Ewa Warmińska

Ewa Warmińska Aplikant Adwokacki

Temat: OK system

Witajcie,
Dużo się mówi o kartach Multi Sport, które jak łatwo się zorientować są bardzo pożądane przez wszystkich, również i przeze mnie. Jednak nie mam do nich dostępu jak wiele innych osób. Teraz od niedawna weszły karty OK system i zastanawiam się czy ktoś z was z nich korzysta? czy jesteście zadowoleni z ilości miejsc i ich dostępności?
Byłabym wdzięczna za opnie w tej sprawie.

Temat: OK system

Witaj,
U nas korzysta z na razie ok 20 osób. Od kwietnia zaczęły pierwsze osoby. Jeśli są jakieś niedoróbki - np. gdzieś nie można się zalogować na pin natychmiast zostaje to usunięte - to był jeden zarzut jaki do tej pory jeden uczestnik mi podał. Inni korzystają z zadowoleniem :-)

Ola PowerSport
http://www.powersport.pl
Tomasz Tokarczuk

Tomasz Tokarczuk Application
Management
Specialist

Temat: OK system

Z tego co widziałem, to oferta naprawdę spora i różnorodna. Ale z ich stroną są jakieś problemy, wczoraj rejestrowałem konto dla znajomej, link aktywacyjny konta zamiast aktywować konto przekierowywał mnie do formularza rejestracji, na szczęście po kilku telefonach i paru godzinach oczekiwania wszystko było już ok. Ale potem problem pojawił się przy zakupie multikarnetu: miałem otwarte 3 zakładki w przeglądarce, w każdej wyświetlona inna wersja multikarnetu, żeby porównać sobie ofertę. Wybrałem wersję 3 w 1, zamówiłem, zapłaciłem i... okazało się, że kupiłem wersję Sport, która za nic nie odpowiada mojej znajomej. Pewnie coś z cache'm dzieje się nie tak w niektórych momentach. Mam nadzieję, że zmienią jej typ karnetu ze Sport na 3 w 1, w końcu cena jest identyczna, a aktywny ma być od poniedziałku. Przy okazji będę mógł sprawdzić jak u nich z obsługą klienta :) Podzielę się opinią na forum.

Temat: OK system

Czekamy na wieści :-)
Tomasz Tokarczuk

Tomasz Tokarczuk Application
Management
Specialist

Temat: OK system

Na razie muszę ich naprawdę pochwalić, zero problemów ze zmianą typu karnetu, o 09:10 do nich zadzwoniłem, o 09:20 karnet był już tego typu, którego chciałem, a od jutra będzie aktywny.
Adam Budzyński

Adam Budzyński właściciel, Mar-Lex

Temat: OK system

Witam serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z firmy OK SYSTEM ,gdyż na początku czyli pierwsze dwa miesiące było ok a teraz jak dzwonie wyjaśnić problemy z wejściem to nikt nie odbiera ,bardzo często są problemy z wejściami i mają olewający stosunek do klientów.Zerwałem umowe po tym jak pojechałem do ich siedziby przy ul.tamka w warszawie a jeden z ich przedstawicieli powiedział ,że nie mają obowiązku odbierania telefonów i na tym się zakończyła moja współpraca z tą firmą , każdemu kto myśli o nawiązaniu współpracy z tą firmą odradzam a napewno zaoszczędzicie sobie kłopotów i nerw.

Temat: OK system

Wyjaśniłam w OK System - bo my nie mamy żadnych z nimi problemów. Okazało się że zapłacił Pan po terminie i stracił Pan przez to możliwość z chodzenia w danym miesiącu.
Anna Deręgowska-Watza

Anna Deręgowska-Watza PR Director w Planet
PR

Temat: OK system

Ale opóźniona płatność nie oznacza, że nie należy tego wyjaśnić Klientowi, prawda?

Ja jestem zadowolona tak na 80%, bo miałam kilka sytuacji, że nie weszłam do klubu (mimo opłaconego karnetu) w momencie zmiany umowy (z firmowej na prywatną, przy przedłużaniu), bo z bazy zniknął mój nr telefonu, stary PIN nie działał, a nie dostałam nowego, itd. Czasem (ale podkreślam - czasem, nie jest to notoryczne - powiedzmy 1-2 razy w miesiącu) też trzeba dość długo czekać na SMSa z akceptem wejścia (rekord - 18 minut, na szczęście byłam w klubie, do którego chodzę od 1 roku min. raz w tygodniu, więc mnie znają i kojarzą i nie było problemu).

