Magdalena K.

Magdalena K.
www.nocnyprzewodnik.
pl

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

Zalozmy, ze wybudowano obiekt konferencyjno-szkoleniowy, zalozmy, ze jest na poziomie 5 gwiazdek (luksusowo wykonczone pokoje, pokoj = apartament z kuchnia i lazienka, basen, sauny, jaccuzi, w pelni wyposazone sale konferencyjne) zalozmy, ze ma 40 pokoi 2osobowych, i zalozmy, ze trzeba go wypromowac. zalozmy, ze otwarcie planuje sie na 1 wrzesnia. Jakie podjac dzialania? bartery, targi, kampania medialna? A! budzetu tez nie ma mega gigantycznego (reklama tv odpada).
(Obiekt polozony w gorach)

Zalozmy, ze mi pomozecie, bo musze napisac prace a to moje wytyczne, a ja bede Wam bardzo wdzieczna za podpowiedzi :)
Ewa Miąsko

Ewa Miąsko Dyrektor/Właściciel

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

Magdo, jako osoba z branzy wiesz ze po pierwsze konieczna jest reklama. Nie musi byc w TV, ale czasopisma branzowe konieczne.
Marketing bezposredni rowniez.
Co do barterw i innych narzedzi marketingowych to oczywiscie trzeba działac na bieżąco.

Wazne by wziac pod uwage lokalizacje, miejsce, warunki, standard, usługi dodatkowe w hotelu oraz okolicy.

Jeszcze jedno, jesli wlasciciel wydal duze pieniądze na zakup i wystrój hotelu a nie wziął pod uwage promocji hotelu i nie ma na to budzetu to lepiej niech go szybko sprzeda, chyba ze ma dużo znajomosci, ktore przyslą mu klientów. Ale osobiscie juz widzialam takie hotele co niestety nie wytrzymaly bez promocji z nakladami finansowymi...
Dorota Krzyk-Kidybińska

Dorota Krzyk-Kidybińska pasjonat hotelarstwa

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

Internet,internet,internet...:)

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach i współpraca z portalami turystyczno-rezerwacyjnymi.

Czasopisma branżowe-jasne super,tyle że reklama tam nie jest tania,a pamiętajmy,że za pokoje zapłacą nam klienci do których dotrzemy-a nie konkurencja z branży;)
Ewa Miąsko

Ewa Miąsko Dyrektor/Właściciel

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

Dorota Krzyk:
Internet,internet,internet...:)

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach i współpraca z portalami turystyczno-rezerwacyjnymi.

Czasopisma branżowe-jasne super,tyle że reklama tam nie jest tania,a pamiętajmy,że za pokoje zapłacą nam klienci do których dotrzemy-a nie konkurencja z branży;)

Nie zgadzam sie z Toba, zalezy o jakich branzowych czasopisamch myslisz... Jesli np. Hotelarz to rzeczywiscie, ale ja mialam na mysli branzowe to głownie eventowe... klient indywidualny to maly jednak zysk, najlepszy klient to klient branzowy, konferencyjny lub turystyczy - grupowy. Na grupach sie najlepiej zarabia. Szczególnie imprezach firmowych. I w takich miejscach sie trzeba reklamowac....
Magdalena K.

Magdalena K.
www.nocnyprzewodnik.
pl

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

No dobrze, a jakby stworzyć z tego rowniez osrodek rekreacyjno-wypoczynkow, z racji chociazby dobrego polozenia (gory). Czyli oprocz szkolen i konferencji nastawic sie na turystow? Bez problemu moge pomieszac odbiorcow, nie?

Atakuje wtedy pisma turystyczne typu Rynek Turystyczny i TTG, obowiazkowo wystawiam sie na targach we wrzesniu i tych "eventowych" adrenalina (kiedy one sa?)

Generalnie pomyslalam o wykorzystaniu pokoi i nastawieniu sie na bartery. Skoro mam do dyspozycji miejsca noclegowe, po dogadaniu z jakas radiostacja oglaszaja konkurs, gdzie nagroda jest zalozmy weekend w obiekcie. To duzo nie bedzie kosztowac, praktycznie koszty noclegu.

Obowiazkowo mega otwarcie: dwudniowy pobyt z atrakcjami promujacymi nie tylko obiekt ale przede wszystkim region, w ktorym sie znajduje (gorale, oscypki, ciupagi - taniec i nauka, skoki przez ognisko, nauka robienia jakiejs potrawy goralskiej, do tego atrakcje na powietrzu - nie wiem jakie dokladnie ale cos sie wymysli). Na otwarcie zapraszam prase i tv (z regionu - w tym wypadku mazowieckiego - na ktory najbardziej sie nastawiam). Zastanawiam sie czy zapraszac przedstawicieli duzych korporacji, obiekt jest maly - ma tylko 40 pokoi. Z drugiej jednak strony jest mega exclusive. Obowiazkowo firmy szkoleniowe.

W harmonogramie jednak na miejscu 1. jest wymyslenie logo, kolorow firmowych, strojow dla pracownikow i zrobieniu zdjec, co za tym idzie strony www i katalogow/folderow/mydelek z logo itp. itd.

Chyba uderzam w dobra strone...

konto usunięte

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

Magda jak chcesz to mogę Ci poopowiadać co my robiliśmy dla jednego z hoteli ( 4 gwiazdki) szczególnie o sytuacji przed i po naszych działaniach ( ale tylko o reklamie, promocji i PR, bo innych dziedzin działalności hotelu nie znam)
Myślę, że kontakt gg będzie najszybszy
Piotr K.

Piotr K. e-ntuzjasta

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

Z reklamą w prasie branżowej byłbym ostrożny, zwłaszcza przy założeniu jakiejś dyscypliny finansowej. Co nie oznacza, że nie warto informować prasy branżowej o Twoim obiekcie, nowych działaniach, przedsięwzięciach, eventach. Tu raczej nastawiałbym się na elementy PR i e-PR (prasa branżowa i tak opublikuje informacje, jeśli będą "podane" we właściwy sposób :). Dotyczy to też internetowych serwisów contentowych - branżowych, turystycznych, eventowych...
Na pewno warto się zastanowić nad współpracą z dużymi portalami, oferującymi bazę noclegową, które funkcjonują od lat w Internecie i są dobrze wypozycjonowane.
Ale trzeba stworzyć dobry własny serwis internetowy Twojego obiektu i pracować solidnie nad nim, by od ładnie indeksował się w wyszukiwarkach. I jak powiedziano wcześniej - głównie internet, internet, internet :) Powodzenia!

Temat: PROMOCJA NOWEGO OBIEKTU SZKOLENIOWO-KONFERENCYJNEGO

Krótka ankieta - Skuteczność reklamy obiektów konferencyjnych.

http://moje-ankiety.pl/respond-14357.htmlJanusz Witkowski edytował(a) ten post dnia 13.09.11 o godzinie 09:11

Następna dyskusja:

Poszukiwana Recepcjonistka/...




Wyślij zaproszenie do