Konrad G.

Konrad G. Export Sales Manager

Witam,

Czy ktos z Was zna moze firmy ktore handluja obuwiem i konfekcja dla biegaczy na maratonach, polmaratonach lub podobnych imprezach?

Z gory dziekuje,

pzdr

Konrad
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Osobiście nie, ale mój przyjaciel to robi. BTW - myślę, że byłoby pole do współpracy. :)

konto usunięte

Chyba Pan Jacek Gardener, a raczej Jego sklep się pojawia w takich miejscach?
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Jacek też - obstawia głównie Warszawę. Ale jest przynajmniej kilku ważnych graczy na imprezach biegowych w całym kraju.
Tomasz Pojawa

Tomasz Pojawa specjalista ds
komunikacji
marketingowej

Konrad G.:
Witam,
Czy ktos z Was zna moze firmy ktore handluja obuwiem i konfekcja
dla biegaczy na maratonach, polmaratonach lub podobnych imprezach?

To "handlują" to czysty eufemizm chyba ;)
Raczej "pokazują ofertę".

W polskim kalendarzu biegowym imprez, w których ilość startujących przekracza tysiąc jest może 10, a może i tyle nie. Najpopularniejszy rabat na stoiskach to 10proc. Biegacze zatem zapytają o nowości, popatrzą, poprzymierzają,... a kupią i tak:
- w necie (bo znacznie taniej),
- w firmowym outlecie (jak wejdzie nowy model i stary przecenią),
- w zaprzyjaźnionym sklepie (bo lubią/ bo ufają/ bo im tak wygodnie).
No chyba, że jakiegoś gadżeta (opaskę, czapeczkę, skarpetkę) sobie zafundują, bo akurat zapomnieli zabrać na start, albo właśnie im się podczas biegu zniszczył. :)

Co innego, gdy biegaczy na starcie liczy się w dziesiątkach tysięcy (np. Run Berlin)... Tam na sporej przestrzeni gromadzi się dziesiątki stoisk, a rabaty są od 30, do nawet 70 proc. Tam to się handluje (bez cudzysłowu!).

No dobra.. pomądrzyłem się trochę... a teraz trzeba pomyśleć, jak tu człowiekowi pomóc ;-)

Może należałoby zapytać mailowo organizatorów największych imprez, albo chociaż popatrzeć, czy na stronach biegów nie ma banerków firm partnerskich?
Tomasz S.

Tomasz S. Digital Marketing/
Recruitment/
Management,
www.staskiewi...

Tomasz Pojawa:
Konrad G.:
W polskim kalendarzu biegowym imprez, w których ilość startujących przekracza tysiąc jest może 10, a może i tyle nie. Najpopularniejszy rabat na stoiskach to 10proc.

Maraton Warszawski
Maraton Poznań
Maraton Kraków
Maraton Wrocław
Nike Human Race (i inne odmiany)
Bieg Niepodległości Warszawa
Półmaraton Warszawa
Półmaraton Poznań
Półmaraton 4enegy
Półmaraton Piła
Półmaraton Jurajski
Silesia maraton/półmaraton
Łódź maraton/półmaraton/10km
Półmaraton Toruń...

to tak na szybko i z pamięci
Daniel Więckowski

Daniel Więckowski doradca podatkowy nr
11861

Tomasz S.:
Tomasz Pojawa:
Konrad G.:
W polskim kalendarzu biegowym imprez, w których ilość startujących przekracza tysiąc jest może 10, a może i tyle nie. Najpopularniejszy rabat na stoiskach to 10proc.
No, a np. w takiej Pradze, adidas dawał 30% na dzień przed startem.
Tomasz Pojawa

Tomasz Pojawa specjalista ds
komunikacji
marketingowej

Tomasz S.:
to tak na szybko i z pamięci

np. Silesia maraton - 970 zgłoszonych - nie wszyscy wystartowali
np. Półmaraton Jurajski, czy maraton w Toruniu - przekroczenie tysiąca o 20, czy 40 nie zrobi w marketingowych kalkulacjach efektu skali
itd... itp...

Nie ma potrzeby sprzeczać się o konkretną liczbę (pozostanę i tak przy swojej), skoro wymiar ekonomiczny zjawiska pozostaje ten sam ;)
Dominika Stelmach

Dominika Stelmach Marketingowiec o
zacięciu sportowym

Tomku, aleś Ty dzisiaj wojowniczy! Czyżby jakaś bitwa się szykowała?
Tomasz Pojawa

Tomasz Pojawa specjalista ds
komunikacji
marketingowej

Który "Tomku"? ;-)

Bo zasadniczo obu nam chyba biega o to samo:
Żeby było dużo fajnych, dużych imprez biegowych, a przy nich duże fajne targi sprzętu. I jeszcze żeby na tych targach było nowocześnie, profesjonalnie i niedrogo.
A natenczas raczej nie jest :(

P.S. Chociaż idzie zdecydowanie ku lepszemu raczej. Tylko niech nie zbacza z trasy! ;)Tomasz Pojawa edytował(a) ten post dnia 01.07.09 o godzinie 14:52
Dominika Stelmach

Dominika Stelmach Marketingowiec o
zacięciu sportowym

Tomku woju celtycki;)

Hmmm...nie zawsze sponsor (a często to firma produkująca sprzęt) pozwala na ekspozycję czy sprzedaż innych marek. To tak przy okazji.

Najważniejsze- więcej imprez, wiecej biegaczy!
Tomasz Pojawa

Tomasz Pojawa specjalista ds
komunikacji
marketingowej

Ba! A któż broni organizatorom powiedzieć "A niech tam. Nawet piwo, prezerwatywy i papierosy będą tylko z Waszym logiem. Macie absolutną wyłączność. Ale podczas imprezy dajecie na wszyściutko 40 proc. rabatu!" :-D

Wiem... wiem... to nie jest takie łatwe w praktyce. Ale próbować trzeba! ;)

konto usunięte

Jesli jest potrzeba to przywiozę trochę buciwa i odzienia dla biegaczy z UK i otworzę kramik w sierpniu. Piszę poważnie. Proszę o kontakt.
Konrad G.

Konrad G. Export Sales Manager

Bardzo dziekuje za wszystkie wypowiedzi! :-)
Nie sadzielem ze tak szybko znajde cenne kontakty - dziekuje Panie Tomku S.!
Jesli chodzi o duze rabaty na sprzet postulowane przez Tomka P. to w tej chwili w Polsce sprzedaz asortymentu do runningu nie jest na takim poziomie jak np. pilka nozna i to kreuje tez potencjalne rabaty. Jesli firmy beda budowaly pozytywny wizerunek wychodzac ze swoja oferta i specjalistami "w teren" to rynek ten napewno bedzie z roku na rok coraz wiekszy i co za tym idzie ceny na eventach pojda w dol....
Tak czy owak wielkie dzieki za pomoc! :-)

Następna dyskusja:

aktywnisportowo.pl blog tak...


Wyślij zaproszenie do