Natomiast to co mnie "boli" to rzeczywiście dość olewczy stosunek centrali. Do dziś (próbuję od pocz. roku) nie udało mi się ustalić, czy na mój karnet (Małopolska) mogę skorzystać z oferty klubu w innym województwie. Co jakiś czas zdarzają mi się wyjazdy i przy Beneficie nieraz korzystałam. Niestety nikt nie chce odpowiedzieć na to pytanie (ostatni mail wysłałam w niedzielę - mamy środę i nadal nie ma odpowiedzi). Może Pani, Pani Olgo wie jak to wygląda?

Temat: OK system

Witam,

Jak ma się na jedno województwo, to można korzystać tylko na jednym, ale od 2-3 miesięcy można wykupić opcję ogólnopolską - nie duża różnica cenowa.

Na priv napisze jak to jest u nas.

Ola PowerSport
http://www.powersport.pl

Temat: OK system

Witam serdecznie:)

Jeśli chodzi o karnet ok system hm... poczekam jeszcze 4 miesiące do końca umowy i będę bardzo szczęśliwy że w końcu zakończę z tym systemem współpracę. Nigdy nie spotkałem się z taką lipą od kwietnia 2011 r. kiedy podpisałem umowę do grudnia z powiatu piaseczyńskiego znikło 50% obiektów nie wspominając już o innych częściach Warszawy. Powiem krótko mam dość chodzenia do obiektów i robienia z siebie idioty bo co drugie wejście pani recepcjonistka mi mówi że już z ta firmą nie ma nic do czynienia!!!!! a jak dzwonie do centrali to pan odpowiada mi cyt.,, że z obiektem wygasła umowa wczoraj i że nie jest w stanie mi powiedzieć czy będzie wznowiona czy też nie bo to zależne jest od handlowca . to przynajmniej powinni kogoś powiadomić o tym wcześniej a nie jak juz sie osoba przygotuje do treningu to dowiaduje sie na miejscu że sobie nie poćwiczy!!!!!.Zaznaczam przy tym że z benefitem nigdy nie mialem takich problemów a tutaj każde wejście to jakaś niespodzianka!!!!Pozdrawiam pana handlowca i cały ten OK SYSTEM i dziekuję że w Piasecznie coraz mniej obiektów .
Anna Deręgowska-Watza

Anna Deręgowska-Watza PR Director w Planet
PR

Temat: OK system

Ja niestety też coraz częściej się z tym spotykam. Na szczęście mam 3 kluby, do których chodzę na stałe, więc pewno dostałabym info, że się rozstają z Oksystem, ale czasem zdarza mi się trafić "z marszu" w inne miejsce. Ostatni przykład - klub na Chodowieckiego w Krakowie, który w systemie ma zapisany fitness i siłownię. W ub. tygodniu chciałam skorzystać z fitnessu - i zonk. Okazuje się, że mogę tylko z siłowni. Według informacji, jakie uzyskałam - ta sytuacja jest od maja 2011. Co więcej - napisałam do oksystem o tym - żadnej reakcji (ani odpowiedzi na maila, ani weryfikacji na stronie - nadal widnieje fitness i siłownia).

W październiku - nie odnotowano mojej wpłaty, przez co nie mogłam skorzystać z zajęć. Odnaleziono ją dopiero jak wysłałam potwierdzenie wpłaty, a następnie upomniałam się o odpowiedź. Poza (kolejnym) przepraszam nie padła jakakolwiek propozycja zadośćuczynienia (choćby - chodzi pani stale do klubu X, na saunę jest dopłata - to przez tydzień może pani skorzystać bez tego, 3% zniżki na następny miesiąc, cokolwiek), w zamian jeszcze się dowiedziałam, że "jak nie chcę mieć więcej takich sytuacji, to proponują, żeby co miesiąc przesyłać im potwierdzenie wpłaty". Że co???? Nie po to ustawiam polecenie zapłaty, żebym miała pamiętać o przesłaniu potwierdzeń.

