konto usunięte

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Jak wrażenia ?

http://www.youtube.com/watch?v=NScs_qX2Okk

Wyjątkowo wszystko mi tutaj pasuje !
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

może poza wątkiem chińskich pływaczków (czyli przyszłych pływaków) bo widziałem kilka dokumentalnych filmów o tym jak szkoli się tam przyszłych mistrzów i na pewno te obrazki nie pasowałyby do pięknej wizji autora scenariusza filmu. Co do samego filmu to jak na P&G przystało produkcja trzyma poziom, budżet widać też był odpowiedni więc nie mogło nie wyjść;)

konto usunięte

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Łukasz Mielnik:budżet widać też był odpowiedni więc nie mogło nie wyjść;)
Kampanie nawet z większymi budżetami potrafiono położyć tak więc zawsze może coś nie wyjść.
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Piotr W.:
Łukasz Mielnik:budżet widać też był odpowiedni więc nie mogło nie wyjść;)
Kampanie nawet z większymi budżetami potrafiono położyć tak więc zawsze może coś nie wyjść.

Ale mówimy o P&G a nie wydziale promocji miasta stołecznego ... choć fakt, że w naszym przypadku nie mieliśmy nawet filmu na miarę naszych możliwości (budżetowych)Łukasz Mielnik edytował(a) ten post dnia 05.05.12 o godzinie 14:28

konto usunięte

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Hmmm, ja się już pogubiłem. Gdzie ja wspomniałem o Warszawie ? :)
Łukasz Mielnik

Łukasz Mielnik marketing /
strategia / reklama

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Piotr W.:
Hmmm, ja się już pogubiłem. Gdzie ja wspomniałem o Warszawie ? :)


No to, żebyś się odnalazł;) ... nigdzie nie wspomniałeś ale jakoś mnie naszło wspomnienie niedawnej kampanii promo Warszawy ("pan goni panią")...
Tomasz Strzałkowski

Tomasz Strzałkowski Assistant - Glaubicz
Garwolinska
Consultants

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

kampania launch miała w social mediach i przez jakiś czas ma być tylko w internecie, dopiero później przeniesie się do telewizji i już z powodu tego faktu, na pewno trochę udało im się zaoszczędzić ;)
a co do kampanii to uważam, że jest po prostu wspaniała! Wieden+kennedy wykonało kawał dobrej roboty dla P&G.
Najciekawsze jest jednak to, że można pieluchy promować na sporcie.
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

no tak...wizerunek mamy piorącej i wkładajęcej do szkolnego autobusiku też i mi si gryzie z rzeczywistością. Z reguły to raczej apodyktyczne, zawzięte, bogate karierowiczki przekuwające wszystkie swoje niezrealizowane ambicje w aranżowanie swoim dzieciakom kariery od najmłodszych lat.
Dla mnie zbyt cukierkowo...
Robert Kamiński

Robert Kamiński ims.fm - marketing
sensoryczny

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Dorota S.:
Dla mnie zbyt cukierkowo...

Również moim zdaniem lekko przesadzili, ale mimo wszystko jest to bardzo dobra reklama. Przecież reklam typu "wypierze wszystkie plamy", "idealna pielucha dla twojego dziecka" jest pełno. Poza tym, która reklama doskonale odzwierciedla rzeczywistość? Wiadomo, iż reklama ma na celu pokazanie lepszej rzeczywistości, której częścią będziemy dzięki zakupieniu promowanego produktu/usługi.
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Robert Kamiński:
Poza tym, która reklama doskonale odzwierciedla rzeczywistość?
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Oliviero+Toscani&b...
;)
Wiadomo, iż reklama ma na celu pokazanie lepszej rzeczywistości, której częścią będziemy dzięki zakupieniu promowanego produktu/usługi.
No nie do końca to tak jest :) Reklama oczywiście powinna wciągać w "świat produktu", ale dziś też przy okazji musi dawać choćby wrażenie prawdziwości. Nie może być wykrywalnie fałszywa, nie może wyglądać jak "zamydlacz oczu". Dzisiaj trzeba traktować konsumenta z pełnym szacunkiem...
Robert Kamiński:
Przecież reklam typu "wypierze wszystkie plamy", "idealna pielucha dla twojego dziecka" jest pełno.
bo inaczej skończy się jak producent "reklam typu" ;)
Robert Kamiński

