Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: TripAdvisor idzie po swój pierwszy milion

Czy widzieliście najnowsze wyniki Megapanelu? W listopadzie 2011 TripAdvisor wskoczył do pierwszej piątki kategorii Turystyka, notując niemal milion użytkowników. To potężny skok i z wielką ciekawością czekam na grudzień. Dotychczas wyglądało to tak:


Obrazek


Piszę o tym na swoim blogu. Szykuje nam się naprawdę duży gracz. Choć wydaje mi się, że w Polsce sporo hotelarzy ignoruje jeszcze ten serwis.

Pytania: czy koordynujecie obecność Waszych obiektów na TripAdvisor? Czy macie doświadczenia z Business Listing?

----------------
www.marketinghotelu.pl
Ania Gasińska

Ania Gasińska Osti-hotele
Senacki****/Kossak**
**

Temat: TripAdvisor idzie po swój pierwszy milion

W obecnych czasach żaden hotel , któremu zależy na dobrej opinii nie powinien lekceważyć tak opiniotwórczego portalu jakim jest TripAdvisor.
W obu naszych hotelach widać wzrost rezerwacji dokonywanych bezpośrednio z tego portalu ale dbamy o to aby pojawiło się tam jak najwięcej opinii i na każdą opinie udzielamy na bieżąco odpowiedzi.
Jeśli chodzi o Business Listing to na razie korzystamy z tego tylko dla jednego z hoteli żeby sprawdzić jakie daje to rezultaty
Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: TripAdvisor idzie po swój pierwszy milion

Witam

Brawo za konsekwencję w odpisywaniu na opinie. Zadanie mają Państwo ułatwione, bo oceny są w większości niezwykle pochlebne - tylko się cieszyć.
W obu naszych hotelach widać wzrost rezerwacji dokonywanych bezpośrednio z tego portalu

W jaki sposób dokładnie? Użytkownicy TripAdvisora, którzy zdecydowali się na rezerwację, kierowani są do systemów rezerwacyjnych. W jaki sposób identyfikują Państwo rezerwacje "inspirowane" na TripAdvisor?

Pozdrawiam serdecznie.

----------
www.marketinghotelu.pl
Ania Gasińska

Ania Gasińska Osti-hotele
Senacki****/Kossak**
**

Temat: TripAdvisor idzie po swój pierwszy milion


W jaki sposób dokładnie? Użytkownicy TripAdvisora, którzy zdecydowali się na rezerwację, kierowani są do systemów rezerwacyjnych. W jaki sposób identyfikują Państwo rezerwacje "inspirowane" na TripAdvisor?

Pozdrawiam serdecznie.

----------
www.marketinghotelu.pl

jestem w stanie zweryfikować tylko rezerwacje zrobione bezpośrednio przez naszą www po źródłach dotarcia na stronę oraz w ankietach hotelowych mamy pytanie jak goście do nas trafili
Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: TripAdvisor idzie po swój pierwszy milion

jestem w stanie zweryfikować tylko rezerwacje zrobione bezpośrednio przez naszą www po źródłach dotarcia

Dziękuję za odpowiedź. Czyli Business Listing w tym przypadku działa? To ważna informacja.



Wyślij zaproszenie do