Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: Certyfikowany kurs MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE

Program dla osób, które chcą zmienić Klientów w oddanych fanów swojej firmy.

W imieniu Academy of Service Excellence mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w pierwszej edycji kursu „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE”.

Celem kursu jest zaprezentowanie uczestnikom najnowszej, praktycznej wiedzy z zakresu obsługi Klienta i budowania lojalności w oparciu o zarządzanie doświadczeniem Klienta.

Program certyfikowany przez ASE jest skierowany do osób, które chcą zdobywać nową wiedzę i umiejętności, a jednocześnie trudno im znaleźć czas w godzinach pracy. Program trzydniowego szkolenia został rozłożony na 5 popołudniowych sesji, z których każda zawiera 3,5 godziny zajęć merytorycznych.

Zapewnienie obsługi - wygodnej, szybkiej, profesjonalnej, bezbłędnej i uprzejmej, już nie wystarcza, aby utrzymać lojalnych Klientów. Dopiero Klienci w pełni usatysfakcjonowani (ocena 5 w skali pięciostopniowej) stają się lojalni wobec firmy. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Harvard Business School.

Zapewnienie doskonałej obsługi jest jednak dla większości firm trudne i często kosztowne. Optymalnym rozwiązaniem jest kreowanie i dostarczanie wyjątkowych doświadczeń w najważniejszych dla Klienta „punktach kontaktu z firmą”, które poruszą zmysły, wywołają emocje i wzbudzą zachwyt Klientów.

Program „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE” został opracowany tak, aby pokazać uczestnikom jak obsługiwać Klientów wywołując pozytywne doświadczenia oraz pozyskiwać ich lojalność, co nabiera wyjątkowego znaczenia w obecnej, trudnej sytuacji rynkowej.

Program szczególnie polecam przedstawicielom branż usługowych, gdzie budowanie długotrwałych relacji z Klientem jest kluczowe dla osiągania sukcesu firmy.


Dlaczego warto wziąć udział w programie?

 Certyfikat MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE.
 Program trzydniowego szkolenia rozłożony na 5 popołudniowych sesji, z których każda zawiera
3,5 godziny zajęć zajęć merytorycznych.
 Zajęcia organizowane raz w tygodniu, co daje uczestnikom więcej czasu na przemyślenia oraz sprawdzenie i praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.
 Dwa unikalne programy dostosowane do potrzeb pracowników różnych szczebli organizacji (dla menadżerów oraz pracowników bezpośredniego kontaktu z Klientem).
 Najnowsza wiedza, wyniki badań, studia przypadków. Zajęcia o charakterze seminaryjno-
warsztatowym, angażujące uczestników do aktywnego udziału.
 Uczestnicy dowiadują się nie tylko, co robić, ale jak to wdrażać w firmie - oprócz materiałów
szkoleniowych otrzymują zestaw niezbędnych narzędzi do poprawy jakości obsługi Klienta.

Harmonogram zajęć programów MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE

MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE
Program dla menadżerów
(6 maja – 10 czerwca 2009)


I sesja – 06 maja Profesjonalna obsługa Klienta
II sesja – 13 maja ABC badań marketingowych
III sesja – 20 maja Zarządzanie zespołem sprzedaży i obsługi Klienta
IV sesja – 27 maja Coaching jako skuteczna technika osiągania celu
V sesja – 3 czerwca Zarządzanie doświadczeniem Klienta

10 czerwca 2009r. odbędzie się uroczyste rozdanie certyfikatów I edycji programu „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE”

W ramach certyfikacji uczestnicy opracują projekt „Poprawa doświadczeń Klientów w mojej firmie”.
Najlepsze projekty zostaną nagrodzone (główna nagroda to cykl indywidualnych sesji coachingowych o wartości ponad 10 tysięcy złotych).

Cena 2490 PLN
Cena obejmuje: komplet materiałów (skrypt szkoleniowy), kawa, herbata, drobne przekąski w czasie przerw kawowych, CERTYFIKAT MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE.


MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE
Program dla pracowników bezpośredniego
kontaktu z Klientem
(12 maja – 10 czerwca 2009)

II sesja – 12 maja Wyjątkowa obsługa Klienta
II sesja – 19 maja Sztuka komunikacji w obsłudze Klienta – Jak rozmawiać z Klientem, aby poczuł się wysłuchany?
III sesja – 26 maja Trudne sytuacje w obsłudze Klienta
IV sesja – 2 czerwca Stres w obsłudze Klienta
V sesja – 9 czerwca Gra symulacyjna

10 czerwca 2009r. odbędzie się uroczyste rozdanie certyfikatów I edycji programu „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE”.

W ramach certyfikacji uczestnicy biorą udział w grze symulacyjnej “Kopalnia złota”, sprawdzającej wiedzę i zdobyte w programie umiejętności.
Dla zwycięzców – nagrody.

Cena 1990 PLN
Cena obejmuje: komplet materiałów (skrypt szkoleniowy), kawa, herbata, drobne przekąski w czasie przerw kawowych, CERTYFIKAT MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE.

Zajęcia odbywają się w Warszawie przy ulicy Jagiellońskiej 57/59 (Akademia Leona Koźmińskiego) w godz. 17.00 – 20.45

Szczegółowe informacje na stronie http://academy-of-service-excellence.pl


Osoby zainteresowane udziałem w programie „MASTER OF CUSTOMER EXPERIENCE” proszone są o kontakt z Dorotą Zdrojewską: tel. (0-22) 889 57 38 lub 603 110 069, e-mail: dorota.zdrojewska@akademia-ok.pl. Liczba miejsc ograniczona.

Zarezerwuj miejsce już teraz!