Robert Kamiński ims.fm - marketing
sensoryczny

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

Dorota S.:

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Oliviero+Toscani&b...
;)

Z pokorą przyjmuję uwagę. :)
Wiadomo, iż reklama ma na celu pokazanie lepszej rzeczywistości, której częścią będziemy dzięki zakupieniu promowanego produktu/usługi.
No nie do końca to tak jest :) Reklama oczywiście powinna wciągać w "świat produktu", ale dziś też przy okazji musi dawać choćby wrażenie prawdziwości. Nie może być wykrywalnie fałszywa, nie może wyglądać jak "zamydlacz oczu". Dzisiaj trzeba traktować konsumenta z pełnym szacunkiem...

Nigdy nie powiedziałem, że reklama ma przedstawiać utopię, tylko lepszą rzeczywistość. Jeśli reklama nie pokaże, że produkt poprawi rzeczywistość konsumenta, to po co kupować? Co do traktowania klienta z szacunkiem i wrażenia prawdziwości się zgadzam całkowicie, dlatego lepsza rzeczywistość nie może być zbyt dobra. O zamydlaczu nawet nie wspominałem.
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film

:)
Przede wszystkim jest to raczej spot wizerunkowy, a nie reklama stricte produktowa-część rozbudowanej kampanii wizerunkowej zorientowanej na target.
http://www.brandchannel.com/home/post/2012/04/17/PG-Th...

Kampania zawiera wszystkie działania ATL/BTL, angażuje społecznie i w ogóle przykładnie wykorzystuje wszystkie kanały i sposoby dotarcia do określonej grupy. Są materiały z wypowiedziami kilku matek znanych sportowców, czyli prawdziwe historie jako support dla reklamowej kreacji. I wszystko super. Wzruszający, grający na emocjach obraz, pozytywna kampania, treść i przesłanie. Na pewno część targetu to wciągnie i przykuje ich uwagę. Na pewno w tej kwestii wszystko jest skutecznie przemyślane.

Tyle tylko, że te setki materiałów głoszą dość monotonny przekaz. Główny wizerunek to nie za młoda, nie za szczupła babka z siatami, która całe życie swojemu dziecku rała, gotowała i sprzątała. ???.
Mam kilku znajomych, którzy dziś osiągają światową sportową karierę. Mogłam ich losy śledzić, od kiedy sama byłam mała. Znam ich domy, rodziny i losy. Pierwsze medale zdobywali już jako małe dzieciaki. Za każdym z nich stali majętni, hojni, ale dosyć despotyczni rodzice. To oni ustalali napięty grafik dziecka, które nie miało czasu na zabawę z rówieśnikami i już od najmłodszych lat były programowane jak robot na sukces. Rodzice z takimi ambicjami, to raczej nowocześni pracoholicy. Przedsiębiorcze "Super matki" w sportowych samochodach, lub wielkich Land Cruiserach, spalające wszelkie kalorie na siłce. I raczej nie parające się jaką kowliek domową czynnością, którą może zrealizować pomoc domowa ;)

Ja bym zwyczajnie uwzględniła różne sposoby wspierania swojego sportowego potomstwa, bo mycie naczyń...cóż...nie koniecznie jest dumą i domeną wszystkich kobiet...i czy ja wiem czy tak faktycznie jest pomocne akurat w tej kwestii?

Matki wspierają poprzez ustawianie grafiku,kupowanie lekcji i zajęć, wożenie, czasem wspólne ćwiczenia i doszkalanie, zarabianie wspólne z mężem na DROGIE utrzymanie "małego sportowca", ustalanie diety, czy inne dosyć konkretnie wspierające aktywności. Naczynia? Każdy kiedyś w końcu myje. No bez przesadyzmów...Dorota S. edytował(a) ten post dnia 06.05.12 o godzinie 22:18

Następna dyskusja:

Nowe logo olimpiady London ...




Wyślij zaproszenie do