Przyznam, że po takich wpadkach w końcu doszłam do wniosku, że to mój ostatni rok z OKSystem (drugi) - w lutym kończy mi się umowa i nie będę przedłużać. Może mam pecha, ale łącznie mam bardzo silne odczucie, że na początku firma się starała, a teraz, gdy nabrała rozpędu - zaczęła się równia pochyła w zakresie obsługi klienta. W tym roku miałam cztery razem problem z wejściem na zajęcia - za każdym razem z winy firmy, mimo, że karnety są regulowane na bieżąco. I za każdym razem kończyło się na zasadzie - klient ma umowę roczną, nie odejdzie, nie musimy nic więcej robić. W takim układzie ja swoje pieniądze wolę dać firmie, której będzie na mnie zależeć i z którą nie będę musiała się zastanawiać, czy w kolejnym miesiącu na początku wejdę na zajęcia, czy ponownie będę musiała tłumaczyć się obsłudze klubu i wydzwaniać do Usługodawcy, aby opłacona usługa została zrealizowana.

Temat: OK system

Szkoda tylko że na rynku takiej firmy idealnej nie ma. W każdej szwankuje coś. W MultiSporcie nastawionym na korporacje zero dogadania się, dopłaty duże, coraz większe ograniczenia, FitFlex to nigdy na maile nie odpowiadał, FitProfit tylko dla firm.
OK System próbuje nadal dawać możliwość i indywidualnym osobom, ale wierzę że przy takiej działalności zasyp maili z pytaniami problemami jest masakrycznie duży. Nie pisze jedna osoba w imieniu 1000 tylko każdy coś.
Ja chodzę na squasha. Problemów nie mam, ale też reprezentuję ok 200 osób i czasem coś się pojawia. Odpowiedzi z OK System dostaję - pracują nad tym - specjalny dział powstał do małych i mniejszych problemików, więc do przodu. Trzymajmy więc kciuki za tą firmę, bo jako jedyna daje możliwość fajnego abonamentu dla osób indywidualnych.
Tomasz B.

Tomasz B. Project Manager w
Phoenix Contact
Wielkopolska

Temat: OK system

Czy ktoś może korzysta z OK System w Poznaniu i mógłby się podzielić swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami itp?

konto usunięte

Temat: OK system

OK System to kolejna karta na polskim rynku opracowana z myślą o firmach i traktująca użytkowników indywidualnych jako coś w najlepszym wypadku niepotrzebnego - brak oferty wejść nielimitowanych!
Przed chwilą sprawdziłem cenę za godzinę basenu na Stacji Nowa Gdynia przy karnecie na 16 wejść w miesiącu:
http://www.nowa-gdynia.pl/aquapark/cennik.html
<16.1zł (dla nie-członków klubu, w najdroższych godzinach)

Wg. oferty OK System:
http://www.oksystem.pl/multikarnet
17.8zł (fakt, że można siedzieć dłużej niż godzinę, ale niektórzy nie mają kilku godzin wolnego dziennie a np. codziennie godzinkę)

Życzę owocnego szukania frajerów lub poprawienia oferty dla użytkowników prywatnych (wprowadzenia nielimitowanych wejść).

konto usunięte

Temat: OK system

Witam
Jeżeli interesuje Pana oferta na nielimitowaną ilość wejść to zapraszam. Jesteśmy firmą która ma taką ofertę.
Łukasz S.

Łukasz S. Operation and
programming of CNC
machine

Temat: OK system

Witam,
chętnie się zapoznam z ofertą. Bardzo proszę o przesłanie informacji.

Temat: OK system

Witam serdecznie,

jestem przedstawicielem firmy OK System na terenie wielkopolski i chętnie odpowiem na wszystkie pytania na forum lub za pomocą poczty elektronicznej.
Mój adres to michal.wardak@oksystem.pl

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: OK system

Witam,
Z chęcią zapoznam się z ofertą.
Proszę o informację na priv.

Pozdrawiam

Temat: OK system

Info na priv właśnie poszło Panie Szymonie

konto usunięte

Temat: OK system

Jako OK System macie wersję OPEN czy 3 razy w tygodniu dla osoby indywidualnej?

Następna dyskusja:

karta multi sport fit syste...




Wyślij zaproszenie do