konto usunięte
Maciej
B.
Wizja bez działania
to marzenie.
Działanie bez wizji
to k...
Temat: Czy logo powinno nawiązywać do profilu firmy?
Cóż w mojej opinii zależy to od wizji osób odpowiedzialnych za jego koncepcję. W jednej firmie będą one za nawiązaniem do działalności, w innej będą raczej skłaniać się do czegoś innego, oryginalnego. Wprawdzie logo nawiązujące do profilu firmy może być ciekawe, ale jeśli wszyscy stosowali się do tej reguły po pewnym czasie mogły by się skończyć oryginalne pomysły na wykorzystanie elementów składowych np. wizerunku telefonu komórkowego w logach sieci i firm produkujących telefony. Dodatkowo niektóre firmy mają rozbudowaną działalność na kilka różnych branży i trudno było by dla nich stworzyć logo zawierające je wszystkie.
Dominik
N.
Człowiek od zadań
niewykonalnych.
Temat: Czy logo powinno nawiązywać do profilu firmy?
Nie. Logo powinno się kojarzyć z czymś co firmę reprezentuje, to jest z jakimś symbolem - dla mnie ideałem jest logo Nike (nawiązanie do skrzydła Nike - takiej bogini). Dwie kreski a na maksa charakterystyczne. Oczywiście trzeba uważać, żeby nie przegiąć i nie zrobić (tu autentyk) domu pogrzebowego Galaxy.Marcin Bierzyński freelancer
Temat: Czy logo powinno nawiązywać do profilu firmy?
Hmm.. Uważam, że logo nie musi informować o profilu firmy, aczkolwiek dobrze by było, aby nie wskazywało innego profilu działalności firmy (przykładowo krzesło w logo piekarni :))Jeżeli jest już takie logo, które nie wskazuje na specjalizacje, dobrze by było, aby niosło ze sobą jakąś symbolikę, "filozofię". Żeby to nie były jakieś tam "esy floresy" :)
Agata Wawryniuk Graphic designer
Temat: Czy logo powinno nawiązywać do profilu firmy?
Ostatnio przeczytałam ten fragment w książce estetyka w marketingu, , chodzi o firmę zajmującą się nowymi technologiami o zasięgu globalnym (logo musi działać dobrze w różnych kręgach kulturowych)cytuje:"Nowa nazwa miała brzmieć ostatecznie "Lucent Technologies", a wizualnym znakiem tożsamości stało się ręcznie namalowane koło w kolorze czerwonym. Pracownicy zatrudnieni w tej firmie otrzymali krótką instrukcję, która wyjaśniała nową nazwę i nowe logo, a także ich podstawowe znaczenie. "Słowo "lucent" oznacza emanację świetlną i naznaczenie jasnością. Sugeruje klarowną myśl, jasność i energię. Nasz śmiały nowy symbol "Innovation Ring" wskazuje z kolei na ruch i pełnię. To symbol wiedzy. Namalowany został odręcznie, co wskazuje na kreatywność naszego zespołu ludzkiego"." W broszurze informacyjnej wytłuszczonym drukiem zapisano następujące słowa "innowacja" , "prostota" , "intuicyjny" , "światło" , "jasność" , "kreatywność" , "ruch".
to (i nie tylko to) zachęciło mnie do bardziej kreatywnego i abstrakcyjnego myślenia niż telefonia=telefonik
Podobne tematy
-
Design aRT » Konkurs na logo firmy MTI-Furninova -
-
Design aRT » illustracje - prostota czy uniwersalność ? -
-
Design aRT » KONKURS NA LOGO -
-
Design aRT » Zlecę wykonanie logo do gotowej strony -
-
Design aRT » Konkurs na PROJEKT LOGO dla drukarni Chroma.pl... -
-
Design aRT » Konkurs na logo Wydziału - nagroda 5 tyś. -
-
Design aRT » logo na stronie internetowej -
-
Design aRT » Obserwuj Odpowiedz Konkurs na LOGO sklepu internetowego.... -
-
Design aRT » Zlecenie - Opracowanie identyfikacji wizualnej firmy -
-
Design aRT » Zlecę wykonanie LOGO -
Następna dyskusja: