Filip
S.
Owner/General
Designer -
UrbanConsulting
Filip
S.
Owner/General
Designer -
UrbanConsulting
Temat: Oferty pracy
Na RegioPortalu pojawiła sie dziś nowa oferta pracy, zapraszam do odwiedzenia strony. Jeśli ktoś żywo interesuje się lokalnym rozwojem, planowaniem przestrzennym czy urbanistyką lub po prostu ma ochotę współpracować przy tworzeniu RegioPortalu, to proszę o kontakt na privie ze mną lub Piotrem Siłką.
Joanna
Ł.
nieruchomości,
zarządzanie,
inwestycje
Temat: Oferty pracy
Czy ktoś zna może jakieś strony z ofertami pracy w biurach urbanistycznych we Wrocławiu?
Filip
S.
Owner/General
Designer -
UrbanConsulting
Temat: Oferty pracy
Pracownie urbanistyczne raczej same się nie ogłaszają. Proponuję wyszukać sobie pracowni w internecie i udać się do nich ze swoim cv. U mnie podziałało:)Powodzenia
Eugeniusz
Niedbała
inspektor ds.
gospodarki
nieruchomościami,
Urząd Gminy Mi...
Temat: Oferty pracy
Oferta pracy w urzędzie:http://www.mierzecice.bip.info.pl/dokument.php?iddok=1...
Łukasz
Piskurewicz
Projektant
"PLANISFERA"
Temat: Oferty pracy
Witam.Oferta znaleziona na architekci.pl, właściciel poszukuje asystenta projektanta stacjonarnego.
Oto ogłoszenie:
"praca przy opracowywaniu koncepcji i projektów architektonicznych, planach zagospodarwania przestrzennego,wymagania:znajomość oprogramowania acad, corel, opracowywanie wizualizacji-kontakt 502599015
Regina Kozakiewicz Opałka, Pracownia Projektowa Regina Kozakiewicz Opałka, , Kielce, r.k.o@wp.pl"
Pozdrawiam
Martyna
Ciach-Michalak
koordynator ds.
planowania
przestrzennego,
urbanista
Temat: Oferty pracy
witam:)Urząd Miasta Szczecin
http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11362....
Wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor ds. planowania przestrzennego i ładu architektonicznego w Wydziale Rozwoju Miasta
Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
1) przygotowywanie materiałów związanych z planowaniem przestrzennym, między innymi: przyjmowanie wniosków dotyczących wprowadzania zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i ich przekazywanie do Biura Planowania Przestrzennego Miasta,
2) pozyskiwanie i opracowywanie materiałów merytorycznych do opracowania opinii plastycznych, architektonicznych, urbanistycznych,
3) pozyskiwanie opracowań projektowych dotyczących polityki rozwoju przestrzennego miasta,
4) przygotowywanie materiałów i udział w organizowaniu przetargów, opracowań, analiz, konkursów dotyczących zagadnień urbanistyczno-architektonicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych, konferencji tematycznych.
Niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: architektura, gospodarka przestrzenna, urbanistyka,
3) znajomość przepisów prawa samorządowego, w tym ustawy z dnia 08 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), ustawy z dnia
05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.), Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r.
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
4) biegła znajomość obsługi komputera,
5) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego,
2) znajomość programu ArchiCad,
3) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zdolności organizacyjne.
Wymagane dokumenty:
1) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
7) referencje z dotychczasowych miejsc pracy,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie kandydata, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 06 sierpnia 2009 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Szczecin)
na adres:
Urząd Miasta Szczecin
Wydział Organizacyjny, pok. 140
pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor
ds. planowania przestrzennego i ładu architektonicznego w Wydziale Rozwoju Miasta, nr 46/09
Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 42 45 886 lub 42 45 819.
Uwaga:
1. O zakwalifikowaniu do II etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni pocztą, drogą e-mail lub telefonicznie.
2. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Oferty, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
* Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowi załącznik Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r.
w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 62, poz. 286 z późn. zm.) i jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Szczecin w części dotyczącej naborów na stanowiska.Martyna Ciach edytował(a) ten post dnia 28.07.09 o godzinie 12:52
Krzysztof
Olszewski
Asystent, Transcomp
Sp. z o.o.
Podobne tematy
-
Gospodarka przestrzenna » Nowe oferty pracy -
-
Gospodarka przestrzenna » Jak przeprowadzić badania do pracy dyplomowej nie... -
-
Gospodarka przestrzenna » poszukuję pracy!! -
-
Gospodarka przestrzenna » PILNIE SZUKAM PRACY W GOSPODARCE PRZESTRZENNEJ W POZNANIU -
-
Gospodarka przestrzenna » Poznań -pilnie szukam pracy związanej z gospodarką... -
-
Gospodarka przestrzenna » pilnie szukam pracy w gospodarce przestrzennej w Poznaniu -
-
Gospodarka przestrzenna » Gdańsk -pilnie szukam pracy związanej z gospodarką... -
-
Gospodarka przestrzenna » POZNAŃ - poszukuję pracy jako asystent projektanta-urbanisty -
-
Gospodarka przestrzenna » Ankieta do pracy magisterskiej -
-
Gospodarka przestrzenna » Poznan - szukam pracy Gospodarka przestrzenna -
Następna dyskusja: