Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: [Facebook bez tajemnic plus PREZENT] 22.11.2011 r. - ODK...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Dla wszystkich którzy uwielbiają najróżniejsze gadżety mamy w swojej ofercie szkolenia, które premiowane są prezentami. Każdy uczestnik, który zdecyduje się wziąć udział w kursie może wybrać sobie jeden z poniższych prezentów:

1.Tablet ANDROID 2.2
-pamięć wewnętrzna 2GB
-ekran LCD: 7-calowy, dotykowy (z wbudowaną kamerą)
2.Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN
-zainstalowana mapa Polski
-przekątna wyświetlacza – 4,3 cala
3.Aparat cyfrowy NIKON Coolpix L23
-rozdzielczość : 10,1 mln pikseli
-zbliżenie optyczne 5x

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/aktualnosci/89-odbierz-prezent-i-cie...

Temat szkolenia: Jak dobrze wykorzystać Facebooka w komunikcji z Klientemi
Opis szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują swoja obecność na Facebooku i niedawno do niego dołączyły. Nie prowadziły wcześniej kampanii reklamowych w mediach społecznościowych i nie mają strategii obecności w social mediach. Szkolenie będzie się składać z części teoretycznej i praktycznej.

Cele szkolenia:

-poznanie podstawowych zagadnień z zakresu mediów społecznościowych

-poznanie podstawowego narzędzia social media-Facebooka

-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zgrożeń

-określenie potencjału i możliwości jakie daje Facebook dla marki

-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii działań na Facebooku dla marki

-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowanie relacji z konsumentami

-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi

-zdobycie umiejętności tworzenia i obsługi profilu personalnego, grupy dyskusyjnej oraz fan page'a

Profil uczestnika:

-właściciele małych i średnich przedsiębiorstw

-specjaliści ds. emarketingu

-specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w Internecie

-maganerowie ds. komunikacji i PR

-osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz

-sympatycy social media

Korzyści dla uczestników:

-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie

-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na Facebooku

-oszczędności- zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową na Facebooku, a co za tym idzie zrezygnowanie ze zlecenia działań na Facebooku firmom zewnętrznym

Metodologia:

-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną

-case studies

-ćwiczenia indywidualne i grupowe

-dyskusje

-zajęcia warsztatowe

Czas trwania: 1 dzień/8 godzin

Program szkolenia:

-marketing w Internecie (30-45 min): Internet jako medium, e-konsumenci, zmiana modelu komunikacji

-social media-co to jest (1 godzina): definicja mediów społecznościowych, potencjał komunikacyjny, korzyści i zagrożenia, budowanie obecności w sieci, 7 grzechów głównych mediów społecznościowych

-Facebook (1 godzina): co to jest Facebook, jak działa Facebook, na co zwrócić uwagę, jakie daje możliwości, dobre i złe praktyki, case study:przykładowe wykorzystanie Facebooka

-firma na Facebooku (1,5-2 godzin): konto na Facebooku, co wybrać grupa czy fan page, strona społecznościowa czy oficjalna, elementy fan page, możliwości reklamowe na Facebooku- jak zamówić reklamę na FB, czego nie wolno robić, sytuacje kryzysowe

Case Stude: przykład kampanii reklamowych na Facebooku
Case Stude: przykłas sytuacji kryzysowych

-warsztaty (2-3 godziny): zakładanie konta, grupy, fan page-edytowanie poszczególnych elementów, komunikacja na Facebooku-publikowanie informacji, tworzenie własnej kampanii reklamowej

-podsumowanie (30 minut)

Materiały dydaktyczne: w wersji elektronicznej i drukowanej

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...