Joanna B.

Joanna B. Gdyby efektywność
była darem
wrodzonym, nasza
obecna cywi...

Temat: EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI !!!!- szkolenie

Serdecznie zapraszam na szkolenie "Efektywne zarządzanie konfliktami"

Szkolenie adresowane jest do szerokiej grupy pracowników. Z założenia temat dotyczy wszystkich pracujących w zespołach. Uczestnikami mogą więc być menedżerowie wyższego i średniego szczebla, liderzy zespołów, kierownicy i wszyscy ci, którzy przewodzą dużym i małym zespołom. Szkolenie adresowane jest również do szerokiej grupy pracowników liniowych, którzy pracują w grupach, działach, czy zespołach zadaniowych.


Cele szkolenia
•Poszerzenie wiedzy o naturze, przyczynach i formach konfliktów
•Rozwinięcie umiejętności zarządzania konfliktami w organizacji
•Trening konstruktywnych zachowań w sytuacjach konfliktowych

Narzędzia
•Schemat przekształcania układu odniesienia
•Pięć typów zachowań w konflikcie
•Cztery fazy dochodzenia do rozwiązania konfliktu

Wykorzystywane metody szkoleniowe
•wykład
•case study
•gra edukacyjna
•odgrywanie ról

Korzyści dla uczestników
Kadra menedżerska wyniesie ze szkolenia umiejętności identyfikowania konfliktów i zarządzania procesem ich rozwiązywania, pracownicy niższego szczebla - umiejętności związane z takim zachowaniem się w sytuacjach konfliktowych, które daje najwyższe szanse na rozwiązanie konfliktu. Niezależnie od pełnionych funkcji uczestnicy poszerzą swoją wiedzę i umiejętności w obszarze współdziałania z innymi. Dzięki temu podniosą swoją efektywność w osiąganiu celów, jakie stawia przed nimi współczesny świat gęstych relacji zarówno zawodowych, jak i prywatnych.

Program
1.Natura konfliktu
•Konflikt i jego definicja
•Strategie rywalizacyjne i kooperacyjne w konflikcie
•Style radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych

2.Kluczowe metody analizy sytuacji konfliktowej
•Analiza stanowisk i interesów stron konfliktu
•Metoda tworzenia nowych ram odniesienia

3.Strategie komunikacyjne w konflikcie
•Atakowanie
•Ignorowanie
•Informowanie
•Otwieranie
•Jednoczenie

4.Model czterech faz wychodzenia z konfliktu (wg S.Coleman i E. Rider)
•Budowanie współdziałania
•Identyfikacja problemów
•Ustalanie priorytetów i zmiana układu odniesienia
•Rozwiązywanie problemu i osiąganie porozumienia

5.Emocje w konflikcie
•Czynniki kulturowe a emocje w konflikcie
•Diagnoza indywidualnych punktów zapalnych
•Wybrane metody radzenia sobie z negatywnymi emocjami

Czas trwania
•1 dzień (8 godzin lekcyjnych)

Cena:
•Cena 1 200 zł. netto (cena zawiera: obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat)

Najbliższe terminy:
•18.02.2011 – Wrocław
•10.03.2011 – Warszawa
•22.03.2011 - Warszawa

Kontakt:
busch@profes.com.pl