Piotr Kaczmarek

Piotr Kaczmarek Sales Manager, Video
Planer Sp. z o.o.

Temat: Oferty grupowe od drugiej strony.

Witam serdecznie forumowiczów.

Od mniej więcej dwóch lat niesłabnącą popularnością cieszą się serwisy zwiększające sprzedaż w obiektach hotelowych oferujące oferty grupowe.
Szukam rady od osób z branży hotelarskiej, która dotyczy ww. kwestii, z tym że w przypadku mojego zapytania będzie to oferta w drugą stronę, ale po kolei..

Ilość miejsc oferujących swoje usługi wypoczynkowe na grupponie, gruperze, citeam, i wszelkiego rodzaju serwisów tego typu, jest cały czas spora. Wnioskuję to na podstawie otrzymywanej codziennie poczty :) W rozmowach z hotelarzami często, mimo osiągnięcia zysków z grupowych klientów, ich zadowolenie jest raczej średnie (klient grupowy jest często klientem jednorazowym).

Zastanawiam się jaki byłby odbiór odwróconego mechanizmu podobnej oferty, w tym przypadku oferty firmy Video Planer, tworzącej filmy reklamowe i wizerunkowe dla branży hotelarskiej.

Najprościej oczywiście przedstawić to na przykładzie:
W styczniu moja firma, Video Planer, planuje wyjazd do miejscowości "X".
Tworzymy przy tym ofertę dla hotelarzy z tego regionu Polski (+/- 50 km od miasta "X"), która uwzględnia warunki obniżenia ceny jednostkowej dla hotelu, pensjonatu, ośrodka wypoczynkowego, chcącego promować się za pomocą materiału wideo, które realizujemy w trakcie wyjazdu.

Cena stworzenia filmu w hotel, uzależniona jest od łącznej ilość obiektów chcących podjąć współpracę z Video Planer:
< lub =3 obiekty ----- to cena XXX złotych;
=4 lub <8 obiektów ----- to cena atrakcyjniejsza niż XXX złotych;
= lub >8 obiektów ----- cena jeszcze bardziej atrakcyjna niż poprzednia;

Korzyści wynikające z oferty to: ograniczenie kosztów dojazdu do miejscowości "X", niższa cena realizacji niż przy ofercie standardowej, czas dostarczenia zmontowanego materiału.

Minusy??

Chciałbym poznać Państwa zdanie na ten temat. Będę wdzięczny za przedstawienie Swojego punkt widzenia w tej kwestii.

Pozdrawiam gorąco!