Temat: Warte zobaczenia

Tu można wrzucać przydatne linki obrazujące możliwości tego potężnego narzędzia.
Wiktor Nowacki

Wiktor Nowacki Webdesigner/Grafik
3d, Interactive
Solutions Sp. z o.
o.

Temat: Warte zobaczenia

Foreign Legion: Buckets of Blood

Gra stworzona w Unity i Blenderze, której nie ma w oficjalnym spisie na stronie Unity3d. Zastanawiający jest fakt, że w sprzedaży dostępna jest póki co tylko wersja dla Mac OS - czyżby przenośność całej aplikacji nie była taka prosta jak zakładają twórcy Unity?

Mimo wszystko warto odwiedzić poniższy link i zobaczyć trailer.

http://sakari-indie.com/

Temat: Warte zobaczenia

może poprostu wypuścili ją tylko na mac'a a nie mają u siebie PC'tów ;)
Paweł Lesiakowski

Paweł Lesiakowski Automation Test
Engineer

Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: Warte zobaczenia

Paweł Lesiakowski:
http://taniemieszkania.pl

A gdzie na tej stronie można podziwiać Unity?
Paweł Lesiakowski

Paweł Lesiakowski Automation Test
Engineer

Temat: Warte zobaczenia

dwie ich budowy przedstawione są za pomocą unity3d
konkretnie tutaj http://taniemieszkania.pl/index.php?page=oferta_item&i... i tutaj http://taniemieszkania.pl/index.php?page=oferta_item&i...
Paweł Lesiakowski

Paweł Lesiakowski Automation Test
Engineer

Temat: Warte zobaczenia

inne zastosowanie Unity również tutaj http://spacery3d.com
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Warte zobaczenia

Panie Pawle, ciekaw jestem czy Pana zdaniem na takie spacery jest jakiś konkretny rynek - na przykład tu w Polsce - czy zainteresowanie jest raczej nikłe?Tomasz Kielski edytował(a) ten post dnia 20.08.11 o godzinie 11:51
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Warte zobaczenia

Przykład spaceru 3d. Tym razem historyczna rekonstrukcja wystawy sprzed lat.

http://www.saira-ayurveda.nl/hdk/
Grzegorz Gorol

Grzegorz Gorol Jedynym
ograniczeniem jest
wyobraźnia...

Temat: Warte zobaczenia

http://www.testwynajem.com/miasto/PL/Warszawa

tutaj przykład polski - coś przy czym współpracowałem.
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Warte zobaczenia

Trochę mnie to zdołowował ten przykład testwynajem.pl, bo już zacząłem się dziwić, że jest to przykład zastosowania Flasha a nie Unity. W nadziei, że jakoś dotrę do tego WebPlayera, klikałem w te niebieskie linki u góry po lewej, ale wydają się one do niczego nie prowadzić, dopiero po chwili zorientowałem się że że te paseczki kolorowe to są przyciski.

I potem zdołowało mnie to znów, bo WebPlayer ulegał kilkakrotnie awarii, co nigdy wcześniej mi się nie zdarzało.

W sumie więc bardzo niewiele z tego zobadczyłem.

Podejrzewam, że są jakieś błędy związane z obsługą pobierania danych.Tomasz Kielski edytował(a) ten post dnia 24.08.11 o godzinie 07:47
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Warte zobaczenia

Widzę, że dominują tu przykłady spoza gier. Mnie osobiście właśnie to interesuje najbardziej. Dlatego dzisiaj chciałem tu polecić kilka wartych zobaczenia przykładów również z tego gatunku:

spacer po kopalni:
http://www.sjmtech.net/trasferimenti/PF/PF.html

reklama w wykonaniu twórcy "bootcamp demo"
http://produtos.delvalle.com.br/valesmagicos/
Grzegorz Gorol

Grzegorz Gorol Jedynym
ograniczeniem jest
wyobraźnia...

Temat: Warte zobaczenia

Tomasz Kielski:
Trochę mnie to zdołowował ten przykład testwynajem.pl, bo już zacząłem się dziwić, że jest to przykład zastosowania Flasha a nie Unity. W nadziei, że jakoś dotrę do tego WebPlayera, klikałem w te niebieskie linki u góry po lewej, ale wydają się one do niczego nie prowadzić, dopiero po chwili zorientowałem się że że te paseczki kolorowe to są przyciski.

I potem zdołowało mnie to znów, bo WebPlayer ulegał kilkakrotnie awarii, co nigdy wcześniej mi się nie zdarzało.

W sumie więc bardzo niewiele z tego zobadczyłem.

Podejrzewam, że są jakieś błędy związane z obsługą pobierania danych.


A zgadza się, z tym że to wewnętrzny błąd playera. Nie radzi sobie zbyt dobrze z cachowaniem takiej ilości danych... albo coś. Wyłącz cache playera , aplikacja korzysta z cache przeglądarki. Staramy się naprawić albo jakoś obejść błąd unity.
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Warte zobaczenia

Widocznie sam mam więcej szczęścia, bo mnie WebPlayer na przykład tutaj zaciąga zewnętrzne dane (pliki jpg) przy użyciu klasy www bez żadnych problemów:

http://virtualplayground.d2.pl/Unity/scianka2x3/sciank...Tomasz Kielski edytował(a) ten post dnia 24.08.11 o godzinie 12:35

Temat: Warte zobaczenia

Coś ode mnie http://www.kongregate.com/games/AndrewEnquist/shattere...
Kod robiony głównie w PlayMakerze
Wojciech Dobrowolski

Wojciech Dobrowolski Starszy Programista

Temat: Warte zobaczenia

Paweł Lesiakowski:
inne zastosowanie Unity również tutaj http://spacery3d.com

Szkoda tylko że wnętrze to demo z Unity3D :(, mogliby tak coś autorskiego pokazać
Paweł Lesiakowski

Paweł Lesiakowski Automation Test
Engineer

Temat: Warte zobaczenia

http://www.spacery3d.com/demo/WebPlayer.html
Wojciech Dobrowolski:
Paweł Lesiakowski:
inne zastosowanie Unity również tutaj http://spacery3d.com

Szkoda tylko że wnętrze to demo z Unity3D :(, mogliby tak coś autorskiego pokazać
Grzegorz Gorol

Grzegorz Gorol Jedynym
ograniczeniem jest
wyobraźnia...

Temat: Warte zobaczenia

Raczej tym bym się nie chwalił... takim spacerem... raczej wygląda odstraszająco... na telefonie było by super...

ja bym się pochwalił czymś innym, z tym że tutaj minimalne wymagania to GF GTX260.
Jest to w miarę stara wersja, wersja ostateczna to standalone. Mam słaby upload na serwerze więc proszę o cierpliwość.

http://gorol.pl/dema/evening.html
Tomasz Kielski

Tomasz Kielski Unity3d developer,
virtualPlayground

Temat: Warte zobaczenia

Fajne, podoba mi się, dużo ciekawych efektów, ale przydał by się jakiś loader, czyli scena na czas długotrwałego ładowania. Cienie robią wrażenie dość realistyczne i ciekaw jestem czy to jest wyrenderowane w Unity, ale myślę też, że ambient occlusion jest przejaskrawione w odniesieniu do ścian.

Zastanawiam się, czy nie dałoby się złagodzić wymagań co do karty graficznej i przyspieszyć tego dema na słabszych komputerach poprzez uzależnienie ustawień jakości od parametrów karty graficznej albo od FPS.



Wyślij zaproszenie do