, spójrz na swoje życie, odwróć się na chwilę od rutyny codzienności!

Spójrz uważnie na to, co robisz i dokąd w życiu zmierzasz.


Pragniemy zaprosić Cię na jednodnodniowy warsztat

Poznaję i kształtuję swoją osobowość zawodową

Co zyskasz dzięki uczestnictwu w warsztacie?
Planowanie kariery jest jedną z najważniejszych decyzji, jakie podejmujesz w życiu. Znalezienie właściwego kierunku nie jest łatwą sprawą. Na warsztacie:

 poznasz swoje zdolności, umiejętności, wartości, co pomoże Ci uniknąć syndromu „człowieka na nieodpowiednim miejscu”

 sam dojdziesz do tego, co jest dla Ciebie w przyszłej pracy najważniejsze

 zrozumiesz jak ważne jest zachowanie spójności pomiędzy własną osobowością a pracą

 odkryjesz własne preferencje zawodowe

 dowiesz się, co może Cię w życiu ograniczać i jak sobie z tym radzić

„Aby zrozumieć siebie, musisz poskładać razem nie tylko świadome cechy swojej osobowości, lecz także cechy ukryte w Tobie.”

Zajęcia zostaną poprowadzone metodą warsztatową. To Ty będziesz najważniejszy! Chcemy, abyś doświadczył na sobie (w sposób aktywny) tego, co jest przedmiotem warsztatu. Chcemy, aby nasza wspólna praca uruchomiła w Tobie dalszy proces, abyś pogłębiał dalszą wiedzę, chciał więcej. Być może odkryjesz w sobie coś takiego, czego wcześniej nie wiedziałeś albo nie chciałeś wiedzieć?

Zapraszamy!

Organizator: IQ145 Centrum Projektów Rozwojowo – Edukacyjnych (http://iq145.pl)

Termin: do ustalenia z grupą :)

Miejsce: ul. Nowy Świat 49, Warszawa

Inwestycja we własny rozwój: CENA PROMOCYJNA 100 zł/os. (w cenie bufet kawowy i wszelkie potrzebne materiały)

Trenerzy: Katarzyna Kosieradzka i Justyna Wicińska (specjalistki w dziedzinie andragogiki, licencjonowane trenerkikursu „Spadochron” dla osób planujących karierę zawodową, bezrobotnych)



Wyślij zaproszenie do