konto usunięte

Temat: Menedżer nie powinien prowadzić bloga...

... twierdzi Eryk Mistewicz w swojej książce "Marketing narracyjny":
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem blogów. Przeciwnikiem prowadzenia blogów przez osoby publiczne piastujące wyższe miejsca w hierarchii firmy, a także przez osoby, których wiedza jest zbyt cenna, aby była bezpłatnie przekazywana innym.Szczególnie dotyczy to menedżerów, prawników, naukowców, jak i np. dziennikarzy.

A Waszym zdaniem - Czy blog buduje reputację menedżera?Jarosław Rubin edytował(a) ten post dnia 05.12.11 o godzinie 10:26
Elżbieta Buszkiewicz

Elżbieta Buszkiewicz możemy zmienić tylko
siebie...

Temat: Menedżer nie powinien prowadzić bloga...

POWINIEN nie powinien, o co chodzi.
Manager wolny człowiek i wybiera , decyduje i bierze odpowiedzialność za swoje działania. Czy może być inaczej ?
Jarosław Rubin:
... twierdzi Eryk Mistewicz w swojej książce "Marketing narracyjny":
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem blogów. Przeciwnikiem prowadzenia blogów przez osoby publiczne piastujące wyższe miejsca w hierarchii firmy, a także przez osoby, których wiedza jest zbyt cenna, aby była bezpłatnie przekazywana innym.Szczególnie dotyczy to menedżerów, prawników, naukowców, jak i np. dziennikarzy.

A Waszym zdaniem - Czy blog buduje reputację menedżera?

konto usunięte

Temat: Menedżer nie powinien prowadzić bloga...

"Powinien", to był tylko element tytułowy tematu, który pojawił się na forum...
Oczywiście wolny człowiek wybiera. Pozostaje tylko pytanie, czy taki wybór jest racjonalny.

konto usunięte

Temat: Menedżer nie powinien prowadzić bloga...

Zapoczątkowana przeze mnie dyskusja dotycząca prowadzenia blogów przez trenerów biznesu wywołała żywą reakcję. Dzielenie się przez trenera swoją wiedzą "za darmo" uchodzi za jedno z działań marketingowych.

Blog prowadzony przez menedżera to marketing osoby, czy firmy?

konto usunięte

Temat: Menedżer nie powinien prowadzić bloga...

Oczywiście, że powinien i znam kilka przykładów świetnie prowadzonych, fajnym językiem, dzięki czemu myślę firmy zyskały sporo. Nie rozumiem czemu Eryk Mistewicz wygłasza takie kontrowersyjne tezy, nie pierwsze z resztą. Bo ostatnio wywołał sporo negatywnych emocji swoimi wypowiedziami o startupach, niektóre osoby uważają, że za jego poparciem dla Twittera stoją pieniądze, i do tego bardzo w moich oczach stracił po kampanii przeciwko NASK i AGORZE w związku z adresem Polska.pl. Nagle stał się ekspertem takich mediów jak wpolityce.pl czy niezalezna.pl. To wszystko stawia go w złym świetle. Wtedy się zastanawiam czy w tej ostatniej kwestii też ma jakieś wsparcie finansowe?
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Menedżer nie powinien prowadzić bloga...

I jednego i drugiego. Blogi to bardzo dobry sposób na to, by pokazać, że trener, z którym potencjalnie mielibyśmy do czynienia, wie o czym mówi. A propos:
http://innowacyjneprzywodztwo.pl/pl/blog
;)

Poza tym umówmy się, nawet najbardziej drobiazgowy blog nie wyczerpie tematu w taki sposób, by nie dało się dowiedzieć więcej podczas szkolenia czy coachingu.

Trzy pytania do liderów sceptycznych wobec udzielania się osobiście w internecie:
- Skoro zmieniasz rzeczywistość, czy nie lepiej móc zmienić więcej?
- Skoro masz wpływ na ludzi, czy nie lepiej mieć wpływ na wielu?
- Skoro dzielisz się wiedzą, czy nie lepiej dzielić się nią z całym światem?
Miłych przemyśleń :)
Jarosław Rubin:
Zapoczątkowana przeze mnie dyskusja dotycząca prowadzenia blogów przez trenerów biznesu wywołała żywą reakcję. Dzielenie się przez trenera swoją wiedzą "za darmo" uchodzi za jedno z działań marketingowych.

Blog prowadzony przez menedżera to marketing osoby, czy firmy?



Wyślij zaproszenie do