konto usunięte
Temat: P&G London 2012 Olympic Games Film
Jak wrażenia ?http://www.youtube.com/watch?v=NScs_qX2Okk
Wyjątkowo wszystko mi tutaj pasuje !
konto usunięte
Łukasz
Mielnik
marketing /
strategia / reklama
konto usunięte
Łukasz Mielnik:budżet widać też był odpowiedni więc nie mogło nie wyjść;)Kampanie nawet z większymi budżetami potrafiono położyć tak więc zawsze może coś nie wyjść.
Łukasz
Mielnik
marketing /
strategia / reklama
Piotr W.:
Łukasz Mielnik:budżet widać też był odpowiedni więc nie mogło nie wyjść;)Kampanie nawet z większymi budżetami potrafiono położyć tak więc zawsze może coś nie wyjść.
konto usunięte
Łukasz
Mielnik
marketing /
strategia / reklama
Piotr W.:
Hmmm, ja się już pogubiłem. Gdzie ja wspomniałem o Warszawie ? :)
Tomasz
Strzałkowski
Assistant - Glaubicz
Garwolinska
Consultants
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Robert
Kamiński
ims.fm - marketing
sensoryczny
Dorota S.:
Dla mnie zbyt cukierkowo...
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Robert Kamiński:http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Oliviero+Toscani&b...
Poza tym, która reklama doskonale odzwierciedla rzeczywistość?
Wiadomo, iż reklama ma na celu pokazanie lepszej rzeczywistości, której częścią będziemy dzięki zakupieniu promowanego produktu/usługi.No nie do końca to tak jest :) Reklama oczywiście powinna wciągać w "świat produktu", ale dziś też przy okazji musi dawać choćby wrażenie prawdziwości. Nie może być wykrywalnie fałszywa, nie może wyglądać jak "zamydlacz oczu". Dzisiaj trzeba traktować konsumenta z pełnym szacunkiem...
Robert Kamiński:bo inaczej skończy się jak producent "reklam typu" ;)
Przecież reklam typu "wypierze wszystkie plamy", "idealna pielucha dla twojego dziecka" jest pełno.
Robert
Kamiński
ims.fm - marketing
sensoryczny
Dorota S.:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Oliviero+Toscani&b...
;)
Wiadomo, iż reklama ma na celu pokazanie lepszej rzeczywistości, której częścią będziemy dzięki zakupieniu promowanego produktu/usługi.No nie do końca to tak jest :) Reklama oczywiście powinna wciągać w "świat produktu", ale dziś też przy okazji musi dawać choćby wrażenie prawdziwości. Nie może być wykrywalnie fałszywa, nie może wyglądać jak "zamydlacz oczu". Dzisiaj trzeba traktować konsumenta z pełnym szacunkiem...
Dorota S. UPDATE w profilu :)
Następna dyskusja: